dinsdag 19 november 2019

Colien jarig!


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag is Colien jarig, van harte gefeliciteerd, je kaart is op de post gegaan (als het goed is komt hij vandaag aan).
We hebben  dit keer een vierkante kaart gemaakt, n.a.v de hele leuke sketch van de 2 sisters.
De paperpad Cannidean Fall gebruikt, zo leuk die herfstkleurtjes, en Colien houd van herfst, dus dat kwam goed uit.
Heerlijk om nog even in die herfstkleurtjes te blijven, en het is er weer voor ook, wat een regen en wind!!
Gisteren had ik de buurhond een hele dag om op te passen, nou we vlogen met het uitlaten door Goeree...en wat een natte boel was het, weer om binnen te zitten bij de kachel (dat hebben we later ook lekker samen gedaan) ...hond heerlijk in zijn mand na lekker droog te zijn gewreven met een handdoek en ik aan een warme kop thee.

Op het kaartje de leuke wasbeer, met een kado, voor Colien...het "voor jou" stempeltje komt uit een SU set en pas perfect!!
Nog wat kadootjes erbij en natuurlijk een vlaggenslinger, want het is tenslotte feest.
Een lekker dikke spinnen-web in de hoek, die mocht niet ontbreken op de herfst/verjaardagskaart...

Vandaag heeft Merit haar vrije dag, we zullen vast nog wel wat gaan doen, leg vanmorgen de spulletjes alvast klaar kunnen we gelijk beginnen en hoeven we niet eerst alles  op te zoeken.

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit

22 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke verjaardagskaart voor een jarige in de herfst!

Stampin with Liz Design zei

Prachtig kaartje geworden voor Colien! Super mooi in herfstsfeer met een superschattige wasbeer, hij blijft leuk, haha, met zijn kadootje! Groetjes Linda

martina's kaartjes zei

wat een superleuk kaartje weer ! helemaal herfst !
grtjs,amrtina
x

Elle-Jeanne zei

Prachtige herfst kaartje voor de jarige Colien.
Mooie warme kleuren.
Leuke sketch.
Groetjes Elle-jeanne

Irene zei

Zó knap om met die "drukke" sketch zo'n énige kaart te maken zonder dat het chaotisch wordt...ik kan dat dus écht niet.
Veel freubelplezier vandaag XxIrene

Danielle zei

Wauw, wat een mooie kaart voor Colien!! Wat een mooie kleurtjes....

Eri zei

Wat een leuke en feestelijke herfst kaart hebben jullie voor Colien gemaakt! Toffe kleuren en details!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wat een gave kaart voor Colien, helemaal aangepast aan haar smaak.
Vandaag belooft het wat beter weer te worden. Veel knutselpapier.
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Colien krijgt een prachtige feestelijke kaart van jullie!
Gezellige knutsel uurtjes samen ik heb eind vd dag een team uitje met mijn collega's, word ook vast leuk!
xx Gerie

Creaellenknutselsite zei

wat een supergaaf kaartje voor Colien met die frisse herfst kleurtjes
veel knutselplezier vanmiddag
groetjes ellen

Caroline zei

Leuk dat ook jullie onze sketch hebben gebruikt voor de kaart van Colien!
Dank jullie wel voor jullie deelname deze maand!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Nicolette zei

Leuke herfstkaart voor Colien. Mooie warme kleuren.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dank je wel.
Groetjes NIcolette DT

Nicole Parmentier zei

Geweldig leuke kaart voor Colien in deze warme kleurtjes, daar is ze vast blij mee! En leuk hoor zo een 'leenhond' ik zou alleen een wat warmere dag uitkiezen voor een uitlaatuitje!

Daphne zei

Ik zie heel veel kaarten voor Colien voorbij komen
Deze van jullie is echt super vrolijk en zoveel details!!
Het spinnenweb vind ik leuk bedacht.
De kleuren passen volgens mij heel goed bij Colien

Trijntje zei

Prachtige kaart voor Colienn erg leuk met de cadootjes erop. De wasbeer is erg leuk . Groeten Trijnthe

Gina zei

De wasbeer blijft leuk! Wat is er veel te zien op jullie kaartje ! Groetjes, Gina

Sandra zei

Colien is er vast blij mee dat kan niet missen !

Groetjes Sandra

Epie zei

Schitterende kaart voor Colien en zo mooi uitgewerkt naar de sketch .
Er valt veel te zien op jullie kaartje , echt cool !!
Fijne dag Epie

Jantine zei

Gezellig kaartje voor Colien, mooie warme kleuren!
Groetjes,
Jantine

Freubelmina zei

Een hele mooie feestelijke herfstige kaart in prachtige kleurtjes,
Wat gezellig zo’n oppasdagje,jullie hebben lekker uitgewaaid als ik het zo lees haha.
Lieve groetjes xx

Sarah zei

Mooi!

Dilek Kolat zei

Hallo, seizoensgroeten aan al mijn vrienden daar, laat me weinig scheren over hoe mijn huwelijk werd hersteld met de hulp van een geweldige tovenaar genaamd Dr.Amiso. Ben Eva Lucas, uit Assen, Nederland. Na tien jaar trouwen begon mijn man me vreemd te gedragen, we hadden ruzie en een paar andere problemen met mijn man totdat hij uiteindelijk naar Texas verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. Ik dacht dat mijn leven voorbij was, en dat van mijn kinderen dachten ze dat ze hun vader nooit meer zouden zien. Ik probeerde alleen maar sterk te zijn voor de kinderen, maar ik kon de pijn in mijn hart niet aan. Elke dag en nacht denk ik aan hem en wil altijd dat hij terugkomt, ik was echt verdrietig en had hulp nodig, dus ik zocht online naar hulp en vond een website die suggereerde dat Dr.Amiso iemand kon helpen die ex-geliefde snel terug had. Dus ik vond dat ik het eens moest proberen, ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed het, hij verzekerde me dat mijn man binnen 48 uur later bij me zou komen, mijn man belde me eigenlijk en zei: hij miste mij en mijn kinderen! Verrassend kwam hij die dag met enkele vrolijke cadeau-artikelen en verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en de kinderen opdreef. Sindsdien hebben we een belofte gedaan om de wereld deze grote tovenaar en hengelbreker van alle soorten te laten weten, allemaal dankzij Dr. Amiso, ons huwelijk is sterker dan ooit tevoren geworden. Hij is zo sterk en krachtig, Dr. Amiso is echt een door God gezonden, die ik altijd bid voor een lang leven om zijn kinderen te helpen in tijden van moeilijkheden, als u hier bent en uw man is verhuisd naar een andere vrouw. Als je wilt trouwen met de liefhebber van je keuze of gezondheid en huwelijksproblemen, gevallen van kanker of echtscheiding, baanpromotie en succes, wil je ook in de wereld worden herkend, geef niet op, geen problemen helemaal stoppen met huilen, neem nu contact op met deze krachtige wizard. Hier is haar persoonlijke e-mailadres: herbalisthome01@gmail.com