dinsdag 15 maart 2022

Jawel...weer GEDOE ..de buurvrouw

Jawel hoor daar zijn we weer, de kikkers zijn bijna uitverkocht, denk neem nu maar een ander soort kaart voor de buurvrouw, die zit ook binnen met GEDOE.
Dit keer een kaartje met SU spulletjes, Merit had een tijd terug een flinke voorraad gemaakt, maar na de verkoop van de 60 kaarten hadden we niks meer.
Toen Merit op skivakantie was kreeg ik een stapel leuke stansen van haar om heerlijk mee te knutselen, maar ja tegelijkertijd had ze de inspiratie meegenomen, dus er kwam heel weinig van terecht.
Ik wist het gewoon niet en wilde toch knutselen, het voorbeeld opgezocht waarvan Merit er meerdere had gemaakt...en die ben ik gewoon gaan kopiëren...mat wel wat ander papier maar voor de rest gewoon nagemaakt...
Ik maakte er een stuk of 10 ieder 5...want ja nu zitten de voorraadbakken in tweeën gedeeld.
De takjes gestempeld met verschillende tinten groen beterschap gestempeld en wat strookjes designpapier... heel eenvoudig maar zelf kwam ik er niet op.
(Bedankt Merit voor de voorbeeldkaart, zodat ik mooi wat kon prutsen.).

Stop hem vanmorgen even in de brievenbus, heb getypt of ze nog wat nodig heeft maar haar man was een aantal dagen vrij en die kon overal (nog) om.
Zo blijft GEDOE maar een rol spelen in je dagelijkse leven, 
Het is niet de vraag of je het krijgt maar WANNEER je het krijgt......

Veel liefs Annemarie en Merit.

 

14 opmerkingen:

Elly zei

Prachtige kaart voor de buurvrouw, nu lees ik hier het gedoe weer.
Idd wanneer...wij zijn er huiverig voor...we moeten nog helemaal oververhuizen, dus hopen echt op het beste nog.
Groetjes Elly

Elle-Jeanne zei

Prachtige beterschapskaart voor de buurvrouw.
Dot altijd goed om een kaartje te mogen ontvangen.
Groetjes Elle-jeanne

Marja zei

Leuke beterschapskaart!
Ook het opkikkertje hieronder is prachtig.
Groetjes Marja.

Angélique zei

Een heel mooie kaart die zeker zal opfleuren.

Irene zei

Van GEDIE komen we geloof ik nooit meer af, l de bloemengroet zal de buuf zeker goed doen!
Ik las jullie reactie: neem aan dat he zo vroeg nog niet aan de borrel zit maar de kleine meid wordt écht géén 38 vandaag hoor 🤣🤣🤣.
XxIrene

Caroline zei

Hele mooi kaart, je hebt er toch nog een aantal gemaakt ondanks dat de inspiratie weg was. Mooie kleuren!
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de vrolijke kleurtjes hier zal de buuf vast van opknappen
groetjes ellen

Eri zei

Je buurvrouw zal vast snel opknappen van het GEDOE met deze mooie beterschapskaart. Ik denk dat we er allemaal een keer aan moeten geloven.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat een mooie kaart heb je voor je buurvrouw gemaskt
Erg leuk zo met de strookjes papier. Soms heb je even geen inspiratie.. ik heb dat ook wel en dan maak ik ook iets na.. Hopelijk is je buurvrouw snel vsn het gedoe af.. je leest nu dat er veel mensen zijn die iedere keer voorzichtig waren en nu toch met het gedoe zitten.. Fijn om even zo 'n leuk kaartje in de bus te kunnen doen. Groeten Trijntje

Margreet zei

Mooie kaart voor je buurvrouw en fijn dat Merit je kon inspireren.
Wat is dat GEDOE toch vervelend. Vorige week was Paul positief. Vandaag Femke ook en Paul voelt zich niet lekker.....
xxx Margreet

Rina zei

Soms loopt het zo dat je een kaartje meerdere keren maakt. Meestal is dat met een kaartje wat goed is gelukt en dit is er daar een van.
Groetjes Rina

Hobby Hoogland zei

Een leuke kaart en ondanks dat Merit er niet is kan ze je toch nog inspireren.
Denk dat de buurvrouw deze kaart wel waarderen kan.
Heb het nog niet gehad maar het is erop wachten want denk niet dat je het nu kan ontlopen.
We wachten het gewoon af en doe toch nog wel voorzichtig.
groetjes Marjan.

Daphne zei

Nou nou, hier hoor ik het ook steeds nog maar, gedoe all over the place (of hoe schrijf je dat?)
Wat lief dat jullie steeds kaartjes maken en overal in de bus doen, dat doet en mens goed.
Deze is erg leuk en juist dat vind ik zó leuk aan bloggen (of samen knutselen), ideeën opdoen bij erkaar en die dan "liften"

Nicolette zei

Hij is erg mooi geworden.
Groetjes Nicolette