vrijdag 4 maart 2022

95 jaar gefeliciteerd.


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag laten we een kaartje zien voor de moeder van Margreet, ze mocht 95 jaar worden wat een mooie leeftijd.
Margreet deed een oproepje op haar blog , moeders kon een flinke verjaardagsparty niet vieren maar een heleboel post kon ze wel aan hoor...dus hopen dat ze lekker veel post heeft gekregen .
Even verzinnen wat ik zou maken, toen dacht in aan de Hachee die ze altijd klaar maakt en Margreet daar lekker van gaat smullen, dus de pan opgezocht, en die deze keer gevuld met een bos cyclamen...
Het mooie papier van marianne design gebruikt, en er een vrolijk beetje voorjaarsachtig kaartje van gemaakt.
Allemaal een fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.


 

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

prachtige kaart voor de moeder van Margreet, mooi papier en de pan met bloemen wat een leuk idee, fijne dag liefs xx

Elly zei

Deze kaart is heel mooi in deze zachte kleurencombi.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Wat een supermooie kaart voor de moeder van Margreet, volgens mij is ze wel goed verwend met kaarten.
De kerstkaart hieronder met het schattige sneeuwpopje is ook erg mooi xx

Daphne zei

Dat is zeker een hele vrolijke kaart, een pan vol met bloemen, hoe verzin je het?!
Super leuk, deze kaart voor en 95 jarige!!

Angélique zei

Vulde ik van de week een kopje met bloemetjes, pak jij er gewoon een hele pan bij, hahaha. Ik vind het heel goed bedacht, de associatie met de hachee, en het ziet er nog fleurig uit ook.

Je@net zei

Wat een leuk en fleurig kaartje is het zo geworden!

Ellen zei

Schitterende kaart voor de jarige mams…ik kende de stans niet en hij is prachtig!
Leuk ook in de “hachee pan”.
Groetjes Ellen

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor de moeder van margreet, leuk idee de cyclamen in de grote pan en vrolijke kleurtjes
groetjes ellen

Laurespage zei

O zo mooi, een mooie kaart voor de jarige, ze zal er zeker blij mee zijn.
Groetjes. Laurette

Gina zei

Wat een mooie bloemenkaart ! Groetjes, Gina

Caroline zei

Nog zo'n mooie kaart voor de moeder van Margreet!
Groetjes Caroline

Margreet zei

Wat had je dat leuk bedacht, Annemarie. Woensdag hebben we idd nog hachee gegeten (heerlijk trouwens), en vroeger had ze altijd cyclamen in het raam staan. Ze was erg blij met je mooie kaart en ik wil je nogmaals hartelijk danken voor het meedoen.
xxx Margreet

Diny zei

Prachtig kaartje voor de moeder van Margreet dames!
Ze heeft vele leuke kaartjes gekregen.
Groetjes Diny

Nicolette zei

Wat een leuk idee om de pan hier voor te gebruiken.
Leuke kaart.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Wat een mooie kaart voor de moeder van Margreet . Mooi de roze cyclamen. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Hoi!
Wat een prachtige kaart is het voor mevrouw Gré. En ik lees dat ze er heel blij mee is. Cyclamen associeer ik ook altijd met wat oudere dames.. komt mijn vader laatst aan met een cyclaam voor mij hihihi....

Eri zei

Fleurige pan met bloemen staat er op je kaart voor Mevr. Gre!
Groetjes, Eri

Henriët zei

Wat een leuke kaart! Geweldig idee om de cyclamen in een pan te doen.
Groetjes van Henriët