maandag 25 november 2019

Gefeliciteerd


Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag zijn we er weer gezellig met een kaartje voor jullie.
Deze keer weer een vierkante kaart, die maken we eigenlijk nooit maar we vinden het toch wel erg leuk om te doen. Je kan er zo lekker veel op kwijt.
Het kwam wel door de leuke sketch van Marianne Design die we tegenkwamen.
Daar kon eigenlijk geen lange kaart van gemaakt worden, dus opnieuw een vierkante erbij gepakt.
Het gezellige design papier van Marianne Design 'snowflake kisses' gebruikt.
We hebben er een verjaardagskaartje van gemaakt.
Een vlaggenlijntje gespannen met verschillende vlaggetjes van design papier eraan.
Ons lieve katje uit grijs cardstock hangt lekker te bengelen aan de vlaggenlijn.
Ze heeft een mooie, roze feestmuts op gekregen.
Onderop een aantal grote cadeau's ook uit verschillende design papiertjes.
Daarbij wat zilverpapier gebruikt, dat maakt het wel lekker feestelijk.
Wat kleine labeltjes aan de cadeau's, met op de ene de tekst 'voor jou' gestempeld.
Bovenin nog een kaartje van cardstock met daarop de tekst 'gefeliciteerd'.
Daarna was ons feestvierende katje klaar om op de blog te verschijnen!

Gebruikte materialen van Marianne Design voor deze kaart:

COL1438 - feestmuts pompoentje (kleding muis) 
COL1450 - feestmuts nijlpaard 
COL1454 - katje 
CR1488 - cadeau's 
LR0581 - vlaggenlijn 
EC0171 - tekststempel 
PB7057 - paperpad snowflake kisses

Lieve groetjes, Annemarie en Merit

Marianne Design - sketch 

30 opmerkingen:

Marinda zei

Wat een lief kaartje weer! Ik vind de vierkante kaartjes erg leuk, en deze met de poes erop die aan de slinger hangt is zo schattig. Ik ga de poezenmal ook maar snel kopen. šŸ˜ Groetjes Marinda.

Je@net zei

Wat een leuke verjaardagskaart hebben jullie met de sketch gemaakt!

Stampin with Liz Design zei

Wat een leuke verjaardagskaart met het katje in de slingers! Haha, zou zo maar in het echt ook zo kunnen zijn, zie het wel voor me! Groetjes Linda

Suzan zei

Wat een mooi/lief kaartje hebben juliie gemaakt voor de Challenge!
Groetjes Suzan

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke lief verjaardagskaartje .
Vierkant is ook leuk.
Heel feestelijk is jullie kaartje,met de vlaggenlijn en kadootjes.
Groetjes Elle-jeanne

Freubelmina zei

Wat een leuke vrolijke kaart dames.
Lieve groetjes xx

Creaellenknutselsite zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Creaellenknutselsite zei

wat een super gaaf kaartje met de bungelende poes in de slingers. leuke details hebben jullie gebruikt en mooie kleurtjes
groetjes ellen

ps volgens mij gaat er iets mis en staat het er nu 2 keer

Eri zei

Oh, wat een leuke en feestelijke kaart met het ondeugende poesje!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat een leuke verjaardagskaart hebben jullie gemaakt. Groeten trijntje

by Maura zei

Wat is ie leuk :) groetjes Maura

Margreet zei

Wat hangt die gave poes daar lekker te bungelen!
Superleuke versie van de schets.
xxx Margreet

Henriƫt zei

Wat is deze kaart leuk! Het hangende katje is bij mij ook favoriet!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriƫt
DT MD Challenge blog

Irene zei

Superr feestelijke kaart, die poes heeft al een slokje op volgens mij hihi!
XxIrene

Irma zei

Ik ben anders superblij dat jullie niet zoveel vierkante kaartjes maken. Ik doe bij jullie meestal veel inspiratie op voor rechthoekige kaartjes. Ik zelf maak aleen vierkante kaarten om persoonlijk te geven, om ze te versturen in Duitsland rekenen ze belachlijke prijzen of ik moet ze in een rechthoekige envelop doen maar dat vind ik dan ook zo stom om te versturen, hihi
De vorige kaart was ook erg mooi!!
Groetjes, Irma

Judith zei

Wat een lief en mooi kaartje weer.
Gezellig dat je mee doet met onze challenge "de sketch"...
Groetjes van Judith
DT-MD Challenge blog

Caroline zei

Een leuke vrolijke kaart!
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Leuke kaart, mooie kleuren.
Ik maak alleen maar vierkante kaarten.
Groetjes Nicolette

Petra zei

Leuke kaart weer meiden, heerlijke kleurtjes hebben jullie gebruikt.
Lieve groet,
Petra

GerJanne zei

Kijk 'm hangen! Hihihi....wat een geinig kaartje! En vierkant vind ik altijd wel handig!

Nelleke zei

Ik wordt zo blij van dit papier. En O wat hebben jullie er weer ene mooie kaart van gemaakt. Er zullen er vast nog wel meer volgen. Groetjes, Nelleke

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

Wat een supergaaf verjaardagskaartje is dit geworden zeg. Erg leuke combinatie van malletjes.

groetjes Femke

Gina zei

Heel leuk in grijstinten. Grijs past wel bij een poesje vind ik. Leuk hoe ze aan de vlaggetjeslijn bengelt! Groetjes, Gina

Anita zei

Wat hebben jullie weer een supergave kaart gemaakt. Ik moet lachcen om het bijpassende verhaal....haha!
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Aniet zei

Wat een leuke verjaardagskaart hebben jullie met de sketch gemaakt,
veel succes met de challenge,
groetjes van Aniet
DT MD Challengeblog

Durvina zei

Ikzelf ben niet zo weg van katten/poezen, maar deze is wel heel schattig, alhoewel?? Wanneer je in de slingers terrecht komt....
Heel leuk gemaakt dit feestbeesten kaartje.

liefs, Durvina

Rina zei

Vierkanten kaarten zijn inderdaad anders in te delen dan de rechthoekige, maar dit is weer een leukerd. Het poesje is wel een beetje ondeugend.
Groetjes Rina

Daphne zei

Veel op de kaart, maar toch vind ik het 1 geheel, dat komt doordat jullie de papiertjes allemaal zo goed bij elkaar laten passen.
Lief, mooi kaartje waarin ik jullie stijl meteen herken, ondanks dat het een 4kante kaart is die jurkje niet vaak maken.

Gerlinde zei

Wat laten jullie weer een ontzettend gave kaart zien! Prachtige kleuren en gezellig tafereeltje!
Leuk dat je meedoet met de challenge!
Groetjes Gerlinde
DT MD Challenge blog

Dilek Kolat zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.