woensdag 27 februari 2019

KKT bordeauxrood/goud...nou ja


Goedemorgen lieve blogsters, jawel het is zo ver de kaart voor het KKT!!!!
De kaart waar we uren aan bezig zijn geweest, volledig nagemaakt van pinterest.
Niets maar dan ook niets van onszelf zit erbij...en dan zolang over een kaartje doen...goud en donkerrood was de opdracht...we raakten helemaal in paniek!!
Nou hier en daar een beetje goud van de"frantage "die we op de achtergrond hebben gestrooid, en welgeteld drie gouden sterretjes en een gouden embossingpoeder tekst...dat is het, meer goud kregen we er niet in...proberen met het bordeauxrood de zaak te redden..
Maar wat ik voornamelijk zie zijn 3  grijze wasbeertjes...hahaha.
Die tent kan de zaak ook niet meer opkrikken, , ik begrijp het als we niet voldoen aan de goud/bordeauxrood uitdaging.
We zijn wel benieuwd naar de kaarten die jullie hebben gemaakt, komen dan ook snel een kijkje nemen....
Kijken of we de volgende ronde weer mee durven te doen....


Fijne dag liefs Annemarie en Merit (van uit Oostenrijk)



Top Cup bij Sunday-stamps....altijd leuk!!!

32 opmerkingen:

Daphne zei

Ik schrijf het net op een ander blog.....moeilijke kleurencombi!!
Ik vind het een erg leuk kaartje geworden, maar vraag me af of dit "mag", zoveel andere kleurtjes, hihi.
Het gevoel bij jullie is misschien niet zo goed over d e ze kaart, omdat hij echt totaal gelift is, zoals je schrijft.
Ach, volgende keer heeft de kaart jullie vast een beter gevoel.
Maar.....zoals ik al schrijf, hij is super leuk en lief, dus wel versturen hoor!!
Gefeliciteerd met jullie top plaats.

martina's kaartjes zei

ach, wat een gezellige boel hebben jullie er van gemaakt ! helemaal toppie, leuk sfeertje, mooi mooi mooi
bedankt weer voor je deelname deze maand ! op naar de volgende
uitdaging,
grtjs,martina
x

Colien zei

Jullie moeten niet zo streng zijn voor jezelf, hoor! Het is een hartstikke leuk kaartje geworden en het zou raar zijn als jullie de wasbeertjes goud of bordeaux rood hadden gekleurd, haha.
Ik vind em geslaagd!
grtz Colien
p.s. ik heb de dag doorstaan gisteren, Annemarie. Jammer dat je geen racefiets had, het was prachtig weer en dan was je op tijd in Andel geweest voor de mentorentraining ;)
Al was het thema niet echt gezellig: rouwverwerking, afscheid en scheiding van ouders...

Jantine zei

Het is een geweldig kaartje met al die leuke wasberen. En die mogen gewoon de show stelen, toch?
Je hebt in elk geval ook bordeauxrood en goud gebruikt, dus van mij mag je meedoen ;-)
Groetjes
Jantine

Je@net zei

Een super leuke kaart!

Nancy Soetaert zei

Toch best een leuk kaartje!
Je mag altijd wit en zwart bij je 2 kleuren gebruiken (grijs dus ook denk ik), en met deze schattige wasbeertjes moest dat toch zeker... No stress!!
Ik vind het ook altijd nadenken maar dat is net het leuke aan het KKT hé!
Jullie winnende kaartje staat hier mooi op de kast te pronken, heel blij mee!
Nancy

Creatiels zei

wat zijn jullie "streng" voor jullie zelf. ik vind het leuke en grappige kaart, de grijze beertjes mogen er best zijn ('t zijn tenslotte hun natuurlijke kleuren)
groetjes
Els

Creaellenknutselsite zei

oooooh wat een gezellige boel op jullie kaart vind hem geweldig.
wat een leuke stempels, en mooie kleuren hebben jullie gebruikt en dan nagemaakt van pinterest is toch niks mis mee ik doe daar ook veel ideeën op
groetjes ellen

Gina zei

HAHA ! Drie grijze wasbeertjes, ja... Maar het is een superleuke kaart geworden! Groetjes, Gina

Marfien zei

Oei, oei, een "foute" KKT kaart, valt wel mee hoor want zwart en wit mag altijd, er staat nergens dat je ze niet mag mengen ;-)
En het is de vrijheid van de kunstenaar om ze een hoofdband om te doen en met een pijlenkoker rond te laten lopen . . .
Ik zie ook dat dit kaartje voor mij is, dank je wel.

Mariken zei

Och, een beetje smokkelen mag hoor, ik vind jullie kaartje echt een leukerd!

