vrijdag 8 februari 2019

Gast designer cheerful sketches


Goedemorgen lieve blogsters, lekker vrijdag dus bijna weer weekend, en vandaag laten we een kaartje zien dat we gemaakt hebben als Gast designers voor Cheerful Sketches, we kregen van Geesje de sketch (heerlijk werken volgens een sketch, doen we het allerliefst...) en dit lieve digi dametje....
Wat lief papier erbij gezocht van Stampin Up en aan de slag gegaan...
Een geslaagd kaartje is het geworden voor een klein dametje..

Afgelopen woensdag avond samen nog aan de knutsel, we hadden net de dag ervoor de valentijn beer gemaakt, we wilden nu de pandabeer maken....PANIEK de neus van de beer was kwijt, gelukkig hadden we dinsdag de beer nog gemaakt, dus kon de neus nog niet zo ver weg zijn....maar wel in de container (kliko)natuurlijk....
De grote kliko bak naar binnen gehaald en in de garage de zakken gesorteerd op dag....die van Dinsdagavond moesten we hebben, eerst de verkeerde al opengemaakt....daarna lekker prutten tussen al het afval (gewoon van ons zelf maar BAH....dat is echt vies.)
En jawel hoor daar kwam het kleine metalen rondje tevoorschijn.....twee blije smoeltjes boven die vieze afvalzak....of dat we een prijs gewonnen hadden!!! 

Ja zo raak je weleens iets kwijt.....gelukkig dat we de dag erna weer aan de slag gingen met die mal, anders is het weg... het is allemaal zo klein ...zo zijn we ook al een leuke zeester kwijt van MD.....jammer dat er geen winkeltje is met losse onderdelen....
Misschien moeten we allemaal onze ontbrekende deeltjes maar delen...kunnen we er nog 1 iemand blij mee maken, heeft die weer 1 geheel...
Zo,n neus is toch zo bepalend voor die beer...we konden daar niets anders voor vinden...werd het een rare beer...soms kun je nog weleens iets oplossen met een ander onderdeel, maar voor die snoetjes van die dieren zijn de onderdelen echt bepalend!!

Fijne dag allemaal, bedankt weer voor alle lieve leuke reacties....

Lieve groetjes Annemarie en Merit


20 opmerkingen:

Daphne zei

Whahahaaa, ik zie het voor me jullie met z'n 2tjes op de grond, tussen alle vieze rommel😂.
In mijn gedachte heeft 1 van jullie zelfs een bananen schil op z'n hoofd😂😂.

Maar, eigenlijk is het helemaal niet grappig, wat een schrik zal dat gegeven hebben zeg!
Gelukkig gingen jullie het nog gebruiken de volgende dag, anders was het echt wel weg geweest.....

Wat een lief kaartje maakte jullie, met deze mooie, schattige digi.
De papiertjes passen allemaal mooi bij elkaar, het is een zoet kaartje, maar niet TE.
Knutsel ze, vooral de beer, maar daar maar veel van😉

Petra zei

Ja, wat een gedoe meiden. Ja de onderdelen van Mariannen van de diertjes zijn erg klein. Ik heb ze op een groot magneetveld geplakt en met een watervaste stift het aantal onderdelen erop geschreven.. zodra het weer terug in de bak gaat even tellen of alles compleet is ..

Jullie kaart is prachtig geworden.
Lieve groet,
Petra

Sarah zei

Ik doe het net zoals Petra. Ik tel altijd na voor het opbergen! Ik berg ze ook op op een magneetvel.
Ik zie jullie daar al zitten! Bij mij zou het eerder bij het oud papier liggen dat is minder vies om in te kijken.
Jullie kaart is mooi en super liefdevol!

Nicolette zei

Zo wat een geluk hebben jullie gehad. Fijn dat je het gevonden hebt. En wel een goed idee van jullie om losse onderdelen aan te bieden.
Mooie kaart als gd hebben jullie gemaakt.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette

Nancy Soetaert zei

Wat een geluk dat jullie de neus teruggevonden.hebben!
Ik ben ook al van verschillende setjes deeltjes kwijt. Nu controleer ik altijd mijn papierbak voor die naar het containerpark gaat, soms vind ik toch eens een malletje...
Jullie kaartje als reminder voor Cheerful Sketches is heel mooi en lief!
Tot morgen!
Nancy

Angela zei

Jemig is dat schrikken zeg. Die beestjes van Eline zijn zooo leuke, zou zonde zijn als je de beer niet meer kon gebruiken...... de viezigheid trotseren heeft gelukkig wel het neusje opgeleverd!

