donderdag 3 maart 2022

52 Weeks To Christmas week 9 reminder ruitjes en stippen op je kaart.


Goedemorgen lieve blogsters vandaag zijn we er weer met de reminder van de challenge, ruitjes en of stippen op je kerstkaart...
Dit leuke action papier leent er zich uitstekend voor..ruitjes en stippen genoeg.
De leuke mok vol marshmallows gebruikt en daar het schattige sneeuwpopje voor gezet (ze logeert hier van de week..) ik vind deze kleuren zo lief en toch stoer met het zwart.
Probeer nog wat te maken met de leuke spulletjes die hier liggen van Merit, maar op één of ander manier komt er niets uit mijn handen ...de inspiratie is ver te zoeken..
Dan maar wat uitdraaien en wegleggen totdat ik wel weer wat weet te maken, maar dat werkt nooit zo goed vind ik.
Volgende week staat de week weer vol jarigen, gelukkig was er toen wel genoeg inspiartie en zijn ze voor heel maart klaar!! 
Merit geniet volop iedere dag strak blauwe lucht met een grote zon, die treffen het uitstekend!!
Morgen zijn we er ook weer met een verjaardagkaart....ik hoop jullie vandaag of morgen allemaal te komen bezoeken...'
Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.



30 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel gezellig kaartje met mevr. sneeuwpop en een lekker beker chocolademelk erbij ik ben dol op marshmallows! Fijne dag en Merit geniet van je vakantie liefs xx

Angélique zei

Een heel leuke, gezellige kaart.
Dat papierblok heeft iets magisch: ik houd niet van roze, maar ik móest het gewoon hebben van de winter (en toch heb ik het nog niet gebruikt, hahaha)

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met mevr de sneeuwpop, wat gaaf de geruite mok, de action heeft altijd zulk leuk dp kan het ook nooit laten liggen
groetjes ellen

Daphne zei

Wat een leuke loge!
Ik gebruikte ook dit blok papier voor mijn kerstkaart deze week, komt zo op mijn blog.
Het contrast van de grote klok met de, in verhouding, kleine sneeuwpop vind ik leuk.

Elle-Jeanne zei

Leuke gezellige kerstkaart.
De mok met warme chocolademelk en de sneeuwpop, leuk zo bij elkaar.
Groetjes Elle-jeanne

Trudy zei

Super leuke kaart met de gezellige mok en dat papier is inderdaad perfect voor deze challenge! Volgens mij hebben heel veel bloggers dit papierblok!
Groetjes Trudy

Marjan zei

Gezellig kwam ook meteen bij mij op, door de sneeuwman en de mok met iets lekker warms erin! Mooi papier ook, gave kaart!

!neke zei

Heel mooi !!!
Zeker mooie tinten !
Groeten Ineke

Eri zei

Heel leuke kaart met de sneeuwpop bij de mok! Stom hé, ik heb dit mooie papier nog niet eens gebruikt! Daar gaat nu verandering in komen met dit mooie voorbeeld!
Groetjes, Eri

Marijke zei

een super leuk kaartje en ik heb er ook wel spijt van dat ik dit blok niet heb gekocht! Heb wel een andere met roze en zwart maar is toch minder! Hij is leuk met die mooie ruitjes en stippen! Heerlijk voor Merit in de sneeuw en lekker een zonnetje! Genieten maar! Groetjes Marijke.

Mirjam zei

Wat een leuke kaart is dit weer geworden met de sneeuwpop!
Ziet er goed uit die lekkere chocolademelk.

Groetjes Mirjam

Epie zei

Wat een gezellige kerstkaart van jullie , warm bakje troost
Fîjne donderdag en genietse van het mooie lenteweertje
Groetjes en tot blogs Epie ......

Nicolette zei

Een superleuke kaart. Het papier is echt heel leuk.
Groetjes Nicolette

Ans Gilbert zei

Ook ik ben fan van dit mooie papier, heb zelfs 2 blokken gekocht, jullie kerstkaart is weer een topper,
Groetjes,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gezellige kerstkaart is dit, die mok met marshmallows ziet er yummie uit. Dit is ook een van mijn favoriete papierblokken. Fijn dat Merit zo geniet maar wij treffen het ook met het mooie weer vind ik.
Lieve groetjes Miranda

karin zei

Mooi met de sneeuwpop erop en dit mooie papier. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Caroline Cards zei

Een gezellige kaart met heel leuk papier!
Groetjes, Caroline

Diny zei

Prachtig kaartje in deze mooie kleuren.
Wat leuk gedaan weer!
Groetjes Diny

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige kleuren en wat een leuke printjes.
De kerstkaart is weer prachtig met de vrolijke sneeuwpop en de mok met marshmallows. Gezellig dat de sneeuwpop een weekje komt logeren.... hi, hi,
Groetjes Antje

Laurespage zei

Zo mooi en zo mooi passende kleuren !
Groetjes, laurette

Marja zei

Superleuke kaart met de lieve sneeuwpop ook mooie kleuren heb je gebruikt!
Groetjes Marja.

Suzan zei

Prachtig kaartje Annemarie met de leuke mok.
Groetjes Suzan

Henriët zei

Wat een gezellig kerstkaartje. Doe mij ook maar zo'n lekkere mok vol.
Ik heb dat roze blok van de Action ook maar kan er niet mee uit de voeten.....
Groetjes van Henriët

Rina zei

Dat roze en zwart is inderdaad heel mooi gecombineerd op deze kaart met de mok en de sneeuwman.
Groetjes Rina

Jantine zei

Leuke kaart met je logeerspulletjes van Merit, Annemarie. En jammer dat je zo weinig inspiratie hebt. Ik vind je geruite mok echt super, met die lieve sneeuwpop ervoor. Leuk papier!
Groetjes
Jantine

Angelique zei

Hele mooie kaart, dit dp is zo ontzettend leuk. Leuk de sneeuwpop voor de mok. Wat een leuke persoonlijke beterschapskaart, zonder het verhaal zou je de ananas niet snappen.
lieve groetjes Angelique

Trijntje zei

Wat een mooie kasrt. Erg leuk met dit papier. De kleuren zijn zo mooi. Gezellig de beker en sneeuwpop. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Heel gezellig ziet het eruit! En dat papier is inderdaad helemaal geschikt voor de challenge!

Nancy zei

Hey Annemarie,

Geweldige kaart alweer, zo gezellig, dat roze bij het wit en zwart... Action heeft inderdaad zo'n leuke blokken, Ik ben meestal langer bezig met het kiezen van mijn papier dan met het maken van de kaart...

Liefs,
Nancy

Gina zei

Leuke kerstkaart met deze papiertjes en de kleine sneeuwpop ! Groetjes, Gina