maandag 4 februari 2019

Happy valentine's day


Goedemorgen lieve blogsters op deze vroege maandag ochtend, het weekend is weer voorbij, jammer vanmorgen vroeg zijn er al twee (om 4 uur...) ja jullie lezen het goed!! vertrokken de andere 3 volgenden op een beschaafdere tijd 6:30, en ik sluit het hek en spring om 8;00 op mijn fiets richting schoonouders.
Het is altijd zo weer voorbij, die gezelligheid krijg ik nooit genoeg van, dus nu weer afkicken.
En we beginnen maar met alweer een valentijnskaart, dit keer in leuk rood, met een tintje kraft.
Het papier is van Moda Scrap, heel leuk, maar overal maar 1 velletje van (15x15cm) dus het is snel gebeurd met de leukste papiertjes....
Hier een schattige egel op gebruikt, met een reuze harten ballon, die we gepaperpiƫced hebben.

Zijn jullie al begonnen met de valentijnskaartjes, of doen jullie er niet aan, heb zelf helemaal NIETS met valentijn, maar kaartjes sturen doe ik des te liever, vandaar dat we er een aantal hebben gemaakt.
Vorige week hebben we niet zoveel gemaakt, dus hopen dat er morgen (onze knutseldag) meer uit ons handen komt, volgens mij heb ik... of zeg maar WE er altijd last van deze tijd van het jaar....

Fijne maandag liefs Annemarie en Merit

Nog twee TOP noteringen, altijd leuk....

Top 3 bij Animal Friends Challenge.


 Featured artists for January  bij Sketch-N-Scrap




Scrapbook stamp society - alles mag + optie valentine 
Papercraft challenge - bright colours 
Di's digi's challenge - embossing
4-Season Challenge Blog - Alles is liefde.
Crafty sentiment design - alles mag
Just us girls - love
Scrapping 4 fun challenge - love, wedding, anniversary 

25 opmerkingen:

Nicolette zei

Leuke kaart hebben jullie gemaakt. Zelf maak ik geen valentijnskaarten, heb er helemaal niets mee. Veel plezier morgen maar dat zal vast goed komen.
Groetjes Nicolette

Sarah zei

Deze kaart kan je vandaag linken bij 4 SCB . Het is een mooie! Ook die van gisteren is om te smelten! X

martina's kaartjes zei

een leuk en lief kaartje is het zo geworden, mooi
grtjs,martina
x

Je@net zei

Wat een leuke valentijnskaart is dit!

Yvonne zei

Super lief Valentijnskaartje.
Wat een schattig egeltje met zijn grote ballon.
Wij doen verder ook niets met Valentijn maar net als jullie vind ik het wel leuk om een paar kaartjes te versturen, dus ik ga er ook wel een paar maken.

Liefs,
Yvonne.

Creaellenknutselsite zei

wat een superschattig kaartje is het geworden, ik heb zelf ook niet zoveel met valentijn maar rond deze tijd zijn er veel challenge waar ze het thema hebben en ik vind het wel leuk om ze te maken
groetjes ellen

Margreet zei

Wat een schattige kaart, Annemarie. Al lijkt het wel of dat hart een beetje zwaar is voor het egeltje.
Ik heb ook niets met Valentijn, maar vind het steeds leuker om er kaarten voor te maken. Vorig jaar verrasten jullie me met een kaartje en dat vond ik ontzettend leuk. En je kunt ze idd ook 'zomaar' versturen.
Proficiat met de 2 toppers!
En wat was iedereen vroeg weg bij jou, zeg.
Fijne dag!
xxx Margreet

Epie zei

Schattige kaartjes Merit en Annemarie , proficiat met
jullie gewonnen prijsjes , dik verdiend , fijne dag
Veel creatiefs van Epie

Eri zei

Oh, wat een lief kaartje met dat schattige egeltje! Het hart met de tekst er in is super!
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Ik sluit me aan bij jullie hoor niet echt iets met Valentijn maar een paar kaartjes versturen altijd heel leuk! En jullie hebben twee super leuke Valentijntjes gemaakt!!! Jeminee dat was vroeg opstaan voor jullie ik vind zes uur op al nachtwerk, hihi Van harte met de eervolle vermeldingen dat blijft zo leuk!!!
xx Gerie

Trijntje zei

Heel lief valentijnskaartje hebbben jullie gemaakt . Gefeliciteerd met al jullie succesjes. Vroeg uit de veren vanmorgen...Groeten trijntje

Judith zei

Prachtig Valentijns kaartje en erg lief ook.
Groetjes van Judith

Mariken zei

Alweer in de prijzen...leuk! En wat een tof kaartje, leuk, dat rood!

Ellen zei

Weekenden zijn altijd te kort, hihi. Kaartje is mooi. Lekker veel rood en hartjes, perfect voor Valentijnsdag.

Caroline zei

Zelf maar ik nooit valentijnskaartjes. Des te leuker is die van jullie om te zien! Heel leuk gedaan. Veel plezier morgen met knutselen samen!
Groetjes Caroline

Colien zei

Niet alleen met de start van de week zijn jullie vroeg, ook met het meedoen aan onze challenge ;) HARTstikke leuk kaartje, leuke papiertjes en lief egeltje!
grtz Colien [4 Season blog]

Marijke zei

Het is zeker een schatje geworden!Leuk die egel en de papiertjes zijn ook mooi! Ik heb helemaal niets met Valentine ondanks dat mijn man de 12e jarig is, maar ja hij doet er ook niets aan en mee! Dus af en toe een kaartje aan de kinderen daar houdt het wel me op. Groetjes Marijke.

Gina zei

Leuke Valentijnskaart ! Ik maak eigenlijk enkel een Valentijnskaart voor mijn ventje. En verder misschien nog eentje 'voor de fun' als decoratie 'met valentijn'. Veel plezier op jullie knutseldag morgen! Groetjes, Gina

Angelique zei

Wat een schatje, lief met het egeltje. Ook het muisje is schattig geworden met het hartje in haar pootjes. Ik heb ook niks meer met valentijn, maak ook geen valentijnskaartjes.
Jullie label voor kerst is een beauty in de blauwtinten.
Heerlijk dat iedereen thuis was van het weekend. Mijn zoon was er ook weer eens, genieten.
lieve groetjes Angelique

Creative Arts and Crafts zei

Beautiful card. Thank you for joining us at Scrapping 4 fun.
VarshaDT

CuteNCrafty Mommy zei

Loooooove this!!! Thank you for entering in CuteNCrafty Christmas Challenges
Check out these links for more challenges and fun!
CuteNCrafty Challenge Blog
CuteNCrafty Mommy
Facebook Page

KarinsArtScrap zei

het is weer een mooi en lieve kaart dames
Thanks for join us at
{ScrapbookStampSociety DT Member}
Hope to see you again and goodluck

Greetings Karin DT Coƶrdinator

Scrapping4funChallenges zei

Beautiful card, please follow this link.
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com/2019/02/challenge-134-music-notesinstruments.html

Congrats Annemarie
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Shylaashree zei

Such a wonderful colouring and you have created a beautiful card.Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
Shylaa DT@S4F
Adhiraacreations

Shylaashree zei

You have created a beautiful card. Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
Shylaa DT@S4F
Adhiraacreations