donderdag 21 februari 2019

52 weeks to Christmas week 8


Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag is het weer kerstkaartendag op de blog van 52 weeks to christmas, gezellig! 
We hopen dat er weer veel winterse kaartjes op de blog zullen verschijnen. 
Wij hebben vandaag ook een heerlijk winters kaartje voor jullie. 
Er is een dikke laag sneeuw gevallen, dus mevrouw muis gaat heerlijk op stap met haar houten slee. 
Ze heeft een lekker dekentje erop zodat ze geen koude bips krijgt haha. 
Dikke sjaal en muts op, zo kan ze heerlijk gaan sleetje rijden! 
Als ze terug komt kan ze weer heerlijk opwarmen in haar huisje wat jullie op de achtergond zien.

Wat een leuke berichtjes heb ik gekregen van jullie over mijn 'Buurtzorg' auto!
Dacht misschien is het wel leuk om hem dan ook aan jullie te laten zien.
Dus vandaar hieronder een foto van mijn auto'tje, ik ben er zóóóó blij mee!! 


Hij zal nu een weekje zonder mij moeten, want ik ga vannacht richting Oostenrijk met mijn schoonouders en Pascal. Heerlijk een weekje wintersporten.
Dit zal dan ook even mijn laatste blogberichtje zijn, mams zal jullie gezelschap houden deze week :)

Tot snel weer!

Lieve groetjes, Merit en Annemarie

Papercraft Challenge - Critters.
Christmas with the Cuties - Carols and Songs. Walking in a winterwonderland.
Winter Wonderland - Snowtime.
The Holly and Ivy Christmas - Anything Goes.

38 opmerkingen:

Eri zei

Wow, dit is weer een superleuk en winters tafereeltje met Mevrouw muis. Wat heeft zij een mooi huis!
Je autootje ziet er super uit. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal blij mee bent. Fijne vakantie.
Groetjes, Eri

Je@net zei

Wat een leuke kaart is dit.
Kan me helemaal voorstellen dat je blij bent met je autootje, Merit. En een heel fijne vakantie gewenst!

Nancy Soetaert zei

Toffe foto in je buurtzorgwagentje, lekker herkenbaar voor de menden dzt je er aan komt!
Geniet van je weekje wintersport!
Ik geniet hier van jullie mooie kaartje, weer een prachtig tafereeltje!
Groetjes
Nancy

Trudy zei

Super leuk kaartje en een erg mooie auto! Fijne vakantie, geniet ervan!
groetjes Trudy

Colien zei

Heel leuk kaartje, mevr. muis maakt heel wat mee, gezellig om haar levensverhaal bij jullie te kunnen volgen! :)
Tof autootje heb je, snap dat je daar blij mee bent.
Heel veel plezier op vakantie, geniet ervan!
grtz Colien

Monique zei

Het kaartje is prachtig! Ik hoop dat je net als mevrouwtje muis kunt genieten van je wintersportvakantie. Super autootje! Ik zie ze hier ook heel veel rijden.
Liefs, Monique

Jantine zei

Enig kaartje! En leuk autootje, jammer dat je meteen op vakantie vertrekt nu je m hebt 😂 maar fine vakantie!
Wij hadden Buurtzorg voor mijn mama, heel tevreden over!
Groetjes,
Jantine

Yvonne zei

Mevr Muis ziet er weer geweldig uit met haar sleetje en haar mooie huisje. Heel leuk gemaakt weer.
Super mooi auto'tje, je straalt helemaal. ;-)
Nogmaals een hele fijne vakantie.

Liefs,
Yvonne.

Henriët zei

Super leuke kaart hebben jullie weer gemaakt. Mevrouw muis heeft het goed naar haar zin in de sneeuw.
Hopelijk ligt er op jullie wintersportbestemming ook zo veel sneeuw. Veel plezier!
Groetjes van Henriët

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

een geweldige winterkaart is het geworden. Het muisje blijft lief en het huisje op de achtergrond staat er erg leuk bij (dat malletje heb ik ook ergens liggen). Hele fijne vakantie toegewenst!!!

groetjes Femke

karin zei

Wat een dot van een kaart :)
Veel plezier op vakantie.
groetjes,
Karin

Daphne zei

Lieve kaart.
Stoere auto.
Have fun op wintersport en kom veilig weer thuis!

!neke zei

Gave kaart weer !
Maar je autootje is helemaal top !
Geniet van je vakantie !

Marja zei

Superleuk winters tafereeltje weer met het leuke muisje!
Mooi autootje heb je en een hele fijne vakantie deze week.
Groetjes Marja.

