woensdag 13 februari 2019

Happy valentine's day (kat)


Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag nog een valentijnskaartje op onze blog, dit is volgens mij wel de laatste hoor! 
Morgen is het natuurlijk echt valentijn, maar wij plaatsen vandaag de laatste. 
Want morgen is het weer kerstkaartjes dag op het blog van 52 weeks to christmas, dus dan is er weer een winters kaartje aan de beurt.  
Voor dit valentijnskaartje hebben we de sketch van cheerful sketches gebruikt. 
We hebben design papier gebruikt uit de paperpad van Echo Park.
En de leuke kat weer eens uitgedraaid, een klein licht roze hartje in haar handjes.
Happy Valentine's Day op een klein stukje grijs cardstock gestempeld en erboven geplaatst.
Inmiddels zijn alle valentijnskaartjes op de post gegaan....

Gisteren een hele dag bezig geweest met 1 kaartje...pfff. Het wilde niet lukken, werkelijk alles wat we hadden lag op tafel, we zijn zelfs nog op zolder "oude technieken" wezen opsnorren....tjonge jonge wat een troep hadden we aan het eind van de dag, voor 1 kaartje.
Het is af maar met moeite...

Aan deze challenges willen we nog meedoen:

4-season challenge - alles is liefde
Creativ craft cottage - valentines
Crafty cardmakers - Love love love
Cute N Crafty Challenge Blog - Valentines day/love
Die Cuttin Divas - Love.


27 opmerkingen:

Daphne zei

Jullie hebben er best wat gemaakt en verstuurd dit jaar.
Deze is erg schattig. Ik ben toch wel dol op die diertjes, vindt ze allemaal even schattig, wat kun je daar een leuke kaartjes mee maken zeg.
Enne.....misschien was het gisteren "anti kaartenmaak dag"!!!!
Ik ben ook de hele dag bezig geweest, had op het einde van de dag 4 basis kaartjes liggen, gemaakt met hetzelfde idee en echt geen 1 was af en geen 1 is leuk!! Ben er chagrijnig van, grr.....het lukte niet.
Vandaag geen tijd, morgen werken, ook geen tijd, hopen dat er vrijdag nog iets uit mijn handen komt....
Jullie ook succes en sterkte, hihi.

Nancy Soetaert zei

wat een lief kaartje! Leuk dat jullie de schets van Cheerful Sketches gebruikt hebben!
benieuwd naar jullie kaartje dat zo moeizaam wilde lukken, kan ik me bij jullie zo moeilijk voorstellen...
Fijne dag!
Nancy

Je@net zei

Wat een leuk valentijnskaartje is dit ook geworden!

Creaellenknutselsite zei

weer een schattig kaartje met de poes past helemaal bij valentijn met al die mooie rode papiertjes leuk dat hartje dat ie vasthoud
groetjes ellen

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

het is een superschattig kaartje geworden. Die kittenstans blijft lief om te gebruiken en je kan best veel variaties ermee maken.

groetjes Femke

GerJanne zei

Alweer zo'n schatje! Ik kan me bijna niet voorstellen dat het bij jullie ook wel eens niet wil lukken. maar natuurlijk, dat heeft iedereen wel eens. Met de diertjes van MD kan bijna niets mis gaan... zo leuk hoe ook deze kitten het hartje vast houdt.

Colien zei

Wat een leukerd weer, schattig met het katje!
Bedankt voor nog een bijddrage aan onze 'Alles is liefde'-challenge op het 4 Season blog. En een hele dag over 1 kaartje.... nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar het resultaat!
grtz Colien

Eri zei

Ik dacht dat bij jullie alles zo gemakkelijk ging, maar niet dus..Bij mij gaat dat altijd zo! Deze laatste Valentijn kaart is ook weer superleuk geworden.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Heel herkenbaar om veel materialen te voorschijn te halen .als ik op vrijdag met mijn moeder aan de knutsel ben dan staat bij ons de vloer en tafel ook vol met bakken. Ook altijd een hele zoektocht om een leuke kaart te maken. Als de kaart dan klaar is denk je soms was dit nou zo moeilijk...... jullie kaart is heel leuk geworden. Mooi met de poes. Leuk papier gecombineerd. Groeten Trijntje

Mariken zei

Ja leuk he, ik ben ook into de Valentijnskaarten. Een paar maar...Deze is echt weer een topper, heel leuk en lief!

As.I.Do.Rodos. zei

A fantastic card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge. Good luck Ginny DT for Creative Craft Cottage
My Blog As I do Rodos

Irene zei

Zojuist is deze lieverd hier bezorgd, dikke dank je wel knuf!
Ik blog even niet, in de lappenmand ...
XxIrene

Margreet zei

Wat een superleuke kaart met die lieve poes. Het is niet te zien dat het moeite heeft gekost. Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt.
Hier viel net een schattig kaartje met een egeltje op de mat. Superbedankt. Hij mag straks naast het hondje van vorig jaar hangen.
xxx Margreet

Judith zei

Owh wat een schatje...
Groetjes van Judith

martina's kaartjes zei

ach, jullie laten het toch altijd uitschijnen dat het een 'makkie' is, niet ? hahaha, ik raak maar niet aan mijn knutseltafel... ik hoop dit weekend nog iets te produceren,
blijf blij bloggen hangen, dus daarom ook een bezoekje van mij aan jullie
helemaal leuk kaartje is het geworden, mijn katjes nog netjes in de verpakking .... pffff, we zien wel,
grtjs,martina
x

Yvonne zei

Wat een schatje weer. Leuk hè de poes. Ik heb er ook 2 Valentijnskaartjes mee gemaakt. Ik moest wel lachen toen ik las dat jullie een dag bezig zijn geweest met één kaartje. Ik heb dat ook weleens, dan ligt alles vol hier en nog lukt het niet. Ik heb trouwens gisteren een kaart kapot gescheurd omdat ik hem niet mooi vond, hahaha.

Liefs,
Yvonne.

Gina zei

Maar het is wel een mooi en lief kaartje geworden hoor. Die 'troep' hoort er gewoon bij. Dat heb ik hier na elk kaartje dat ik maak - Hihi ! Groetjes, Gina

mum of two zei

Such a cute kitty! Thanks so much for playing with us at Die Cuttin Divas. Hope to see you again soon :)

michelle (Die Cuttin Divas DT)
Purple Monkey Moments

Cobie zei

Super leuk dit poezen kaartje. Voor jullie iets minder leuk dat het niet lukte, maar ik vind het fijn om te horen dat het bij anderen ook wel eens niet lukt.
Groetjes Cobie

Gerlinde zei

Wauw!!! Wat een prachtige mooie en lieve poezenkaart hebben jullie weer gemaakt!

Joanne kramer zei

Wat een leukerd! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

Bernadet zei

Wat ee geweldig mooie kaart is dit weer!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

Julie Tucker-Wolek zei

So ADORABLE! Thanks for playing along with Die Cuttin' Divas!!!

CuteNCrafty Mommy zei

Super cute!!!! Good luck on your entry!! Thank you for entering in CuteNCrafty Challenge Blog
Check out these links for more challenges and fun
CuteNCrafty Mommy,
Facebook Page,

CA Scrapper zei

Your card is adorable! Thanks for joining us at Die Cuttin' Divas this week.

Leslie

Felix the Crafty Cat zei

Very sweet card. Thanks for sharing it with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela xXx

Colien zei

Wat een schattig kaartje, je zou er bijna van gaan blozen van dit lieve katje!
Dankjewel voor nog een bijdrage aan onze 'Alles is liefde'-challenge op het 4-Season blog.
grtz Colien