woensdag 9 maart 2022

Daphne jarig.....


Goedemorgen lieve blogsters, ja ik weet het morgen is Daphne pas jarig (dus niet kijken he Daphne), maar er is anders geen tijd om al de jarige kaarten te plaatsen van de week.
Wat oh wat zijn er veel jarig in maart..
Het papier is al een oudje van de action, maar paste qua kleur prachtig bij het nieuwe "fleurige groetjes"van MD.
Dus combineerde ik de effen kleuren daarvan , met het bloemen en strepen papier.
Hamster heeft een iets te grote ballon, hij gaat zo de lucht in, regelrecht naar Daphne met een kadootje onder zijn arm.
Hopelijk kan hij die andere twee ook nog snel oppakken...
Lieve lieve Daphne, heel veel gezelligheid morgen op je verjaardag lekker veel post, en taartjes!!!


Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.


 

14 opmerkingen:

Elly zei

Wat een prachtige kaart voor Daphne, zo lief enzo.
Groetjes Elly

Caroline zei

Scahttig kaartje en hier bij ons in maart ook veel jarigen!
groetjes Caroline

Angélique zei

Wat een gezellige, vrolijke kaart! Ik denk dat ik die hamsters toch ook maar op mijn verlanglijstje moet zetten, haha. Heel mooie papiertjes, het is een mooi geheel.

Anita van Deur zei

Zo`n gezellig kaartje hebben jullie gemaakt, daar gaat ze blij van worden, fijne dag liefs xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige hamster, leuke dp heb je gebruikt
groetjes ellen

Eri zei

Vrolijke kaart voor de jarige!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wat een superleuke en mooie kaart met hamster die bijna die lucht in vliegt. Ik vrees dat het hem niet gaat lukken om er nog 2 pakjes bij te pakken....
xxx Margreet

Petra-loves-paper zei

zo leuk hoe jullie die "standaard" diertjes toch telkens weer heel persoonlijk maken, nu weer met een verjaardagscadeau onder zijn arm, ik vind het een geweldig leuke kaart! groetjes Petra

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

dat is een lief fleurig kaartje geworden voor Daphne!!!

Groetjes Femke

Chantal zei

Super schattige kaart, mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes, Chantal S

GerJanneke zei

Ach wat een leuke kaart voor Daphne! Enig die hamster met dat pakje en de ballon... Zal ze vast en zeker leuk vinden en als ze hem al gezien heeft, 1 troost: in het echt is een kaart dubbel zo mooi.

ishikasingh zei

It's great to see this beautiful post of yours, such post is rarely seen, I am really very impressed with your post and I hope you keep writing more such posts in your life. Gurugram Girls Hostel
beautifull nightlife Gurugram
gurugram night girl
beautifull night girl Gurugram
vip Girls In Manesar
time pass Girls Bhiwadi
Housewife In Gurugram
slim Girls Gurugram
Gurugram Girl Number

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart hebben jullie voor Daphne gemaakt. mooie achtergrond met dit papier gemaakt. Erg leuk samengesteld. Groeten Trijntje

Daphne zei

Ik had echt niet gekeken toen ik de titel zag ik dacht, morgen ben ik jarig, dan zit jullie kaart er vast tussen en ja hoor, ontvangen!!
In het echt zijn de kleuren nog mooier, héél vrolijk voorjaarsachtig.
Heb heb veel kaarten ontvangen, staat echt heel gezellig, als die mooie zelfgemaakte post.
Heel heel erg bedankt voor jullie kaartje, ik ben er erg blij mee.