woensdag 13 november 2019

Life is better with a dog


Goedemorgen lieve bloggers,

Het bloggen stond volgens ons een beetje op een laag pitje de afgelopen week.
Maar onze inspiratie is gelukkig weer helemaal terug!!!
Dus we zijn meer kaartjes aan het maken dan aan het bloggen.. en helaas is het steeds zo donker om mooie foto's te kunnen maken voor op de blog. Deze foto snel vanmiddag gemaakt toen er tussen de buien door even een streepje zon tevoorschijn kwam.
Dit kaartje hebben we gisteren ochtend samen gemaakt voor de buurjongen die pas op zichzelf is gaan wonen samen met zijn vrouw.
Ze waren van thuis uit allebei gewend om een hond te hebben, dus dat missen ze zo.
Nu hebben ze besloten om toch ook een hond te nemen, ze krijgen een labrador puppy!
Dus ons hondje er weer bij gepakt en geprobeerd een soort labrador te maken.
We hebben voor deze kaart het leuke letterbord van Marianne Design gebruikt om daarop met de uitgestansde lettertjes de ontzettend leuk tekst 'life is better with a dog' te plakken.
Deze tekst hebben we gezien bij Eri op de blog, die vonden we gelijk zo leuk om te gebruiken!
We hebben de kaart gemaakt in natuurlijke tinten, veel groene accenten gebruikt omdat ze fan zijn van de natuur. En dat in combinatie met het hondje, maakt het tafereeltje compleet.
Onderop een klein randje gras waar een duizendpoot in rond kruipt.
Het leuke hondje met zijn groene sjaaltje in het gras gezet en achter hem een oude, groene regenton.
Nog twee groene rubber laarzen in het gras, want die hebben ze vaak aan :)
Bovenin wat klimop en daar komt een spin uit naar beneden... brrrr!
Nog wat botjes op de grond en het kaartje is af om over een paar dagen naar de eigenaars te gaan van de lieve labrador pup!

Gisteren zijn we ook nog bezig geweest met nieuwe stempeltjes van Stampin Up.
Wat een geklieder, we zijn er volgens mij niet zo goed in haha!
Maar na veel oefenen en weggegooide projectjes zijn we toch wel blij met de resultaten.
Jullie zullen ze binnenkort, misschien morgen wel op de blog zien verschijnen!

Lieve groetjes, Merit en Annemarie

Met dit lieve muisje staan we in de top 3 bij Try Stampin On Tuesday!

23 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een leuke kaart, met een te leuke tekst!!
En zo waar.... wij hebben sinds ruim een jaar ook een labrador in huis, z贸 leuk!
Ze is van onze zoon, maar die woont nog thuis, dus de hond woont hier ook, 馃槏 elke dag weer genieten!!
Misschien komt de pup wel van dezelfde Fokker??
In ieder geval een lieve kaart, met veel persoonlijke details (kleur, laarzen), wat het nog leuker maakt.
Rustig aan verder bloggen, ook hier minder tijd om te freubelen of te bloggen, komt vast wel weer.

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

het is een prachtige kaart geworden. Hele leuke combinatie van stansjes en een mooie kleurencombinatie.
Nog gefeliciteerd met het behalen van de top 3 met mevrouw/juffrouw muis.

groetjes Femke

Sarah zei

Heel mooi gemaakt en de details zijn tof! X

Margo zei

Wat een geweldig leuke kaart is dit ! En zo veel toffe en toepasselijke details !
Groetjes
Margo

Creaellenknutselsite zei

wat een superleuke kaart met mooie kleuren combinaties en leuke details
gefeliciteerd met jullie toppertje
groetjes ellen

Stampin with Liz Design zei

Hele leuke kaart weer Annemarie en Merit! Ben het helemaal met de tekst eens, we hebben er hier 2, haha. Super leuk hondje weer op de kaart, erg gaaf met de laarzen er naast en de leuke achtergrond! Straks lekker puppyknuffelen! Groetjes Linda

Danielle zei

Wat super leuk is deze kaart! Ik geloof best dat je een hond mist als je het gezelschap gewend bent. Wij werken teveel om nu een hond te hebben, vind het zielig als zo’n beestje altijd alleen is. Maar wie weet, ooit.....

