vrijdag 1 november 2019

Voor de liefste kleine meid.


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag een kaartje voor een lief klein meisje...
en meisjes houden nu eenmaal bijna allemaal van rose en paars, dus hebben we het leuke echo park paperpad gebruikt waar lekker veel van die kleurtjes inzitten.
Het schattig konijntje in een cirkel gezel, klein strikje in haar haar...wat roze bloemetjes erbij, en de leuke tekst "voor de liefste kleine meid".

Gisteren heerlijk weer in de tuin bezig geweest, wat is dat toch lekker fris zonnig weer met wel een koud windje, maar lekker een dikke trui aan...alles is weer een beetje winterklaar gemaakt!!
Het gras hopelijk voor de laatste keer gemaaid.....
De overkapping (wij noemen dat onze HUT, klinkt zo gezellig) is ook klaar voor de winter, heaters eraf houtkacheltje uit elkaar en  naar binnen alle kussens op zolder, er zal nu niet zoveel gebruik meer van worden gemaakt!! En dan ploffen we er zo maar even neer.

Nu geven ze weer regen op het weekend jammer hoor...zo maar eens beginnen aan een flinke pan bruine bonen/ossenstaart soep, lekker voor het weekend en wat er dan niet op gaat kan mooi in de vriezer.
Nog even wat boodschappen , bakker en slager en dan vanmiddag misschien nog even wat knutselen.

Fijn weekend allemaal veel liefs Annemarie en Merit

Sundaystamps - sketch.

24 opmerkingen:

Daphne zei

Kleine stipjes met veel kleur, dat is altijd goed voor kleine meisjes.
Lief kaartje is het geworden.
Het konijntje is echt schattig, voor een meisjes kaart kan zij heel goed vind ik.
Lekker weekend!!
Hier ook.....vandaag nog even werken, daarna 2 dagen vrij met leuke dingen op de planning, ik kan daar ook zo van genieten!

Je@net zei

Echt weer een super schattig kaartje. Het meisje dat deze kaart krijgt zal er zeker blij mee zijn!

Creaellenknutselsite zei

wat een supervrolijk kaartje met dat leuke dp papier
denk dat ze deze kaart helemaal geweldig vind
groetjes ellen

Sarah zei

Ook dit groot meisje houdt van paars en roze. Heel fleurig en lief kaartje werd dit! Voor vandaag wens ik je tonnen inspiratie! Laat jullie diertjes maar paraderen op vrolijke kaartjes! X

Stampin with Liz Design zei

Ah, wat een lief kaartje! Heel leuk gedaan! Brr, het wordt idd flink kouder, wat mij betreft mag het voorjaar wel weer komen, haha. Groetjes Linda

Margreet zei

Wat een schattig konijntje voor een lief klein meisje. Leuk papier heb je gebruikt. Het lijken wel allemaal smarties.
Het is idd tijd voor lekker gevulde soep. Geniet er van, net als van je weekend.
xxx Margreet

Ellen zei

Wat een lief en vrolijk kaartje is dit! Lief door het konijntje en vrolijk door het gespikkelde papier. Alvast een fijn weekend!

Eri zei

Een heel lief kaartje met die leuke papier.
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Een lief ,schattig kaartje.
Mooie frisse kleuren.
Vandaag is het hier in Limburg echt koud.
Snert weer.
Groetjes Elle-jeanne

martina's kaartjes zei

ach, wat een lief en zoet scheetje ! mooi kaartje
grtjs,martina
x

Gina zei

Schattige kaart ! Groetjes, Gina

Anita van Deur zei

So cute!! echt voor een meisje.

Groetjes Anita

Heather zei

Such a cute bunny, A-M, and I LOVE that polka dot paper in the background! All so fresh and pretty for Spring! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

Margo zei

Ach wat snoezig zeg ! Hier was het echt knutselweer deze namiddag hoor !
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Het is een schattig kaartje geworden met het lieve konijntje! Het papier is er ook heerlijk zoet bij!
Bruinebonensoep... wat een goed idee! Dat ga ik binnenkort ook weer eens maken! EN ja het regent behoorlijk, maar tot mijn stomme verbazing was het 13 graden vannacht!

Nicolette zei

Wat een lief kaartje voor een klein meisje. Fijn dat alles dan weer winter klaar is he.
Groetjes Nicolette

Danielle zei

Goed bezig geweest buiten, alles winterklaar! En binnen ook, met dit schattige kaartje :-) Fijn weekend, goed idee zo’n pan soep!!

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

het is dan ook een superlief kaartje geworden!!!

groetjes Femke

Monika Reeck zei

I luv this cute Rabbit DIES
so so sweet for litle girl
and the flower soooo cuutee too
lovely use My sketch
and great DP you have choosen too
cute card
Many thanks for joining our challenge at Sunday Stamps
hugs
Monika

Mieke zei

Wat schattig! Zo mooi, lief en zacht ♥

Freubelmina zei

Ach wat een schatje is deze kaart zeg,erg lief.
Fijne zondag nog xx

Rina zei

Ik loop even achter met mijn reacties, maar zoals gewoonlijk blijf ik fan van al jullie kaartjes. Ik zag er weer hele mooie voorbij komen.
Groetjes Rina

Annie H zei

Oh wat is dit een fris kaartje, zo leuk met die kleurige dots en natuurlijk het lieve konijntje.
Groetjes, Annie

Dilek Kolat zei

Seizoensgroeten aan al mijn vrienden, ik ben Eva Lucas. Van Assen, Nederland. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man terug in mijn leven heb gekregen, ik wil mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spellcaster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Amiso, de Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen mijn relatie met mijn man, die mij heeft gedumpt, te herenigen en heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr.Amiso de Wiseman ook allerlei hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van allerlei ziekten, rechtszaken, zwangerschapsgezegde, we zijn nu erg blij met onszelf . Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Dr.Amiso is een echte tovenaar. Hij kan u ook helpen uw verbroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Echtscheidingszaken, neem contact op met deze geweldige man als u een probleem hebt met een duurzame oplossing via e-mail: herbalisthome01@gmail.com