dinsdag 1 maart 2022

Opkikkertje....


Goedemorgen lieve blogsters vandaag een kaartje met een knipoog, en het idee heb ik By Marleen vandaan....

We hadden een corona (gedoe) gevalletje in de familie, en de ene kreeg het maar de ander bleef er maar vrij van...mocht zelfs weer gaan werken, maar na twee dagen werken kreeg hij klachten en jawel hoor ook gedoe!!!
Ik had om boodschappen geweest toen ze in quarantaine zaten, appte hij later heb je geen ananas voor me meegenomen, ik zeg had je die besteld dan ?? maar nee natuurlijk niet was maar een geintje.
Ik zeg nou als jij gedoe krijgt kom ik een ananas brengen...en jawel 10 dagen later hij gedoe....dus ja dan houdt je je woord en ga je oppad met een ananas en een opkikker met teststok!!
heb het voor de deur gezet en aan appje gedaan dat er wat stond...
Bedacht toen dat ik ook nog designpapier had met ananassen, dus er eentje uitgeknipt en de kikker houdt hem vast.
Met een stuk touw aan de ananas gebonden, hij is heerlijk verorberd na een aantal dagen rijpen.

Allemaal een fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.





15 opmerkingen:

Elly zei

Superleuke kaart en wat leuk hihi over die ananas.
ja we horen het veel die nu ziek zijn die het nog niet geweest waren.
Groetjes Elly

Angélique zei

Wat een geweldig leuke kaart, zeker met het verhaal erbij, haha!

Marjolein zei

Grappig verhaal! Alhoewel het natuurlijk minder is dat ze ziek zijn. Erg leuk gedaan :)

Caroline zei

haha wat leuk gedaan met het wattenschijfje erbij!
Groetjes Caroline!

Anita van Deur zei

Wat een geweldige kaart met wattenstaafje en ananas! Fijne dag liefs xx

Nicolette zei

Een heel grappige kaart.
Groetjes Nicolette

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke opkikker leuk met het wattenstaafje erbij
leuk verhaal van de ananas
groetjes ellen

Marja zei

Leuke opkikker!..met een heel leuk verhaal over de ananas.
Groetjes Marja.

Margreet zei

Haha, wat een leuk verhaal en daarom is de kaart nóg leuker met die ananas en dat wattenstaafje!
xxx Margreet

Epie zei

Superleuke Opkikker met goed grappig test verhaal....:-)
Groetjes Epie XX

Eri zei

Haha, wat een gedoe met die ananas! Supergave kaart heb je erbij gemaakt met die ananas en teststok!
Groetjes, Eri

GerJanneke zei

Whahahaha..... ik lig hier in een deuk. Wat ontzettend leuk, dit verhaal. Daar houd ik nou zo van. Jullie hebben leuke humor en die kaart met ananas en teststok! Helemaal geweldig!!

Mirjam zei

Ah wat lief van je, mooi kaartje geworden!!!

Gina zei

Heel leuk in groen en geel! Van zo een kleurtjes wordt je instant vrolijk ! Groetjes, Gina

Angela zei

Schitterend! Het verhaal én de kaart!
Helaas niet veel tijd om te bloggen, dus een compliment voor alle andere juweeltjes die jullie gemaakt hebben; top! Een genot om er ff langs te hoppen!