Colien zei

Helemaal mee eens met die tekst! :)
Superleuk, persoonlijk kaartje!
grtz Colien

Je@net zei

Wat een leuke en toepasselijke kaart hebben jullie er zo van gemaakt!
Gefeliciteerd met het toppertje en heel nieuwsgierig naar het geklieder met de nieuwe stempeltjes ;o)

Irene zei

Superrr lief en leuk en perfecte tekst! Bij onze meiden inmiddels hondje 2 er bij omdat Silas "bejaard" begint te worden en ze niet z贸nder willen ❤. Klein bomvol huisje want het is 贸贸k net een speelgoedwinkel ..... Oma denkt er het hare van hihi maar wel altijd h茅茅l knus en gezellig!
Mevr Muis heeft haar plekje meer dan verdiend!
XxIrene

Scraptastisch zei

Heel gaaf kaartje voor het verwelkomen van een pup en labradors zijn geweldig, heb zelf ook een chocolade bruine gehad, ze zijn heel enthousiast maar zoooooooo lief!!!
Is jullie inspiratie weg geweest dan?, hihi Ik zie hier steeds maar moois! Gefeli met de mw. muis winner hoor!!!
Fijne dag en lieve groetjes van Gerie

Nicolette zei

Oh wat is dit weer leuk gemaakt. En die tekst er bij is super!
gefeliciteerd met jullie winnende kaart!
Groetjes Nicolette

Jantine zei

Wat een gezellig kaartje, Merit en Annemarie! Lekker ook dat de inspiratie weer terug is.
En leuk dat jullie met mevrouw Muis in de top3 zijn gekomen.
Ik word nu ook wel benieuwd naar de stempelkaartjes...
Groetjes
Jantine

Caroline zei

Wat een leuke kaart en de achtergrond met de letters vind ik zo leuk! Ik heb nog een oude embossingmal met ribbeltjes, eventjes onthouden!
Gefeliciteerd met jullie toppertje!
Groetjes Caroline

Margreet zei

Wat een supergave kaart en die tekst is z贸 leuk erbij (gezien het verhaal achter de kaart). Mooie kleuren gebruikt!
Ben benieuwd naar de kliederkaart.
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuke kaart met een lieve pup erop. Die tekst klopt helemaal vind ik. Mooie kleuren hebben jullie gebruikt en leuk die stipjes op de achtergrond.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Wow, jullie kaart is super geworden met die lieve labrador pup en de leuke details in die mooie natuurtinten. Gefeliciteerd met jullie toppertje!
Groetjes, Eri

Mariken zei

Zeker weten...life is better with a dog,,,echt leuk!
En z贸 waar!馃枻

Epie zei

Prachtige kaart met je hond en de tekst is Cool !!
Gefeliciteerd met de toppers , fijne dag Epie

Nicole Parmentier zei

Wat leuk!! Kaartje naar mijn hart want ik ben ook verzot op onze eigen Chocolabrador Nutella! Inderdaad lastig om met dit donkere weer goede foto's te maken maar deze is prima gelukt!

Gina zei

Zeker weten ! Wat een leuke kaart ! Groetjes, Gina

Freubelmina zei

Oooo wat een schattige kaart met een hele leuke tekst.
Gefeliciteerd met jullie winnende kaartje,verdiend.
Lieve groetjes xx

Dilek Kolat zei

Hallo, seizoensgroeten aan al mijn vrienden daar, laat me weinig scheren over hoe mijn huwelijk werd hersteld met de hulp van een geweldige tovenaar genaamd Dr.Amiso. Ben Eva Lucas, uit Assen, Nederland. Na tien jaar trouwen begon mijn man me vreemd te gedragen, we hadden ruzie en een paar andere problemen met mijn man totdat hij uiteindelijk naar Texas verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. Ik dacht dat mijn leven voorbij was, en dat van mijn kinderen dachten ze dat ze hun vader nooit meer zouden zien. Ik probeerde alleen maar sterk te zijn voor de kinderen, maar ik kon de pijn in mijn hart niet aan. Elke dag en nacht denk ik aan hem en wil altijd dat hij terugkomt, ik was echt verdrietig en had hulp nodig, dus ik zocht online naar hulp en vond een website die suggereerde dat Dr.Amiso iemand kon helpen die ex-geliefde snel terug had. Dus ik vond dat ik het eens moest proberen, ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed het, hij verzekerde me dat mijn man binnen 48 uur later bij me zou komen, mijn man belde me eigenlijk en zei: hij miste mij en mijn kinderen! Verrassend kwam hij die dag met enkele vrolijke cadeau-artikelen en verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en de kinderen opdreef. Sindsdien hebben we een belofte gedaan om de wereld deze grote tovenaar en hengelbreker van alle soorten te laten weten, allemaal dankzij Dr. Amiso, ons huwelijk is sterker dan ooit tevoren geworden. Hij is zo sterk en krachtig, Dr. Amiso is echt een door God gezonden, die ik altijd bid voor een lang leven om zijn kinderen te helpen in tijden van moeilijkheden, als u hier bent en uw man is verhuisd naar een andere vrouw. Als je wilt trouwen met de liefhebber van je keuze of gezondheid en huwelijksproblemen, gevallen van kanker of echtscheiding, baanpromotie en succes, wil je ook in de wereld worden herkend, geef niet op, geen problemen helemaal stoppen met huilen, neem nu contact op met deze krachtige wizard. Hier is haar persoonlijke e-mailadres: herbalisthome01@gmail.com