donderdag 21 november 2019

52 weeks to christmas week 47


Goedemorgen lieve blogsters, jaja het is weer donderdag, dus kerstkaarten dag.
Vandaag zijn Wij en Martina aan de beurt om jullie een voorbeeld kaart te laten zien op de blog van 52WTC.
En wat leuk dat we weer twee nieuwe DTmaatjes krijgen die ons komen versterken, met voorbeeld kaartjes, en dat gaat goed komen bij deze dames want ze maken hele leuke kaartjes.
Jantine en Miranda , wat leuk en gezellig dames dat jullie in ons team komen, van harte welkom!!!!

Het kaartje van vandaag hebben we lekker op onze dinsdagmiddag gemaakt, met het leuke papier van MD.
En de Husky weer eens opgezocht, wat is hij toch schattig.
Leuke tak met sneeuw en een lantaarntje eraan, drie dennenboompjes, de tekst "een warme witte Kerst"op een stukje kraft gestempeld, en de kaart was af...

Hiervoor flink aan het worstelen geweest met ander papier en een ander dier, we hadden hem af en hadden het idee dat een kleuter deze kaart had gemaakt...weg en weer opnieuw begonnen, gelukkig ging deze (bijna) vanzelf..
Vanavond weer aan wat verplichte nummers gewerkt...Baby kaartjes, de buurvrouw kwam erom en nam 10 kaarten mee, waarvan 5 baby...dus het babypapier en diertjes op tafel en aan de slag gegaan, er liggen er nog wat die afgemaakt moeten worden, dat doen we morgen avond!! maar dan hebben we weer een voorraadje.

We komen vandaag weer gezellig op blogvisite bij jullie, leuk om te kijken wat er allemaal weer is gemaakt.
Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

De Egel - 3 bomen op je kaart.

44 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Annemarie,

Wat een super leuke kerstkaart maakte je alweer! Altijd fijn om te komen kijken...
Ook die wasbeer hieronder is super! Leuke gebreide achtergrond... Ik heb alweer wat projectjes van jullie gemist, zo leuk allemaal!!

Liefs,
Nancy

Suzan zei

Prachtig kaartje hebben jullie weer gemaakt deze week met de leuke husky hond!
Groetjes Suzan

Creaellenknutselsite zei

wat een super gezellig kaartje hebben jullie weer gemaakt, de husky straalt je tegemoet
Leuke details hebben jullie gebruikt
groetjes ellen

Petra zei

Mooie kaart meiden prachtig met de husky en een leuke sketch.

Lieve groet,
Petra

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kerstkaart met de husky hond.
Echt winterskaartje.
Groetjes Elle-jeanne

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

het is weer een heerlijke kaart geworden!!! Mooie kleurencombinatie ook. Ik moet binnenkort toch ook maar eens aan de kerstkaarten beginnen.

groetjes Femke

Gina zei

Ik zag direct aan de drie boompjes aan welke challenge deze nog mee ging doen ! Bij mij staan er vandaag een beetje te veel bomen op. Hihi ! Hele leuke kaart geworden ! Groetjes, Gina

Caroline zei

wat een leuke kaart is dit, heel veel laagjes en zo mooi geworden
Groetjes caroline

Epie zei

Prachtige inspiratie kaartje Anne-Marie en Merit met in
de hoofdrol de leuke husky , gezellige donderdag en pakjesavond
Groetjes van Epie

Stampin with Liz Design zei

Prachtige kaart weer! Ik zie de husky zo al voor me voor de slee in de sneeuw! Erg leuk gedaan! Groetjes Linda

!neke zei

Wat is dit weer een schatje !!!!

Hetty P. zei

Wat een leuke kaart !!!
Fijn dat jullie weer aan de slag mogen met de babykaartjes, je zou je maar vervelen ....
Fijne dag,
Hetty

Anita van Deur zei

Heel mooi kaartje met al die laagjes en alle kleuren passen zo mooi bij elkaar.
Groetje Anita

Monique zei

Hij is prachtig dames! Succes met de verplichtte nummertjes.
Maar wel leuk dat de buuf bij jullie komt voor de kaartjes.
Lieve groet,
Monique DT 52 WTC

Eri zei

Jullie kaart is weer geweldig leuk! Haha, Ik kan me bijna niet voorstellen dat jullie iets gemaakt hebben wat een kleuter ook kan! Leuk zo'n vaste afnemer, kunnen jullie lekker bezig blijven.
Groetjes, Eri

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje met deze schattige husky erop...
Veel succes met de voorraad weer aan te vullen...


groetjes Rosina
DT 52 WTC

Henriët zei

Een kaart van jullie die lijkt op de kaart van een kleuter?? Ik kan het me haast niet voorstellen. Maar soms heb je van die kaarten waar het niet mee wil lukken.
Deze is prachtig. Die husky is ook zo'n schatje. Net als alle diertjes van MD.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat ben ik blij dat ik één van de nieuwe dt-leden mag zijn. Ik heb Ingrid al gemaild hoor.
Wat een lieve husky zit hier in de vers gevallen sneeuw. Mooie kleurtjes voor deze mooie kerstkaart.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel met deze leukerd.
lieve groetjes Miranda(dt-De Egel)

Annerieke zei

Mooie kaart hebben jullie weer gemaakt! Leuke combi van papier en stansen.

