vrijdag 25 maart 2022

Een jongetje


Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag laten we de jongens versies van de rompertjes zien op de blog. 
Zoals we maandag al zeiden, hadden we er ook nog twee jongens rompers bij gemaakt. 
Twee dezelfde rompers met hetzelfde design papier in elkaar gezet, zo leuk met die kleine regenboog patroontjes. Achtergrond design papier is bij beide kaartjes iets anders om ze een beetje verschillend te maken. Ook aan de onderkant een bloemetje met wat blaadjes, een papfles en een labeltje eruit met de tekst 'een jongetje' erop gestempeld. 
De foto's zijn een beetje verschillend van kleur, maar de ene heb ik bij mij thuis gemaakt en de andere kaart heeft ma bij haar thuis op de foto gezet. In principe zijn het gewoon dezelfde kleurtjes in het echt, wat een bepaalde plek van foto's maken dan voor verschil maakt. Zeker als je ze dan naast elkaar op de blog zet, zie je het extra goed. Maar ze mogen er gezellig samen op vandaag! 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super schattig zijn de kaartjes, dat op de foto zetten is af en toe een dingetje. Fijne dag liefs xx

jackelien zei

Hoi
Wat een super schattige kaartjes.
Heel leuk met de romper.
Groetjes Jackelien

Annemarie en Merit zei

ik zie het al Merit, jij gaat voortaan de foto's maken die zijn veel mooier en echter van kleur!!!
als je ze zo naast elkaar houdt zie je het verschil heel goed...en ja jij hebt een iets andere camera dan ik....hahaha
Ze zijn leuk he deze kunnen we nog weleens maken, begreep dat ze weer al op zijn..
Lieve groetjes Ma.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes ook weer zo leuk nu in het blauw zo leuk al de kleine details erbij
groetjes ellen

Angélique zei

Ze zijn heel leuk, schattig stoer.
Ik ben benieuwd hoe jullie dat samen knutselen doen: de één stanst, de ander plakt, of ieder stanst haar eigen onderdelen? De één bedenkt, de ander maakt het na of jullie bedenken samen? Jullie zijn hoe dannook een perfect team samen.

Daphne zei

Schattig vind ik ze.
En ook lekker stoer in deze kleurtjes.
Tja, die foto's nemen, praat mij 'er niet van, ik loop soms mijn hele huis en tuin door voor de juiste kleuren, haha.

Chantal zei

Leuke kaartjes, mooi papier.
Groetjes, Chantal S

Laurespage zei

Heel mooi deze kaartjes en alles past perfect bij elkaar.
Groetjes, laurette

Epie zei

Wwwwwooowww wat een leukerds , prachtig deze rompertjes
Fîjn en gezellig weekend van Epie ......

Rina zei

Hele stoere baby kaartjes hebben jullie gemaakt.
Ik heb er ook altijd problemen mee om het goed op de foto te krijgen.
Groetjes Rina

Elly zei

Wat zijn ze weer schattig deze rompertjes kaartjes.
groetjes Ellhy

GerJanne zei

Ook in blauw zijn ze enig.

Angela zei

Wat superschattige kaartjes; leuke romperstans is dit!

Femminde zei

Echt super die lieve kaartjes van jullie met het rompertje. Ik stond op het punt om die te verkopen maar jullie leuke kaartjes hebben mij van gedachten later veranderen.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Gina zei

Wat een leuke babyrompertjes ! Groetjes, Gina