maandag 14 maart 2022

Opkikkertje...


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag even een kaartje wat 
ik afgelopen week bij mijn zus door de deur hebt gestopt, ja hoor jullie zullen het wel begrijpen....GEDOE dus even een opkikker!!
Merit had er een maand terug een heleboel gemaakt, nou ze verdwijnen als sneeuw voor de zon...we zijn zo weer door de voorraad heen.
De vrolijke kikker heeft de paracetamol al  in de aanslag, ook maar wat fruit dan hoop je weer snel op te knappen.
Het papier is van de action ( en Merit heeft weer wat leuke blokken gescoord) (ook voor mij...).
Morgen ga ik een dagje naar Merit en ik mag ook blijven eten...(het lijkt wel of ik op schoolreis ga heb er zo.n zin in).
Lekker een dagje knutselen, ik neem gelijk een pan stoofvlees mee en de laatste stoofpeertjes zodat ze dat lekker woensdag kan eten...dus we kunnen de hele dag aan de knutsel morgen,

Fijne dag allemaal lieve groetjes Annemarie en Merit.



 

15 opmerkingen:

jackelien zei

Die kaartjes gaan hier ook hard. Deze is echt super leuk.
Veel plezier vandaag.
Groetjes Jackelien

Diny zei

Wat een leuke opkikker kaart!
Soms heeft iemand dat net even nodig he!
Groetjes Diny

Angélique zei

Heel leuk, die kikkert zeker iemand op.
Veel plezier samen!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het vrolijke kikkertje daar moet je wel van opknappen wat een leuk dp
gezellig weer samen een middagje knutselen en dan ook nog blijven eten leuk hoor
groetjes ellen

Eri zei

Met zo'n leuke opkikker zal het "gedoe" hopelijk snel voorbij zijn! Leuk vooruitzicht, geniet ervan morgen!
Groetjes, Eri

gerrie zei


Wat mooi dat je zo attent bent met kaartjes Annemarie. Voor mij zo herkenbaar en helemaal gemakkelijk als er van te voren al een stel klaar liggen. Is weer een grappige en leuke kaart geworden.Lieve groetjes,Gerrie.

Femminde zei

Wat een mooie opkikker!! Hier had ik een poosje geleden er ook een stapel gemaakt. Maar volgens mij is er nog maar eentje.
Geniet morgen heerlijk van jullie knutseldag samen!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Caroline Cards zei

Een leuke opkikker kaart met mooi papier. Gezellig om samen te knutselen en eten. Kan me voorstellen dat het voelt als een schoolreisje. Geniet van jullie dag samen!
Groetjes, Caroline

Scraptastisch zei

Ja het "gedoe" is nog steeds onder ons wel vaak milde klachten maar toch! Je zus zal jullie opkikkertje heel leuk vinden! Ga maar lekker dagje op schoolreisje Annemarie, hihi lekker dagje knutselen bij Merit, veel plezier hoor!
xx Gerie

Petra-loves-paper zei

Van dit opkikkertje zal ze vast en zeker opknappen. Een "schoolreisje", wat leuk! In plaats van een zak snoep de pan stoofvlees mee haha, veel plezier samen,groetjes Petra

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele vrolijke opkikker-kaart en leuk dat hij fruit en tabletjes meebrengt hihi. Veel plezier morgen maar dat gaat zeker goed komen denk ik.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een leuke opkikkerkaart. Ja het Gedoe gaat wel door... fijn om even zo'n leuke kaart in de bus te kunnen doen. Morgen edn hele gezellige knutseldag. Ik geniet ook altijd zo met mijn moeder. Veel plezier. Groeten Trijntje

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke opkikker met al die Cirkels
Hier knap je wel van op.
Groetjes Elle-jeanne

GerJanne zei

Wat een leuke opkikker! En ja, dat gedoe blijft nog wel even heb ik het idee.
Wat gezellig dat je een dag gaat freubelen bij Merit. En top idee om eten mee te nemen..Stukje eigen belang ook , hihihi....

Unknown zei

When I see someone's blog, I really like it.
Fishing Jackpot