woensdag 6 november 2019

Kaartjes voor Kanjers!




Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag hebben we veel kaartjes voor Kanjers om te laten zien op de blog.
Gisteren liep onze dag iets anders dan we gepland hadden. Ik moest eerst op mijn vrije dag nog naar het werk voor een gesprek met een stagiaire, daarna moest er nog wat aan het rooster veranderd worden.. daar bijna de halve middag mee bezig geweest, wat een werk!
Daarna wilden we snel starten met knutselen, maar toen kwam eerst de ene opa en later de andere opa en oma. Die hebben heerlijk aan de tafel gezeten tot half 5.. niks geknutseld natuurlijk haha!!
En we hadden een flinke lijst met diertjes die we moesten maken voor in de voorraad bak, we hebben de laatste tijd zoveel Kanjer-kaartjes gestuurd.. dus onze voorraad was flink afgenomen.
Toen de opa's en oma weer naar huis waren zijn we snel aan het eten begonnen. We hebben nog heerlijk genoten van een vers gebakken visje (die kwam de buurman brengen, lief hè)
Daarna uiteraard onze vette vingers gewassen :)
En heel snel aan de knutseltafel gegaan om kanjer-kaartjes te maken!
We wilde ze eerst niet op de foto zetten, maar we vonden ze toch te leuk om niet te laten zien.
Daarom met onze daglichtlamp in het raamkozijn om foto's te maken.
Toch wel aardig gelukt naar ons idee.
We hebben de drie diertjes die we gebruikt hebben allemaal twee keer gemaakt, dat werkt het snelste!
Ook vaak de sketch bij beide kaartjes hetzelfde gehouden, behalve bij de hondjes.
Nou volgens mij is onze inspiratie wel weer terug, 6 kaartjes op een avond is voor ons heeeel veeeel!

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

23 opmerkingen:

Ela zei

Heerlijk vrolijke kaartjes zijn het geworden! Daar word je vrolijk van. Ach ja, soms lopen die dagen zo, maar ook gezellig. En, 6 kaarten op een avond, knap hoor, twee op 1 middag lukt mij zelfs zelden😄. Groetjes Ela

Colien zei

Superleuke serie, tof dat jullie dit doen!
En fijn om te lezen dat de flow er weer is :)
grtz Colien

Nancy Soetaert zei

dat werd doorwerken, maar wat hebben jullie toffe kanjerkaartjes gemaakt!

stampinwithlizdesign zei

Jullie hebben hard gewerkt! Vind ze alle 6 weer super leuk geworden, daar worden de kanjers vast heel blij van, zo'n mooi initiatief! Groetjes Linda

Freubelmina zei

Wauw wat een prachtige serie dames, stuk voor stuk erg mooi.
Ik blijf dat een dingetje vinden om die dieren in elkaar te plakken,heb al van alles gekocht maar op de 1 of andere manier krijg ik altijd lijmrestjes op de afbeelding of ziet een diertje er mismaakt uit....zal een kwestie van oefenen zijn denk ik..
Lieve groetjes xx

Nicolette zei

Wat een leuke serie kaarten. Nou 6 op 1 avond/ dag krijg ik zeker niet voor elkaar.
Groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kanjer-kaarten hebben jullie gemaakt. Slim om steeds twee aan twee te werken het wordt toch naar verschillende kanjers verstuurd. Ik weet zeker dat ze in de smaak gaan vallen.
Lieve groetjes Miranda

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke serie kaartjes hebben jullie gemaakt.
Allemaal even mooi.
Zes op een een avond samen, dat is niet voor mij weggelegd, daar doe ik wel wat langer over.
Groetjes Elle-jeanne

Eri zei

Tjonge, jullie hebben de tijd weer ingehaald met zes!! van die leuke kanjerkaarten. Toch gezellig dat Opa's en Oma een bakkie komen doen.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat zijn ze leuk al die vrolijke kaartjes hetzelfde en toch verschillend

wat gezellig dat de opa's en oma zo even komen aanwippen voor een bakkie

groetjes ellen

Scraptastisch zei

Wat weer een produktie hier...de serie daar vrolijken de kanjers wel van op zijn zo leuk!!! Maar ook die ik even had gemist zijn weer super mooi!!!
xx Gerie

Margreet zei

Wow, 6 kaartjes in zo'n korte tijd. En ze zijn stuk voor stuk superleuk. Hier zullen weer veel kanjers blij van worden.
xxx Margreet

Danielle zei

Wauw wat een productie! Super leuke kaartjes, daar gaan jullie weer veel kanjers blij mee maken!

