vrijdag 18 maart 2022

Spoedig herstel...


Ja het gaat bijna een gewoonte worden die opkikkers/beterschap en spoedig herstel kaartjes...
Nog maar eentje die in de brievenbus is beland bij iemand die een ongelukje heeft gehad op de piste.... Als er dan een vrolijk kaartje ligt in de bus bij thuiskomst, is dat wel fijn.
De leuke bloemen van Marleen gebruikt, en de schattige lieve heersbeestjes, de foto is van een niet al te beste kwaliteit, maar het moest in de avond met de daglichtlamp.
Het papier is van de winkel met de A ...heel leuk en vrolijk ...

Het is weer vrijdag vandaag even de nodige boodschapjes voor het weekend halen, (ga nog even een hele grote pan met bruine bonen ossenstaartsoep koken en uitdelen hier en daar...knappen ze allemaal  vast van op...en dan maar eens lekker de overkapping aan gaan pakken daar kan wel een flinke emmer sop doorheen, na al die stormen van januari zit hier het zeezout overal aan vast gekleeft.
En nu is het weer tijd dat je weleens lekker even kan zitten op een beschut plekje...
Fijn weekend allemaal veel liefs Annemarie en Merit.


 

15 opmerkingen:

GerJanne zei

He, daar zou je spontaan van opknappen! Wat een heerlijke frisse kleurtjes en de bloemen doen vast goed!

Anita van Deur zei

Heel mooi met deze super leuk en vrolijk dp papier, fijne dag liefs xx

jackelien zei

Prachtige kaart.
Daar wordt het lekker weer voor om lekker te soppen.
Fijne dag.
Groetjes Jackelien

Nancy zei

Hey Annemarie,

Wat een leuke beterschapskaart maakte je!
Ik voel me er plots ook veel beter door! haha!!

Dankjewel voor jouw lieve wens!

En oh, jullie wonen aan de zee, hoe gezellig is dat!
Wij moeten er meer dan een uur voor rijden maar in de paasvakantie ga ik met dochter en de kleinkindjes een midweek naar het appartement van een vriendin...Fijn is dat!

Liefs,
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de frisse kleurtjes en leuke details, daar knap je vast snel van op
mooi dp is dat hè heb het blok ook
succes met soppen en als het klaar is kun je er weer lekker onder zitten
groetjes ellen

Epie zei

Mooi kaartje in roze , Fîjn weekend
Groetjes Epie

Angélique zei

Dat is een vrolijke thuiskomer voor de ontvager, superleuk.

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kaart.
Daar knap je zeker snel van op.
Groetjes Elle-jeanne

Eri zei

Een prachtige kaart het je voor de pechvogel gemaakt! Ik was ook met dit papier aan het stoeien voor een mooie kleurencombinatie, deze is super! Dank voor de inspiratie!
Groetjes, Eri

Caroline zei

Hele vrolijke opkikker! En het papier is zo leuk, ik heb het ook hhihi.
Ook het lieveheersbeestje staat op mijn verlanglijstje!
Groetjes Caroline

!neke zei

Heel mooi in deze zachte tinten !!!
Groeten Ineke

Nicolette zei

Een mooie kaart, ik zag de pan soep al voorbijkomen, haha.
Groetjes Nicolette

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk fris lentekaartje, daar knap je vanzelf van op! Ook het kerkje hieronder vind ik prachtig.. heel sereen, ik houd er van. Succes met de soep, bij mij staat ook al een pan op.

Unknown zei

I really like it and I hope there is something new

ភ្នាល់បាល់អន់ឡាញ​​​ Online Football Betting

Rina zei

Prachtig kaartje om iemand op te vrolijken die zo'n pech heeft gehad. Dit word zeker gewaardeerd. Het papier wat je hebt gebruikt is prachtig, ik heb het nog niet gezien.
Groetjes Rina