woensdag 30 maart 2022

verjaardag post!! en kadootjes. (neem er zeker een bakkie koffie bij het is een lange blogpost).

 



Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de ontzettend leuke post die ik mocht ontvangen..
Wat een feestje is dat zeg en er moeten vast nog wat kaarten komen...dat heb je vaak als je op zondag jarig bent.
Maar hier geniet ik al volop van, de kast staat weer goed vol (de zelf-gekochte staan even op een ander plekje).
Wat een heerlijke verjaardag heb ik gehad, ik zou het nog niet vieren hier heerst GEDOE nog volop in het dorp.en ouders die al allemaal (heel dicht bij de 80 zijn ) en eentje met een hele broze gezondheid...
Dus ik besloot het anders aan te pakken...Ik ging het vieren met de kids (had besloten deze 4 toffe peren kids en aanhang) uit te nodigen om heelijk te gaan eten op zaterdag avond (zondag had Merit eerst dienst dus besloten het de dag ervoor te doen , maar die dienst heeft ze kunnen ruilen ,,,maar we lieten het zo staan, zaterdag avond dus met zijn 6-en heerlijk uit eten geweest , dat was heel lang geleden....

Maar ik was zondag "ECHT" jarig dus kwamen ze ook langs, dacht eerst een ochtendje met koffie en gebak daarna had ik nog een flinke pan soep gemaakt , lekker stokbrood en smeersels en sauzijzen..
Maar ik dacht die vetrekken nooit, en dat was ook zo...we zijn heerlijk met zijn 6-en wezen wandelen in een prachtig natuurgebied hier kwartiertje vandaan....
Na de wandeling wilde we nog even wat drinken, maar ohhh wat was het druk en ergens met 6 pers zitten zat er echt niet in...
Nou dan OP NAAR HUIS, daar hebben we terras genoeg en de koelkast had ik ook maar goed gevuld...dus werden er lekkere speciaal biertjes genuttigd en wat pindas en chips en een kaasplankje....
Wat een lekker dag met volop zon...
Daarna ha ik maar besloten om vrijdag alles klaar te maken voor een heerlijke GOEREESE KAPSALON!!
Dus die voor iedereen klaar gemaakt en lekker smullen... toen was het 19:00 en ik had de dag van mijn leven...
MAX ging zijn auto uit de garage halen, ja ze konden niet meer optijd naar huis dan zouden ze de start missen...dus die ook nog gekeken met zijn allen (en dat liep ook nog heel leuk af)...
dus na MAX en de koffie met nog wat gebakjes zijn ze 21:00 naar huis gegaan...'

Nog even een borrel genomen en daarna lekker duiken, ik heb de beste verjaardag gehad die ik me maar kon wensen...
De beide ouders hebben we op vrijdag (mijn pa en ma hier in de overkapping) en zaterdag (de ouders van Arie daar zijn we geweest) met gebak en lekkers verwent...dus ik heb dagen mijn verjaardag gevierd en dat beviel me uitstekend...

nou nou wat een lang verhaal...nu laat ik nog even de kaarten zien zodat ik iedereen kan bedanken...en de kadootjes daar vroegen jullie om...



Miranda, Caroline, Merit.
Karien, Ingrid , Nicolette.


 Trijntje, Angela, Iréne.
Daphne ( moet nog GDT zijn met de kaart), Anita, Elise.



Hetty, Nancy, Suzan, Anita.
Epie, Annerieke, Diny , Wilma.


Ineke, Chantal, Wilma, GerJanne.
Jeanet, Ellen, Jantine.



Margreet, Erie, Elies ouders.
Daniélle, Lissane.




Marjolein, Marijke
Angélique  Durvina en Colien.


Deze kaarten kreeg ik dinsdagmiddag laat nog binnen, staan niet meer op de foto met alle kaarten maar daar staan ze inmiddels natuurlijk wel bij, maar was te donker om foto te maken....






Allemaal ontzettend bedankt!!!!!
Dan nog de kadootjes, er zit weinig echt nieuw bij, maar er waren  nog zoveel leuke dingen die ik op mijn lijstje had staan...(sorry voor de slechte fotos, overal kwam de zon erbij)



Springtime papier en een leuke kerstpaperpad, en een heleboel achtgrond vellen om leuke kaarten mee te maken.


En jahoor ik heb HAMMIE nu ook (hij logeerde meer hier als in Dirksland), en de leuke stokstaartjes!!





En deze mooie mallen spreken allemaal voor zich, ik kan niet wachten om er mee te beginnen, het wordt nu weer kouder dus ga ik heerlijk aan de knutseltafel zitten...
De leuke enveloppen met geld ga ik besteden aan spulletjes van Stampin Up, die nieuwe catalogus komt mei uit,,,dus daar ga ik nog eens ever verzinnen.

Nou of ik verwend ben zeg, vreselijk.
Wat een lange blogpost, maar zo heb ik alles in 1 klap laten zien en verteld!!