Enny zei

Oh, een heel mooi kaartje, zo schattig met die muis ! Wat een leuke auto, tof! Geniet van je vakantie ! Groetjes, Enny

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk tafereeltje met de muis en de slee, ze is er klaar voor om mee te gaan naar Oostenrijk. Fijne vakantie
groetjes ellen

Ellen zei

Heel gaaf kaartje, zo leuk dat het door er naar te kijken al een verhaaltje oproept. Fijne vakantie!

groetjes, Ellen

Epie zei

Erg leuke muisjeskaart weer AnneMarie , succes in je autootje ,
Wij blijven lekker fietsen bij thuiszorg , erreg gezond ook haha

Denk aan het klimaat , groetjes Epie

Marijke zei

Wat en lief kaartje weer dames! Lekker sleetje rijden met mw. muis! En je autootje ziet er leuk uit Merit! Ik zie ze bij ons ook wel rijden! Veel plezier op de wintersport. Geniet ervan! Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superlief deze kerstkaart met mevrouw muis erop. Mooi tafereeltje heb je weer gemaakt Merit. Leuke auto! Veel plezier op wintersport, misschien kom je mevr. muis wel tegen..LOL
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Wat weer een superleuke kerstkaart met mevrouw Muis, ziet er heel gezellig uit
Mooi autootje heb je,goed herkenbaar ook. Fijne vakantie,
Ansx

Trijntje zei

Prachtige kaart met de muis. IK zal er binnenkort ook mee aan de slag. Jullie maken er zulke leuke kaarten mee! Leuk buurtzorg autootje heb je Merit. Handig... Heel veel plezier op de wintersport. Geniet ervan. Groeten trijntje

Judith zei

Hele leuke kerstkaart is het weer geworden.
Gave auto, lekker sportief en veel plezier op wintersport.
Groetjes van Judith

Annerieke zei

Wat een leuke kaart weer met de lieve muis in winterse sferen. Jij gaat nog lekker de sneeuw opzoeken, veel plezier op wintersport!
Kan me voorstellen dat je blij bent met je auto, super auto! Ik heb zo'n zelfde model, alleen ander merk, een Skoda Citigo, ben er ook nog steeds blij mee, lekker karretje, veel rijplezier ;-).

Gina zei

Hele leuke kaart weer ! En leuke foto met de auto. Merit geniet van je vakantie ! Groetjes, Gina

Gina zei

en leuk dat jullie een kaartje sturen. Ik kijk er al naar uit ! Jullie doen toch ook mee met de candy? Laten jullie daar dan ook een berichtje achter? Groetjes, Gina

Margreet zei

Wat een gave kaart. Ik hou heel erg van deze kleuren.
Ik kan me goed voorstellen dat je reuzeblij bent met je auto. Ziet er top uit!
Fijne wintersport en wij zorgen wel dat je moeder zich niet verveelt!
xxx Margreet

Elle-Jeanne zei

Wow , wat een mooi winterkaartje heb je gemaakt .
Mooi kleuren.

Leuk autootje hebben jullie van de thuiszorg.

Groetjes, Elle-jeanne

Angelique zei

Weer een geweldig leuke, mooie kaart met mevrouw Muis, mooie kleurtjes en leuk al de sneeuw op het huis. Heel mooi en lief bedankkaartje met de kangoeroe. Logisch dat je blij en trots op je autootje bent. Heel veel plezier op wintersport.
lieve groetjes Angelique

Hetty P. zei

Wat een super leuke kaart met de muis, helemaal klaar voor de winter.
Fijn dat je een auto hebt gekregen voor je werk, is toch lekker comfortabel
Groetjes Hetty

GerJanne zei

Superleuke kaart! Ik heb volgens mij dat huis ook en nog in de verpakking liggen. Zo ook nog wat diertjes...Als ik dit kaartje zie krijg ik zoveel zin om een hele dag alleen maar te freubelen!
Ik hoop dat Merit het naar haar zin zal hebben op de wintersport! En Annemarie even stiekem rondracen in het autootje? ;-)

Rosina zei

Tjeeee Merit wat een Bééldig kerstkaartje ...zoveel leuke stansjes gebruikt...een heeeeeel mooi tafereeltje is erop te zien...
en een fijne wintervakantie...Geniet er maar lekker van...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

martina's kaartjes zei

wat een heerlijk winters tafereeltje ! helemaal mooi in deze zachte kleurtjes !
nog veel plezier op je vakantie,
grtjs,martina
x

Rina zei

Wat een leuk winter tafereeltje op je kaart.
Groetjes Rina

Maikreations zei

Such a sweet winter scene! Love the mouse and her lovely outfit! Thank you for sharing your wonderful card with us at "Papercraft Challenges" Hope you had a lovely Sunday and will have an even nicer week! Happy crafting, Maike ;o)

Janice zei

A lovely die-cut scene, so cute. Thank you for sharing with us at the Winter Wonderland Christmas challenge, hope you can join us again soon - Janice DT

Lisa zei

what a sweet card Annemarie! I love how you styled the mouse and she looks super happy about her outfit too! Thanks for playing along on the papercraft-challenges blog. Lisa xx

Renate zei

Aaaaaahw, kijk dan toch wat een leukerd. Mevrouw Muis steelt de show op de piste in haar trendy outfit.
Super leuk dat je meedoet aan onze challenge. Ik hoop dat je er ook bij onze volgende challenge weer bij bent.

-xies- Renate.
(DT Papercraft Challenges)