Angela zei

Ik weet niet wat ik leuker vind.... jullie kaart of het verhaal erbij; prachtig..... een tent die de kaart moet opkrikken... hahahaha.
Nou ik zie naast de überschattige wasbeertjes ook genoeg bordeaux en goud.... en het voornaamste het is een schitterende kaart geworden!
xxAngela

Ellen zei

Volgens mij kunnen jullie de volgende keer gewoon weer meedoen, hoor! Dit is toch een hartstikke leuk kaartje?! Ik zie goud en bordeauxrood. En drie leuke grijze wasbeertjes ;-)

Rhodé zei

Dit is een superleuk kaartje! Ik vind hem enig. Grijs is gewoon lichzwart, hihi! Maar ik begrijp dat het lastig was. Ik had ook niet zo snel een idee.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een schattig kaartje! Een hele leuk afbeelding en mooi in rood met goud!

Nicole Parmentier zei

Ik moest zo lachen om jullie verhaaltje. De kaart is echt geweldig leuk geworden en echt niemand maakt zich druk om jullie grijze wasbeertjes. Integendeel, té schattig zijn ze!! Volgende keer gewoon weer meedoen hoor, ik wil jullie bijdrage niet missen..

Marijke zei

Ik begrijp dat jullie moeite hadden met de kleuren! haha! Nou ik denk iedereen wel als ik het zo lees!Maar je hebt het goed opgelost met de gouden sterren en de mooie tent op de achtergrond!Je kaartje is gewoon super leuk, dus allee! Volgende keer wat meer van de kleuren dan maar! Groetjes Marijke.

Hobby Hoogland zei

Een leuke kaart kan me voorstellen dat je het moeilijk vond , zou het ook niet weten zo één twee drie.
Een kaartje met veel denk werk.
groetjes Marjan.

Judith zei

Leuk geworden je kaartje...
Groetjes van Judith

Rina zei

Je kaart is toch mooi geworden en zal vast bij iemand op de mat vallen die het weet te waarderen.
Groetjes Rina

Ans S. zei

Het is een super leuke kaart geworden.

Groetjes Ans

Margreet zei

Was peentjes zweten hè, deze kleurencombinatie. Ik vond het ook zo moeilijk. Maar ik vind jullie kaart glansrijk geslaagd hoor. Superleuk. Proficiat met de Top Cup!
xxx Margreet

Grietje zei

Ik vind hem geslaagd en van mij kan ie echt wel.

Groetjes Grietje

!neke zei

Jullie hebben toch een gaaf resultaat neer gezet !

Crealientje zei

Leuke kaart!
Stempelset is hier ook onderweg uit China:)
Ze zijn zo schattig.
Heel leuk gedaan, je hebt het geprobeerd.
Liefs Crealientje.

GerJanne zei

Tja, soms lukt het soms niet. Ik heb me precies aan de combinatie gehouden maar was ook niet 100 % tevreden. Jullie kaart is vooral heel leuk!

Femminde zei

't Is gewoon een toffe kaart!! Zo super leuk met die wasbeertjes. Ik heb ook gesmokkeld en wat zwart erbij gebruikt. Het is toch jammer als je niet tevreden bent over je kaartje.
En dat mogen jullie zeker wel zijn!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Sandra zei

Ik zeg prima gelukt hoor !

Groetjes

Enny zei

Wauw, of de kaart nu voldoet of niet, het is een prachtige kaart met die schattige wasbeertjes, super ! En proficiat met je top-kaart ! Groetjes, Enny

Nancy zei

Hey Annemarie,

Wel, ik heb vorige maand het goud gekozen en ik ben helemaal tevreden met jullie resultaat... Misschien een beetje veel grijs maar de boodschap is heel duidelijk overgekomen hoor!
Opdracht mooi volbracht! En liften? Ik doe dat ook wel af en toe, eerlijk... Mijn kerstkaart die vandaag op mijn blog staat is ook een beetje 'gepikt' van pinterest... Maar daarvoor bestaat dat toch, niet?

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Ik vind hem superleuk. Bij KKT wordt wit/zwart niet als kleur bedoeld, dus grijs mag ook... Hij is dus perfect en het verhaal erbij helemaal! X

Nelleke zei

Haha, heerlijk jullie verhaal. Goud is ook niet zo mijn ding hoor, en ja het zit erop toch? Met een neutrale kleur erbij lukt het vaak beter en je kaart is erg leuk geworden. Ik weet niet dat die van Pinterest is. Ik zag gelijk ook wat je na woensdag poste. geweldig gewoon. Groetjes, Nelleke