maandag 18 februari 2019

Beterschap


Goedemorgen lieve bloggers, 

Ik heb weer het hele weekend gewerkt en we gaan vandaag weer vrolijk verder.
Deze week t/m donderdag werken en dan ga ik heerlijk een weekje wintersporten met Pascal en zijn ouders, we hebben er al zin in!  
Afgelopen zaterdag heb ik eindelijk mijn 'Buurtzorg' auto in ontvangst mogen nemen, ontzettend leuk. Het is een witte Volkswagen UP met daarop de tekst 'Buurtzorg, de beste zorg thuis'. 
Dus ik ga vanaf nu reclame rijden en mams heeft eindelijk haar auto'tje weer terug! 

Onze muis is vandaag ook aan het zorgen voor haar zieke katje. 
We hebben er een zuster muis van gemaakt en het katje hebben we op bed gelegd. 
Ze ligt zielig met haar pootje omhoog in het verband. 
Gelukkig staat haar bed voor het raam zodat ze nog wel een beetje naar buiten kan kijken. 
In het huisje een leuk rood stippen behangetje en een lichte houten vloer van design papier. 
Ik weet niet of zuster muis zo veilig is in dit huisje met een patiënt als kat en achter haar een grote cactus haha :) Gelukkig kan het katje niet veel kanten op! 

Allemaal weer een fijne dag vandaag. 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

22 opmerkingen:

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

wat een gaaf kaartje is het geworden!!! Ik denk dat de muis voorlopig wel veilig is want de kat slaapt lekker.

groetjes Femke

Margreet zei

Wat een enig tafereeltje van de kat en de muis. Leuk met het behangetje en de cactussen.
Wat fijn dat je nu een eigen Upje hebt en moeders ook weer helemaal blij!!
Leuk vooruitzicht heb je! Even doorbijten nog.
xxx Margreet

marja zei

Wat ontzettend leuk gedaan zeg. Een toppertje. Groetjes marja

Unknown zei

Superleuke kaart wéér van jullie , komt helemaal goed met dat katje :-)
Nu ze zo goed verpleegt word door zuster muis haha proficiat met je autootje !!
Racen maar , fijne wintersport vakantie dont break a leg ....
Lieve groetjes van zuster Clivia ( Epie )

Daphne zei

Heel erg leuk, vooral de vele details die erop verwerkt zijn.
Samen met het bericht is het net een voorleesboek.

Je@net zei

Wat een leuke beterschapskaart is dit.
En een heerlijk voorzicht die wintersportvakantie!

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje is het geworden zo wil ik ook wel verzorgt worden.
Mooi stippeltjes behang.
Leuk dat je je eigen autootje nu hebt. enne wat een heerlijk vooruitzicht lekker even op wintersport
groetjes ellen

Henriët zei

Geweldig! Zo'n kaartje is echt een goed begin van de dag. Zit hier met een grote glimlach achter de laptop.
Fijn om een eigen auto te hebben. Ik weet als moeder dat het soms lastig weigeren is als je kind de auto graag mee wil. Dat is bij jullie nu dus verleden tijd.
Veel plezier op de wintersport!
Groetjes van Henriët

Eri zei

Wow, supergaaf, enig met al die leuke details!! Leuk dat je nu eindelijk in je "eigen" Buurtzorg autootje kunt rondtuffen. Veel plezier met wintersporten.
Groetjes, Eri

Margriet Tournier zei

Wat een leuke kaart, maar ik heb wel een beetje medelijden met de poes die door een muis verzorgd wordt.... (-;

Veel plezier op de wintersport!

Groetjes,
Margriet

Femminde zei

Wat tof,deze zuster muis!! En zo strak die rode kruisjes erop. Gebruiken jullie een stempeltje??
En fijn Merit, nu met je eigen buurtzorg auto.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Wat een leuk verhaaltje weer en wat hebben jullie dat weer mooi gemaakt! Erg leuk hoor die muis maar de kat met zijn verbandje ook leuk bedacht! Groetjes Marijke.

Durvina zei

Handig zo'n eigen Up, veel veilige kiloeters toegewenst!
En natuurlijk alvast een fijne wintersportvakantie, veel plezier.
Hoop niet dat jij terug moet met een pootje in het verband...
Wat een leuke kaart, zo leuk gedaan met het verbandje, minder leuk als je de patient bent...

liefs, Durvina

Petra-loves-paper zei

Schitterend je verhaaltje bij je kaartje, ik kan daar echt van genieten haha. Poes geniet vast ook van de verzorging van zuster muis. Geniet jij ook maar lekker volgende week in de sneeuw! Groetjes Petra

karin zei

Een schattig kaartje, lief met de muisjes erop.
groetjes,
Karin

Judith zei

Fijn dat je een auto hebt voor je werk, altijd handig!
Toppie kaartje erg leuk geworden.
Groetjes van Judith

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk dat tafereeltje op je kaart. Dat verbandje is echt een leuk detail en het feit dat de ziekenkamer en het uitzicht zo mooi uitgewerkt zijn maakt van deze kaart net een schilderijtje.
Heel leuk bedacht en gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Wat een mooie en leuke beterschapskaart, daar wordt je vanzelf vrolijk van. Prachtig hoe jullie het tafereeltje hebben opgebouwd. Het babykaartje met de kangoeroe is erg schattig.
Geniet van de wintersport en veilig weer terugkomen.
lieve groetjes Angelique

Sandra zei

Wat is ie leuk !

Veel plezier op de wintersport !

Groetjes Sandra.

Trijntje zei

Wat een leuk tafereeltje. superleuk gemaakt. IK heb de muizen collectables nu ook. Dus kan er straks ook mee aan de slag! ze blijven zo leuk. Moet alleen nog zoek dat ik de stansen van de lampions en pakjes er nog bij kan krijgen. zal eens op zoek gaan. Is vast nog wel ergens. Prachtige kaart is dit geworden.Groeten trijntje

Maria V zei

Wat een gezellige beterschapskaart is dit. Heel leuk bedacht. Top.

Yvonne zei

Ik ben laat met mijn reactie, ik zag deze 2 bekende schatjes voorbij komen maar kreeg net visite en ja toen ben ik naderhand vergeten te reageren hier.
Ik ben nog steeds blij met het lieve muizen-verpleegstertje, het is zo'n lief kaartje.
Wat leuk Merit, je eigen buurtzorg-auto, ik zie ze hier ook weleens rijden.
Alvast een hele fijne vakantie, geniet er lekker van.

Liefs,
Yvonne.