zondag 6 maart 2022

Today is your party...


Goedemorgen lieve blogsters, op zondag plaatsen we eigenlijk bijna nooit een post...maar vandaag is de verjaardag van Gina, van harte gefeliciteerd, we hopen dat je de kaart optijd hebt ontvangen, heb hem al een poos geleden gepost.
De brievenbus uitgedraaid in zink kleurig papier, beer er achter met de post!! wat vrolijke bloemen erbij.
Weer een mooi action blok gebruikt, met prachtige groen tinten en dan het leuke oranje erbij...
Wat hebben we toch weer een heerlijk weekend met dit frisse mooie weer, genieten dus buiten!!

Fijn e dag allemaal veel liefs Anemarie en Merit



 

18 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een heerlijke lente kleuren. En die leuke beer bij de brievenbus!
Ik moet er ook altijd rekening mee houden dat ze in België op zaterdag geen post bezorgen. Dus ook ik hoop dat mijn (en jullie) kaart op tijd is bezorgd...

Anita van Deur zei

Mooie kleuren en al het papier in 1 blok mooi hoor. Leuke beer hij post maar wat graag post, fijne zondag xx

Nicolette zei

Een heel leuk kaartje.
Groetjes Nicolette

Irene zei

Beeldig is de kaart en dit mooi blok - zo mijn kleurtjes - viel van de week ook in mijn mandje!XxIrene

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige beertje wat kijkt stiekem om het hoekje van de brievenbus leuke kleurtjes
groetjes ellen

Angélique zei

Heel gezellige kaart, de mooie tinten oranje doen het goed op je kaart en passen perfect bij de achtergrond.

Daphne zei

Ja joh, de brieven in zinkkleur kan ook heel goed.
Leuk, al die bloemen erbij.

Caroline zei

Hele mooie kleuren op jullie leuke kaartje!
Groetjes Caroline

Trudy zei

Prachtig kaartje en wat een mooi papier van de Action!
Groetjes Trudy

Henriët zei

Super leuk kaartje!
Mooi papier in dit blok van de A. Ik heb er nu ook 2 verschillende waar ik helemaal verliefd op ben.
Groetjes van Henriët

Eri zei

Die brievenbus met die beer staan er super op tussen al die bloemen.
Groetjes, Eri

!neke zei

Prachtig in deze top kleurtjes !
Groeten Ineke

Gina zei

Jawel hoor, jullie kaartje kwam mooi op tijd! Heel leuk met het beertje en supermooi van kleur! Ik ben er heel blij mee ! Groetjes, Gina

Femminde zei

Wat een toffe kaart meiden!! En ja het is een mooi blok. Ik heb er hier ook al veel plezier van gehad.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

In leuk kaartje en mooie kleurtjes hebben jullie gebruikt! Echt voorjaar met al die bloemetjes! Ik vind het koud vandaag, gisteren was het meer tuinweer maar nu is er een koude wind. Dus heerlijk knutselen vandaag voor mij! haha! Groetjes en nog een fijne dag, Marijke.

Elly zei

Wat een mooie kaart en heel mooi deze kleuren ook,
Groetjes Elly

Margreet zei

Wat een prachtige kaart voor Gina. Ik las dat ze hem ontvangen had (de mijne helaas nog niet).
xxx Margreet

Rina zei

Dit zijn inderdaad hel mooie kleuren die je hebt gebruikt om dit prachtig kaartje te maken.
Groetjes Rina