14 opmerkingen:

Danielle zei

Wauw, wat een leuke kaarten heb je gekregen. En ook leuke cadeautjes, jij kunt vooruit. Hoe gezellig, om je verjaardag zo te vieren! Het klinkt als een geweldige dag, fijn dat jullie het zo leuk hebben allemaal samen. En slim, wij hadden pas voor het eerst sinds tijden een feestje en ja hoor, gedoe.... Het begon met mijn vader, die 81 is en een longziekte heeft dus ohhh ik heb 'm geknepen de afgelopen tijd. Maar wonder boven wonder lijkt het goed te gaan. Toen was ik aan de beurt en mijn moeder, nu Vincent.... Ik vind gedoe een goede term!

jackelien zei

Wauw zo te lezen heb je een heerlijke dag gehad.
Super mooie kaarten heb je gekregen.
En hele mooie knutselspullen.
Daar gaan we vast weer hele mooie creaties mee zien.
Groetjes Jackelien

Margreet zei

Wat een superverjaardag heb jij gehad met al je kinders en Arie. Moet je koesteren.
Ook jij hebt zo vreselijk veel kaarten gehad. Bij mij blijven ze ook nog iedere dag binnenkomen (en het waren er al zo veel).
Geniet maar lekker na.
xxx Margreet

Angélique zei

Whaah! Wat ben jij enorm verwend met werkelijk schitterende kaarten en een berg geweldige cadeau's! En dan nog zo heerlijk je kids met aanhang om je heen en bezoek van en naar de ouders, heerlijk allemaal!

Eri zei

Tjonge, wat ben jij verwend met prachtige cadeaus en kaarten! wat fijn dat je zo genoten hebt van je verjaardag! Nu maar lekker nagenieten!
Groetjes, Eri

Sarah zei

Lieve Annemarie, het is me deze keer niet gelukt om je een kaart op te sturen. Maar ik wil je alsnog een gelukkige verjaardag wensen. We gaan hier door een drukke weken. Hier geen C, want dat hadden we al gehad, maar in de klassen gaan ook andere dingen de ronde. Veel afwezigen! En wij ontsnappen er ook niet aan. Ik ben gelukkig nog niet aan de beurt en dat tracht ik zo te houden!
Veel mooie post,geniet maar na 😉

Creaellenknutselsite zei

wat een gezellige post om te lezen wat heb je een hoop mooie kaarten gekregen en leuke cadeautjes jij kan weer lekker aan de slag, wat een gezellige dagen heb je zo gehad, met het gezin en de ouders
Nu lekker na genieten
groetjes ellen

Diny zei

Wow.....wat een verwennerij Annemarie!
Wat heb je veel prachtige kaartjes gekregen....en gave cadeautjes....daar gaan we vast nog heel veel mooie kaartjes mee zien!
Geniet nog lekker na van alles.
Groetjes Diny

Nicolette zei

Wat een hoop mooie kaarten en wat heb je leuke hobbyspullen gekregen zeg. Jij kan weer vooruit. Het is maar goed dat het weer minder wordt, haha.
Groetjes Nicolette

Caroline zei

Wat een heerlijke dag zo met alle kinderen om je heen. Ik kan me voorstellen dat hier niks tegenop kan. En dan al je mooie knutselcadeautjes die je hebt gekregen! Dat worden weer een hoop mooie en leuke kaarten!
En een hoop verjaardagspost. Zo leuk is het om zoveel kaartjes te krijgen he!
Groetjes Caroline

Nancy zei

Hey Annemarie,

Wat een leuk verhaal!!
Die verjaardag heb ik dus gemist, dat wist ik niet... Heb ook jouw adres niet, dus kon geen kaart sturen... Misschien moeten we toch een keer adressen uitwisselen... Je vind mijn mailadres rechts boven op mijn blog...

Nog hartelijk gefeliciteerd en geniet nog maar na van al dat moois!

Liefs,
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heerlijk dat je zo verwend bent met post en cadeaus Annemarie. Jij kan echt weer een tijd vooruit hihi.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Ik zit hier te lezen met een glimlach, dit zijn de aller leukste dagen, dagen die je van te voren niet kan plannen maar die na afloop gewoon zo zijn gegaan, heerlijk!!
Wat kreeg je veel leuke spullen!! Gelukkig is het kost, dan kan je lekker veel knutselen, hihi.
Bedankt dat je mijn kaart even afgeschermd hebt, ik geloof dat ik het 7 April mag plaatsen, maar vond het echt een kaart voor jou, met je gekook voor jullie zelf en de kinderen (lees ik vaak genoeg ik je blog, nu ook weer, lekker hoor!!)
Geniet nog maar fijn na.

Trijntje zei

Hoi Annemarie. Wat fijn dat je een hele mooie verjaardag hebt gehad. Het kon weer... ook mooi dat je jullie ouders op bezoek hebben gehad.
Het blijft voor dd oudjes wat moeilijk.Je hebt veel mooie verjaardags post gehad. Ook altijd heel leuk. En wst heb je een mooie mallen gekregen. Ik zelf ben ook dol op dd mallen van Marianne design. Kun je zeker leuk mee aan de slag. Het is echt hobbyweerlekker bij de kachel Buiten is het hier erg koud. Af en toe zelfs een verdwaald sneeuwvlokje. Groeten Trijntje