donderdag 7 november 2019

52 weeks to christmas week 45 reminder challenge: hert of rendier


Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag hebben we een reminderkaartje voor de lopende challenge: hert of rendier op je kerstkaart bij 52 weeks to christmas! 
Je kunt vandaag nog gezellig meedoen met een kerstkaart waar een hert of rendier op te vinden is of met een wekelijks kerstkaartje, we zijn benieuwd naar jullie leuke en mooie creaties. 
Bij ons staat vandaag het rendier van Marianne Design weer op de blog. 
Een gezellig tafereeltje gemaakt, een kerstboom met wat zilveren sterretjes, een groot cadeau erbij en bovenin een vlaggenlijntje met daaraan verschillende kerstballen. 
Het design papier komt uit de paperpad van Marianne Design 'winter days by Marleen'. 

Vandaag zetten we nogmaals dit berichtje names alles design leden van 52 weeks to christmas op de blog. Twee dames gaan het design team verlaten, we zullen ze missen!!Omdat we twee dt-leden minder krijgen, is er een dt-call om twee nieuwe leden te kunnen vinden. Er is een apart bericht op de challengeblog, waarin een kaart met motivatie om dt-lid te worden gelinkt kan worden. Dit kan t/m 14 november.Op de blog van 52 weeks to christmas kunnen jullie hierover meer informatie vinden.We zijn benieuwd!!! 


Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

Animal friends challenge - rendier.

34 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk kaartje en die slinger vind ik helemaal geweldig. Is dat ook van MD?? Echt tof!

Creaellenknutselsite zei

wat staat het rendier te stralen op jullie kaart hij is helemaal klaar voor de kerst zo te zien
wat leuk die kerstbalslinger
groetjes ellen

Petra zei

Jullie rendier is weer helemaal top, het papier en de sketch maken bet helemaal af.

Lieve groet,
Petra

Irene zei

Voor mij dubbel leuk want.,,groen..hihi, de slinger zó leuk er bij!
XxIrene

Renate zei

Met zo'n schattig rendiertje op je kaart heb je verder niet veel meer nodig em echt een waanzinnig leuk kaartje van te maken.
Ik heb het hier in de voorgaande reacties ook al gelezen, maar de kerstslinger is zó leuk.

-xies- Renate.

Elle-Jeanne zei

Wat leuk, het rendier op je kaart.
Maar de slinger maakt het helemaal af.
Groetjes Elle-jeanne

stampinwithlizdesign zei

Super gaaf kaartje Annemarie en Merit! Wat een ontzettend leuk rendiertje! Heel leuk met de gave slinger boven zijn hoofd en de kerstboom waar het kadootje al klaar staat! Groetjes Linda

Ans Gilbert zei

Prachtige kerstkaart met het leuke rendier, ik vind de slinger met ballen echt super,
Ansx

Epie zei

WWWooww...wat een mooie kerstkaart van jullie , SUPER
Ook voor jullie een mooie donderdag , groet Epie DT

Trijntje zei

Wat een prachtuge kaart en wat een leuke lijn met kerstballen boven. Mooie kleuren. Een topper! Heb net jullie kaarten voor kanjers van hieronder bewonderd. Die zijn allemaal erg mooi. Daar worden de kinderen vast heel blij van.... groeten Trijntje

Margreet zei

Wat is dat rendiertje toch een schatje. Schitterend tafereeltje hebben jullie weer gemaakt met mooie details.
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Genieten weer van jullie kaartje hoor ...de details zijn weer geweldig! Succes met het vinden van de nieuwe DT leden,
aan mij hebben jullie niets ben al blij als ik af en toe kerstkaartjes kan maken en moet echt aan de slag met een serie! Fijne dag verder...xx Gerie

Enny zei

Wat een mooie kaart, zo'n leuk rendier, en prachtig versierd met boom, cadeau en kerstballen-slinger ! Groetjes, Enny

Suzan zei

Het is weer een prachtige kerstkaart geworden! Inderdaad de slinger is ook geweldig!
Groetjes Suzan

Laurespage zei

Een prachtige kerstkaart in fijne kleuren en mooie details, zoals het draadje met de kerstballetjes en het pakje met het strikte...
groetjes, laurette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat staat dat rendier er mooi bij en die kerstballenslinger vind ik zó leuk gedaan. Wel een werk al die friemeltjes terugleggen..
Mooie sfeervolle kerstkaart hoor :)
Lieve groetjes Miranda

Annerieke zei

Mooie kaart met het lieve rendier. Leuk is de slinger bovenaan.

Nicolette zei

Leuke kaart dames, het papier blijft ook zo mooi he.
Groetjes Nicolette

Marijke zei

Een prachtig kaartje weer dames! Erg leuk met dit rendier en de ballen aan de lijn! Groetjes Marijke.

