dinsdag 5 november 2019

Are You YETI for Christmas.


Goedemorgen lieve blogsters, daar zijn we weer met een winters/kerst kaartje.
We hebben afgelopen zaterdag middag de stempels weer eens opgezocht, en zitten kijken wat we eens wilde maken....
Zijn samen nog aan een kaart begonnen, en af gekregen zelfs...komt binnenkort op de blog.
 Zondag was het stilletjes in huize van Splunter, dus ben ik heerlijk wat gaan zitten kleuren....die schattige Yeti moest er aan geloven...
Het leuke papier van Lawn Fawn "Snowday"erbij gepakt en een kaartje gemaakt, de foto is niet JE van HET, maar beter krijg ik hem er niet op...
Wat zijn ze lief die stempeltjes en wat gebruiken we ze veel te weinig...

Vandaag hopen we samen weer wat te knutselen, Merit heeft na een lang druk weekend, haar vrije dag.
Ze moet nog even tussendoor naar het werk voor een kennismakingsgesprek, met een misschien a.s stagere....Ik ga dan snel om wat boodschapjes, en naar de boekhandel om postzegel, want bij GerJanne las ik dat de decemberzegels er al op mogen vanaf vandaag.
En er liggen hier 5 kanjer kaartjes om te versturen dus die kunnen er dan gelijk mooi op, scheelt toch weer....lekker twee maanden kerstzegels plakken....

Fijne dag liefs Annemarie en Merit.

Unicorn Challenge Blog - Christmas/winter

20 opmerkingen:

Je@net zei

Lief stempeltje en een erg leuke kaart!

Petra zei

Wat een leuke kaart. Wat is het toch heerlijk dat we een hobby hebben, heerlijk dat kleuren, malletjes in elkaar plakken en jullie lekker samen.

Lieve groet,
Petra

Marinda zei

Wat een leuke kaart! Dat is volgens mij voor het eerst sinds ik jullie blog volg dat jullie een kaart met stempels gemaakt hebben. Dat mogen jullie zeker vaker doen! Echt een hele leuke kaart geworden en met een mooie kleurencombinatie.

Groetjes Marinda.

stampinwithlizdesign zei

Ontzettend leuk kaartje en stempelset natuurlijk, haha! We zaten vast tegelijkertijd met deze set te knutselen! Zeker vaker doen! Erg leuk alle kleuren bij elkaar! Groetjes Linda

Elle-Jeanne zei

Oh ,wat een lief kaartje.
Weer eens iets anders dan dat ik gewend ben.
Heel leuk gedaan.
Groetjes Elle-jeanne

Gina zei

Och ! GEWELDIG met die tekst erbij! Zo grappig en leuk! Groetjes, Gina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje is het geworden met die schattige Yeti, wat staat ie te stralen op de kaart.
fijne knutselmiddag saampjes
groetjes ellen

Colien zei

Och, wat schattig! Toffe stempeltjes zijn dat, zeg. Ik heb ze net even gezocht op Google, was nieuwsgierig wat er nog meer bij zit. En heb ze meteen maar op mijn verlanglijstje gezet, haha. Dus bedankt voor de inspiratie ;)
grtz Colien

Eri zei

Leuke kaart, en helemaal anders dan ik van jullie gewend ben! Fijne knutseldag!
Groetjes, Eri

Irene zei

Dat je de stempeltje vergeet als je een énige "dierenwinkel" aan stansjes hebt liggen is niet zo verwonderlijk 🤪 maar des te leuker vandaag deze énige kaart op jullie blog te zien! Ik ga óók de zegels halen: sowieso handig want geheid dat ze volgend jaar wéér duurder zijn...nét als de gewone postzegel die naar 91 cent gaat dus daar haal ik ook maar wat extra van!
XxIrene

!neke zei

Wat een leukerd !

Margreet zei

Wat een lief stempeltje en wat een leuke kaart heb je er mee gemaakt.
xxx Margreet

Nicolette zei

Hij is erg leuk!
Groetjes Nicolette

Renate zei

Kijk dan toch wat een leukerd.
Deze vrolijke Yeti heeft in ierer geveel geen boom meer nodig om de lampjes in te hangen.

-xies- Renate.

Rina zei

Een andere kaartje dan we van jullie gewend zijn, maar deze mag er ook weer zijn, prachtig. Lief van jullie dat je kanjerkaartjes verstuurd. En dat het 2 maanden met voordeligere postegels kan is dan toch weer lekker meegenomen.
Groetjes Rina

Daphne zei

Inderdaad schattig!!
Die tandjes, hihi.
Mooi gekleurd, ik heb daar nooit zoveel geduld voor.
De tekst is grappig!!

Freubelmina zei

Wat een leukerd!
Lieve groetjes xx

crafty-stamper zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
crafty-stamper zei

Love the cute yeti and die-cuts.Thank you for joining us at Unicorn
Carol DT x

Dilek Kolat zei

Hallo, seizoensgroeten aan al mijn vrienden daar, laat me weinig scheren over hoe mijn huwelijk werd hersteld met de hulp van een geweldige tovenaar genaamd Dr.Amiso. Ben Eva Lucas, uit Assen, Nederland. Na tien jaar trouwen begon mijn man me vreemd te gedragen, we hadden ruzie en een paar andere problemen met mijn man totdat hij uiteindelijk naar Texas verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. Ik dacht dat mijn leven voorbij was, en dat van mijn kinderen dachten ze dat ze hun vader nooit meer zouden zien. Ik probeerde alleen maar sterk te zijn voor de kinderen, maar ik kon de pijn in mijn hart niet aan. Elke dag en nacht denk ik aan hem en wil altijd dat hij terugkomt, ik was echt verdrietig en had hulp nodig, dus ik zocht online naar hulp en vond een website die suggereerde dat Dr.Amiso iemand kon helpen die ex-geliefde snel terug had. Dus ik vond dat ik het eens moest proberen, ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed het, hij verzekerde me dat mijn man binnen 48 uur later bij me zou komen, mijn man belde me eigenlijk en zei: hij miste mij en mijn kinderen! Verrassend kwam hij die dag met enkele vrolijke cadeau-artikelen en verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en de kinderen opdreef. Sindsdien hebben we een belofte gedaan om de wereld deze grote tovenaar en hengelbreker van alle soorten te laten weten, allemaal dankzij Dr. Amiso, ons huwelijk is sterker dan ooit tevoren geworden. Hij is zo sterk en krachtig, Dr. Amiso is echt een door God gezonden, die ik altijd bid voor een lang leven om zijn kinderen te helpen in tijden van moeilijkheden, als u hier bent en uw man is verhuisd naar een andere vrouw. Als je wilt trouwen met de liefhebber van je keuze of gezondheid en huwelijksproblemen, gevallen van kanker of echtscheiding, baanpromotie en succes, wil je ook in de wereld worden herkend, geef niet op, geen problemen helemaal stoppen met huilen, neem nu contact op met deze krachtige wizard. Hier is haar persoonlijke e-mailadres: herbalisthome01@gmail.com