Jullie GDT-kaart is écht prachtig! Mooi dat rood en wat een enige digi!

Alvast een fijn weekeinde!
xxAngela

Je@net zei

Echt een super schattig kaartje.
En ja hoor....heel herkenbaar, al die kleine kwijtgeraakte onderdeeltjes. Hoe vaak ik de prullenbakken al niet op de kop gezet heb. Ruim nu meteen na het stansen alles op en tel de onderdeeltjes. Zo jammer anders van de stansen!

Colien zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Colien zei

Ojee, wat een zoektocht! Ik heb hier altijd een bakje op tafel voor het papierafval, dus als het kwijt zou zijn, zou het daarin moeten zitten. Al heb ik ook al eens, samen met Rolf, op de grond gelegen met een looplamp en een magneet, omdat er een klein onderdeel onder de tafel was gevallen. Je hoort het vallen, maar vervolgens zie je het niet....

Jullie sketch-kaartje is mooi, leuk al die verschillende papiertjes!
grtz Colien

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart is het weer geworden, sketchen zijn inderdaad fijn om mee te werken doe het ook graag.
wat een bekend verhaal heb het ook eens gehad en dan lekker zoeken tussen de koffieprut en zo maar wel gevonden dat is het dan wel weer waard toch.
en een beer zonder neus nee dat kan echt niet !!
groetjes ellen

Eri zei

Haha, ik zie jullie al voor me tussen al het afval! Wat een geluk dat jullie die kleine neus hebben terug gevonden!
Jullie kaart is weer een schatje, leuke digi en sketch.
Fijn weekend!
Groetjes, Eri

Mariken zei

Zo balen als je iets kwijt bent! Ook mij overkomt het wel eens, echt niet fijn! Wat een dot van een kaart, heel leuk en lief!
Fijn weekend voor straks!

Femminde zei

Wat een tof kaartje!! Jullie kunnen ook alles.
En ja, hier helaas ook wel dingen kwijt. Ik heb nu ook per beestje opgeschreven hoeveel onderdelen het zijn en tel nu elke keer, maar afgelopen week een zebra oor kwijt (wel terug gevonden), maar de ooievaar die mist nog steeds zijn snaveltje kwijt en die knip ik nu maar.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Henriët zei

Wat zal dat er leuk hebben uitgezien jullie met z'n tweetjes tussen het afval. Maar gelukkig heeft de beer zijn neus terug.
Dit kaartje is ook een schatje. Mooie papiertjes hebben jullie weer gebruikt.
Toevallig plaats ik morgen een kaartje ook met een beer met een hart. Hij lijkt heel veel op die van jullie van een paar dagen geleden terwijl ik die nog niet had gezien.
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Jullie saampies graaien in de kliko, dat was een foto waard. Maar ik kan me wel voorstellen dat je het gedaan hebt, want je blijft balen van iets kwijtraken.
Dit is trouwens een pracht van een kaart geworden. Leuk dat jullie gastdesigner waren bij Cheerful Sketches.
xxx Mrgreet

Freubelmina zei

Ja die sketch heb ik ook nog liggen om te maken...deze van jullie is heel erg leuk! Mooi meisje met mooie papiertjes! Gelukkig dat jullie het neusje teruggevonden hebben,heeeeel herkenbaar voor ons freubelmutsen....
Fijn weekend xx

Gerlinde zei

Gelukkig dat de pandabeer toch nog een neusje heeft gekregen!
Jullie hebben een ontzettend lief meisjeskaartje gemaakt!

GerJanne zei

Hahaha, ik zie het voor me, jullie samen aan het trekken en zoeken tussen het afval. Nog een geluk dat het er tussen zat! Stel je bent klaar met al het afval en blijkt dat kleine onderdeel aan de achterkant van je telefoon te zitten ( hoe bedenk ik het he? Nou....meegemaakt ;-) )
De kaart is heel gaaf! Ik vind de sketches van Cheerful altijd gaaf! Staat op mijn to do lijstje voor deze maand.

CuteNCrafty Mommy zei

Just so adorable:) Good luck on your entry!! Thank you for entering in CuteNCrafty Challenge Blog
Check out these links for more challenges and fun
CuteNCrafty Mommy,
Facebook Page,

Gina zei

Schitterende kaart ! Zo lief ! Wat een herkenbaar verhaal van die zoektocht ! Haha ! Ik ben ook op mijn hoede wanneer ik mijn papierbak leegmaak. Sommige stukjes zijn inderdaad ZO klein! Groetjes, Gina