Gina zei

Wat een leuke kanjerkaartjes ! Prachtig werk dames ! Groetjes, Gina

Daphne zei

Zo zeg, goed bezig!!
Wat een productie op 1 avond, knap hoor.
Goed idee om de kaartjes dubbel te maken, dat schiet mooi op.
Diertjes doen het altijd goed op kanjer kaartjes, dat zijn ze altijd zo blij mee.

Sandra zei

Ooh wat een leuke kaartjes en wat goeeed voor de kanjers !

Groetjes Sandra

GerJanne zei

Wat een gezellige dag! Behalve dat roosteren dan...En dan zo'n productie! Helemaal geweldig. Hier wortd ene kanjertje vast en zeker blij van.
Gelukkig dat de inspiratie weer terug is!

Epie zei

Wat een leuke vrolijke serie kaarten voor de kanjers , Merit en Annemarie
Ze zullen er erg blij mee zijn hoor , groeten van Epie

Renate zei

Soms lopt het gewoon even iets anders.
Maar gelukkig kunnen we wel jullie fantastische kanjerkaarten bewonderen

-xies- Renate.

Nicole Parmentier zei

Wat een vrolijke kanjerkaarten zijn dit geworden. En zes stuks maar liefst..Super!!

Ellen zei

Jullie kaarten zijn geweldig! En voor een goed doel...maakt het knutselen nog leuker vind ikzelf.

groetjes, Ellen

Sarah zei

Wat zijn ze tof!

Dilek Kolat zei

Hallo, seizoensgroeten aan al mijn vrienden daar, laat me weinig scheren over hoe mijn huwelijk werd hersteld met de hulp van een geweldige tovenaar genaamd Dr.Amiso. Ben Eva Lucas, uit Assen, Nederland. Na tien jaar trouwen begon mijn man me vreemd te gedragen, we hadden ruzie en een paar andere problemen met mijn man totdat hij uiteindelijk naar Texas verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. Ik dacht dat mijn leven voorbij was, en dat van mijn kinderen dachten ze dat ze hun vader nooit meer zouden zien. Ik probeerde alleen maar sterk te zijn voor de kinderen, maar ik kon de pijn in mijn hart niet aan. Elke dag en nacht denk ik aan hem en wil altijd dat hij terugkomt, ik was echt verdrietig en had hulp nodig, dus ik zocht online naar hulp en vond een website die suggereerde dat Dr.Amiso iemand kon helpen die ex-geliefde snel terug had. Dus ik vond dat ik het eens moest proberen, ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed het, hij verzekerde me dat mijn man binnen 48 uur later bij me zou komen, mijn man belde me eigenlijk en zei: hij miste mij en mijn kinderen! Verrassend kwam hij die dag met enkele vrolijke cadeau-artikelen en verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en de kinderen opdreef. Sindsdien hebben we een belofte gedaan om de wereld deze grote tovenaar en hengelbreker van alle soorten te laten weten, allemaal dankzij Dr. Amiso, ons huwelijk is sterker dan ooit tevoren geworden. Hij is zo sterk en krachtig, Dr. Amiso is echt een door God gezonden, die ik altijd bid voor een lang leven om zijn kinderen te helpen in tijden van moeilijkheden, als u hier bent en uw man is verhuisd naar een andere vrouw. Als je wilt trouwen met de liefhebber van je keuze of gezondheid en huwelijksproblemen, gevallen van kanker of echtscheiding, baanpromotie en succes, wil je ook in de wereld worden herkend, geef niet op, geen problemen helemaal stoppen met huilen, neem nu contact op met deze krachtige wizard. Hier is haar persoonlijke e-mailadres: herbalisthome01@gmail.com