Rina zei

Mooi kerstkaartje is het weer geworden. Leuk met die slinger ballen aan de bovenkant en weer mooie kleurkeuze gemaakt.
Ik zag jullie kanjerkaartje ook, wat zijn die lief om te maken maar zeker leuk om te ontvangen.
groetjes Rina

Nicole Parmentier zei

Wat knus in deze donkere groentinten! jullie zijn altijd zo goed in het combineren van papier vind ik, echt prachtig weer!

Eri zei

Wow, wat een supergave kaart dames, dit rendiertje blijft toch ook zo leuk! Leuk die kerstballen slinger!
Groetjes, Eri

Margo zei

Wat een superlief kaartje is dit zeg ! Zo leuk die kerstballenslinger en de sterretjes maken het helemaal af !
Groetjes
Margo

!neke zei

Wat is ie leuk ! Die slinger, gaaf !

Dreja zei

Ganz toll gemacht.
Danke für die Teilnahme bei den Animal Friends.
LG Dreja

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

een supergave kerstkaart. Prachtige kleurencombo en erg leuk gedaan die ballen in plaats van vlaggetjes. Altijd handig als iets voor meerdere functies gebruikt kan worden.

groetjes Femke

Caroline zei

Een heel gezellig kaartje dames!
Groetjes Caroline

Angelique zei

Mooie en vrolijke kerstkaart met het leuke rendier,zo mooi al die zachte groentinten. Geweldige kanjerkaarten en mooi hoe jullie die kinderen een plezier doen met jullie mooie kaartjes.
lieve groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

prachtige kerstkaart weer! Toffe kerstballenslinger!
Fijn weekend
Nancy

Petra-loves-paper zei

Gaaf kaartje met het rendiertje en de ballenslinger, gebruikte kleuren zijn echt mooi 🤩 groetjes Petra

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Prachtige kerstkaart! Mooi gedaan in de zachte kleurtjes en het hertje is echt zo schattig. Groetjes, Yvonne

martina's kaartjes zei

wat is die superleuk geworden ! de kleine ornamentjes vind ik toch wel top ! welk merk zijn ze ? helemaal leuk kaartje
grtjs,martina
x

Freubelmina zei

Wat een schitterende kerstkaart hebben jullie gemaakt,alles is mooi maar ik vind de kerstslinger ook wel erg mooi zeg,nog nooit eerder gezien. Lieve groetjes xx

Dilek Kolat zei

Hallo, seizoensgroeten aan al mijn vrienden daar, laat me weinig scheren over hoe mijn huwelijk werd hersteld met de hulp van een geweldige tovenaar genaamd Dr.Amiso. Ben Eva Lucas, uit Assen, Nederland. Na tien jaar trouwen begon mijn man me vreemd te gedragen, we hadden ruzie en een paar andere problemen met mijn man totdat hij uiteindelijk naar Texas verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. Ik dacht dat mijn leven voorbij was, en dat van mijn kinderen dachten ze dat ze hun vader nooit meer zouden zien. Ik probeerde alleen maar sterk te zijn voor de kinderen, maar ik kon de pijn in mijn hart niet aan. Elke dag en nacht denk ik aan hem en wil altijd dat hij terugkomt, ik was echt verdrietig en had hulp nodig, dus ik zocht online naar hulp en vond een website die suggereerde dat Dr.Amiso iemand kon helpen die ex-geliefde snel terug had. Dus ik vond dat ik het eens moest proberen, ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed het, hij verzekerde me dat mijn man binnen 48 uur later bij me zou komen, mijn man belde me eigenlijk en zei: hij miste mij en mijn kinderen! Verrassend kwam hij die dag met enkele vrolijke cadeau-artikelen en verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en de kinderen opdreef. Sindsdien hebben we een belofte gedaan om de wereld deze grote tovenaar en hengelbreker van alle soorten te laten weten, allemaal dankzij Dr. Amiso, ons huwelijk is sterker dan ooit tevoren geworden. Hij is zo sterk en krachtig, Dr. Amiso is echt een door God gezonden, die ik altijd bid voor een lang leven om zijn kinderen te helpen in tijden van moeilijkheden, als u hier bent en uw man is verhuisd naar een andere vrouw. Als je wilt trouwen met de liefhebber van je keuze of gezondheid en huwelijksproblemen, gevallen van kanker of echtscheiding, baanpromotie en succes, wil je ook in de wereld worden herkend, geef niet op, geen problemen helemaal stoppen met huilen, neem nu contact op met deze krachtige wizard. Hier is haar persoonlijke e-mailadres: herbalisthome01@gmail.com