Jantine zei

Heel gaaf kaartje weer, Annemarie en Merit! Leuk die husky en al die mooie details!
Bedankt voor het warme welkom, ik ben superblij dat ik gekozen ben!
Groetjes,
Jantine

Ans Gilbert zei

Wat een superleuke kerstkaart is dit weer met de leuke husky, succes met het maken van de babykaartjes
Ansx

Irene zei

Jullie raken nooit uitgefreubeld met zulke trouwe afnemers en dit is ook weer een toppertje! Herken wat je schrijft: mijn opkikker was ook zo'n papierprobleem dus slopen en opnieuw beginnen en eerlijk gezegd nog niet 100% tevreden...
XxIrene

Marijke zei

Een prachtig kaartje en alles klopt weer zo mooi bij elkaar!Jullie hebben het maar druk met al die babykaartjes. Veel succes en groetjes Marijke.

karien zei

Wat een mooie kerst kaart hebben jullie gemaakt
Groetjes Karien

Laurespage zei

Wat een supermooie kaart hebben jullie weer gemaakt.
Ik stel.me voor dat dat telkens een heel puzzelwerk is, om dit allemaal zo mooi bij mekaar te passen.
Groetjes, laurette

Marja zei

Jullie hebben weer een prachtige kaart gemaakt!..blijf me steeds verbazen dat jullie steeds weer andere kaarten maken met die leuke diertjes.
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
Groetjes Marja Dt.

Caroline zei

Een gezellig winters kaartje!
Groetjes Caroline

Caroline Cards zei

Een heel leuk kaartje!
groetjes, Caroline

marian zei

Jullie kaart is weer schitterend met de leuke vos.
Groetjes van Marian.

Margreet zei

Gaaf kaartje weer met de leuke husky. Die boompjes vind ik zó leuk (heb ze gelukkig inmiddels ook).
Fijn dat jullie kaartjes zo'n aftrek hebben. Maak je ze tenminste niet voor niets.
xxx Margreet

Nicolette zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Nicolette zei

Leuke herfstkaart met de husky. En succes met de baby kaartjes, ik kreeg ook weer een verzoek, zo leuk.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Super leuk, deze husky kaart! En dan ook nog 3 bomen erop! Dank jullie wel voor het meedoen bij ons van de Egel. En gefeliciteerd met jullie nieuwe leden. Allebei een heel goede aanwinst in het team!

Rina zei

Weer een lief kaartje van jullie. De hondjes blijven het goed doen op jullie kaartjes. Jullie moeten nog flink aan de slag met al die bestellingen voor de kaarten.
Groetjes Rina

Colien zei

Heel mooi kaartje, blauw met bruin blijft een top-combi!
grtz Colien [52WTC]

Angelique zei

Hele mooie kaart met de leuke husky. Toen ik met het wasbeertje en de vosjes bezig was op de workshop moest ik nog aan jullie denken want jullie zijn natuurlijk de queens van de diertjes. Vond het zo leuk dat ik er ook eens wat ga aanschaffen.
lieve groetjes Angelique

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een schattig kaartje is het geworden..soms heb je dat, heb je een idee en dan maak je het, maar dan denk nee, dit is het echt niet.. deze versie is goed gelukt. Succes nog met de kaartjes verder maken, zo heb je een voorraadje, en zo is het weg. Maar gelukkig, echte post is zoveel leuker..Groetjes, Ingrid.

Lisa Lynn zei

Wonderful die cuts and great take on the sketch. Thanks for joining in the TMS Challenge, Lisa Lynn DT.

Nicole Parmentier zei

Zo lief en stoer deze husky!! Die buurvrouw van jullie die boft maar met zo een geweldig kaartenwinkeltje naast de deur!

Debbie zei

This is adorable!!
Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
Debbie ~ TMS DT
Debbie's Dash of This and That

Daphne zei

Mooi, heel mooi.
Ik zag de bomen en dacht, als ze nu maar aan de Egel hebben gedacht, maar geluk, dat hadden jullie.
Gek hè, soms lukt het kaarten maken gewoon niet, bah.
Ik gooi bijna nooit wat erg, maar soms..... Heel soms, "moet" het wel, haha.

Freubelmina zei

Een schitterende kerstkaart met die stoere husky,ook prachtig papier hebben jullie gebruikt.
Lieve groetjes xx

Sarah zei

Die husky is ook een leukerd! Als ik die eens tegenkom in solden, dan koop ik hem!
Mooi sfeervol kaartje x

Dilek Kolat zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.