dinsdag 19 februari 2019

Bedankt....


Lieve blogsters, vandaag een  bedank kaartje voor een blogster, we hopen dat hij aangekomen is...
de leuke sketch van Sunday stamps gebruikt, en het al hele oude papier van 4 heures 37.
De laatste stukjes gaan we nu aanbreken (jammer).
Deze keer geen baby kangoeroe, maar een bedankt kaartje uit de buidel.
Een groot  hart gestanst en daar op de kangoeroe en wat lieve bloemetjes erbij!!

Vandaag geen knutseldag, t'is gewoon afkicken, Merit heeft de hele dag dienst....dus ik ben ook maar rare dingen aan het doen....Kasten uitsoppen, afvoeren met soda reinigen,
wc en douche van top tot teen uitgelikt, Wasmachine op 95 graden draaien met Soda, papat-pan gereingd!!.
Radio flink hard aan en doorgaan maar...


Sunday Stamps - Sketch.
Knutsels en Kadootjes - kleurencirkel wit  groen, blauw, bruin  (dier nu met een heel donkerbruin oog).
Papercraft Challenge - Critters.

Met deze kangoeroe werden we Melissa's Favorite, bij Tuesday Sketches.


Liefs Annemarie en Merit.

26 opmerkingen:

Trudy zei

Het zijn allebei super leuke kaartjes!
Waar halen jullie de tijd vandaan om al die bewerkelijke kaartjes te maken! En het zijn stuk voor stuk prachtige kaartjes!
groetjes Trudy

Eri zei

Weer een superlief kaartje!
Groetjes, Eri

Jantine zei

Supermooie kaartjes allemaal weer op jullie blog, dames!
En wat goed dat je allemaal van die praktische dingen aan het doen bent, lenteschoonmaak-kriebels?
Ik heb gisteren mijn kledingkast eens kritisch doorgelopen, naar aanleiding van een workshop over styling die ik pas gevolgd heb met vriendinnen. Dat ruimde lekker op :-)
Groetjes
Jantine

Trijntje zei

Heel schattig kaart hebben jullie gemaakt. alles weer erg leuk gecombineerd. Groeten trijntje

Scraptastisch zei

Zo'n prachtig kaartje als bedankje word vast erg gewaardeerd Annemarie, wat weer een mooie! Jammer dat je mooi papier op is, ik heb ook van die favorietjes! Wat ben je goed bezig in huis, van die klussen die toch gedaan moeten worden hè! Gefeliciteerd met je andere kangoeroe winner hoor, blijft altijd leuk!
xx Gerie

Maria V zei

Heel leuk kaartje. Mooi papier en leuk gecombineerd met de kleurtje.
Schoonmaak woede? Wel veel gedaan 😉

Judith zei

Wat een super leukertje is dit weer geworden!
Groetjes van Judith

Nancy Soetaert zei

Leuk bedankkaartje!
Chic dat je al aan de voorjaarsschoonmaak bezig bent, maar om nu de douche schoon te likken, ik weet wel dat veel producten niet zo goed zijn voor het milieu, maar toch.... ;-)
Fijne avond
Nancy

Scraptastisch zei

Eindelijk het mysterie opgelost...lol.
Graag gedaan meiden en geniet ervan, hihi.
xx Gerie

Dora zei

Prachtige kaart gemaakt. Mooie papiertjes gebruikt. Gefeliciteerd met de nominatie. En wat een productieve dag met allerlei dingen. Nu heerlijk aan de knutsel, nietwaar?

Heather zei

Aw, what a fun roo! Love your papers with it, too - so fresh and pretty! Such a happy card! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

Je@net zei

Erg leuke kaart en gefeliciteerd met weer een toppertje!

Margreet zei

Ach gossie, jij was vandaag helemaal onthand zonder Merit. Kwam het huishouden wel ten goede, maar knutselen is veeeeel leuker!
Wat een enige bedankkaart met het bedankje uit zijn buidel. Prachtig papier. Kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat het bijna op is.
Proficiat met de winnende kangoeroe.
Ik zag trouwens dat het Valentijnskaartje wat ik van jullie heb mogen ontvangen, gisteren ook prijs had.
Fijne avond.
xxx Margreet

Daphne zei

Ja hoor, de voorjaars schoonmaak heeft hou duidelijk te pakken!!
Zo zeg, ik lees je bericht en werd al moe bij het idee.....pff.
Leuke kaart trouwens!
Dat bedankje in de buidel is leuk bedacht, weer eens wat anders dan een baby😉

Gerlinde zei

Jullie hebben er weer wat heel erg moois van weten te maken!

Creaellenknutselsite zei

wat een geweldig gaaf kaartje hij is super geworden.
Leuk dat bedankt kaartje uit zijn buidel.
succes met boenen en schrobben helaas moet dat ook gebeuren, ik moet ook nog wat gaan doen gasfornuis en buitenkant kastjes in de keuken, dat doe ik straks
groetjes ellen

Ellen zei

Hartstikke leuke kaart!

groetjes, Ellen

Monique zei

Hoi Anne-Marie, ik moet steeds lachen als ik jullie berichtjes zie. Nu weet ik wie wanneer schrijft...hahhaha.
Jullie kaartje is prachtig. De kangaroe is voor verschillende doeleinden te gebruiken.
Doe je wel rustig aan? Al dat schoonmaken in 1 keer....straks moet je daar weer van afkicken ;-))
Morgen maar weer knutselen. Fijne vakantie Merit! Heelhuids terugkomen hoor.
Lieve groetjes, Monique

Gina zei

Klinkt bij jou naar grote lenteschoonmaak ! Hihi ! Een superleuke kaart weer gemaakt met de kangoeroe! Groetjes, Gina

Yvonne zei

Wat een schatje weer, met mevr kangoeroe.
Leuk idee het kaartje in haar buidel.
Je bent lekker aan de schoonmaak geweest Annemarie.
Als je eenmaal bezig bent is dat ook weleens fijn om te doen al staat gezellig knutselen natuurlijk op nr. 1

Liefs,
Yvonne.

Colien zei

Jeetje, wat een rare dingen doe jij! Kan ik je inhuren, haha.
Soms zo lekker om even lekker alles weer schoon en fris te hebben.
Jullie kaartje is erg leuk, herkenbare sketch ook (heb em voor vrijdag ingepland...).
grtz Colien

Angela zei

Volgens mij heerst er zo links en rechts de schoonmaakkoorts ;).
Fijn dat je alles weer schoon en fris hebt..... geeft een voldaan gevoel vind je niet?!?!
Jullie kaartje is weer helemaal geweldig! Leuk om 'bedankt' uit de buidel te laten komen :).
Proficiat met jullie topnotering.... ook al zo'n droppie!
xxAngela

GerJanne zei

Hihihi, de witte tornado door het huis met de radio op 10? Nu is je huis schoon en Merit op de wintersport...tijd om te knutselen!
Deze kaart is geweldig! EN ook de kaart van Merit hieronder met zuster Muis!
Ik had het bericht van Merit en het autootje even gemist.Wist niet dat ze bij Buurtzorg werkt. Ik dacht maar steeds in het ziekenhuis.....

GerJanne zei

p.s. en dank je wel voor het meedoen bij K&K!

Nancy Soetaert zei

hoi Annemarie en Merit
Jullie kaartje lag hier in mijn brievenbus, wat een superleuke, attente en lieve verrassing! Hééééééééél blij mee, dankjewel!
Nancy

Annette Elliott zei

Wow, another adorable creation! HOw can you not love that kangaroo? So so cute! Thanks so much for playing along at Sunday Stamps!, Annemarie!