dinsdag 26 februari 2019

HI......



Goedemorgen lieve blogsters, vandaag weer met een kaartje en dit keer voor de uitdaging bij MD...daar vroegen ze hartjes, veel hartjes.
Eerst maar begonnen met het zwart/wit hartjes papier , daarna twee grote harten uitgedraaid, een uit wit cardstock en eentje uit geel designpapier met stipjes en kleine hartjes....
Daarna de schattige puppie in elkaar gezet....het is gelukt zonder Merit, vaak knutselt zij al die diertjes in elkaar...pfff wat een gepriegel he.....
Een stukje zwart cardstock door een hartjes embossingfolder gehaald en
een bloementoefje er bij met wat hartenstekertjes erin van mat vellum.
Wat krijgen de kaartjes toch weer een hoog "lief" gehalte met die schattige puppie's.

Vanmorgen eerst naar de Fysio, daarna even bij pa en ma om een bakkie...daarna nog wat huishoudelijke klusjes, en dan vanmiddag weer heerlijk in de zon, lekker in de tuin wat rommelen, stukje wandelen met de buurvrouw en de hond daarna lekker en een kopje thee in de tuin.
Zo komen we de dag wel weer door, het is wel vreselijk stil hier in huis...iedereen weg!!!
Vooral de avonden zijn saai, alleen knutselen ben ik al niet gewend, en tv kijken doe ik bijna nooit...
Gisteravond moest ik naar de kapper dus brak mooi de avond, vanavond zullen we toch maar wat gaan knutselen......
Merit heeft een TOP vakantie super mooi weer, blauwe luchten en een flinke zon,heerlijke sneeuw, dus fijn snowboarden!!
Ze stuurde wat foto's ze zijn net niet echt.....wat prachtig is het daar toch.


Deze dame geniet volop van haar vakantie, dus dat is fijn!!!!

Morgen zijn we er weer met een kaart voor het KKT, dat was me een hele bevalling...pfff wat een moeite hebben we toch altijd met die twee kleuren....

Hieronder de lijst met materialen van Marianne Design die we gebruikt hebben voor dit kaartje:

COL1464 - eline's puppy
COL1441 - giftwrapping, hartjes pins 
PK9149 - design papier do what you love 
PB7051 - design papier eline's sweet stars 
PB7050 - design papier eline's babies pink 
DF3438 - embossingfolder hartjes 
CR1417 - punch die letters 

Lieve groetjes, Annemarie en Merit(vanuit Oostenrijk)

MD challenge - veel hartjes
Papercraft Challenge - Critters.

28 opmerkingen:

Petra zei

Zeker een kaart met hoog knuffel gehalte. Je hebt deze kaart prachtig gemaakt. Wat een mooie foto's van je dochter, ziet er heerlijk uit. Gelukkig ben je vandaag overdag niet alleen, geniet heerlijk van het zonnetje, veel plezier.

Lieve groet,
Petra

Nancy Soetaert zei

Schattige kaart, toffe kleuren ook!
Geniet van je dagje, doet Merit in de bergen duidelijk ook!
Groetjes
Nancy

Hobby Hoogland zei

Wat een schattig kaartje en helemaal in je uppie gemaakt , het hondje is dan wat werk , maar des te trotser de maker.
Merel treft het sneeuw en zon.
Maar de zon schijnt hier ook wat was het gister lekker, hoop dat het vandaag ook zo wordt .
groetjes Marjan.

Margreet zei

Complimenten voor het in elkaar knutselen van die lieve puppy! Wat een schattig kaart heb je ermee gemaakt.
Merit kan met volle teugen genieten. Veel sneeuw en mooi weer, m'n liefje wat wil je nog meer.
Ik moet de KKT ook nog maken en ik ben het met je eens dat het een ware bevalling is. Vooral deze keer. Normaal ligt ie al dagen klaar.
Geniet van deze mooie dag.
xxx Margreet

Colien zei

Wat een schattig kaartje, erg leuk! En de kaartjes hieronder ook, ik loop een beetje achter zie ik....
Fijn dat Merit zo geniet, het is er inderdaad prachtig!
Kun jij vanavond mijn mentorentraining niet overnemen? Ik vind dat ik vandaag al genoeg te doen heb en dan vult het jouw avond een beetje ;)
grtz Colien

Je@net zei

Wat een super leuke kaart is dit.
En wat fijn dat Merit zo geniet van de vakantie!

Creaellenknutselsite zei

oooh wat lief echt een hoog knuffelgehalte wil die puppy's ook zo graag hebben, maar dat komt nog wel.
Ja het zal inderdaad wel stil zijn bij jou thuis. Die Merit het wat geniet ze op de foto te zien.
Ik heb nog wel strijkwerk liggen hoor als je je verveeld haha
groetjes ellen

Nicolette zei

Ja dat zal vast erg stil zijn zo alleen. Maar voor je weet is iedereen weer thuis. Leuke kaart et al die hartjes.
Groetjes Nicolette

Jantine zei

Heel leuk kaartje, wat een schattig hondje.
En avonden helemaal alleen, ik kan me voorstellen dat dat wennen is.
Ik moet juist andersom wennen, mijn man werkte altijd onregelmatig en nu regelmatig, dus die is ineens elke avond thuis :-) Heel gezellig, maar mijn ritme is totaal anders nu.
Groetjes
Jantine

Judith zei

Super lief kaartje geworden en fijn dat Merit het naar haar zin heeft.
Gezellig dat je mee doet met de Hartjes challenge.
Groetjes van Judith
DT-Marianne Design Challenge blog

Eri zei

Oh oh, wat is die weer leuk Annemarie! Zonder Merit gaat het knutselen je ook heel goed af!
Groetjes, Eri

Daphne zei

Dat puppy lijft schattig.
Sinds wij een echte pup (ondertussen meer een puber pup) in huis hebben val ik steeds meer voor dit soort Kaartjes.

Stil hè, een leeg huis, ik hou daar ook niet van!
Sterkte hoor, nog heel even dan is het weer weekend.

Daphne zei

Puppy BLIJFT schattig bedoel ik natuurlijk.

karin zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt.
Hier zijn de huishoudelijke klusjes klaar dus nu tijd voor mezelf ;)
groetjes,
Karin

Marijke zei

Wat een lief kaartje met deze puppie!De foto's zien er mooi uit, Merit zal het goed naar dr zin hebben met die mooie sneeuw! Ik heb mijn kleurenkaartje al wel klaar maar vond het ook wel moeilijk deze keer! Succes maar, en lekke genieten van de tuin en het zonnetje zolang het kan!Groetjes Marijke.

Gerlinde zei

Wauw!!
Wat een geweldige kaart! En een ontzettend mooie kleurencombinatie!

Crealientje zei

Leuk!!!! en schattig:)
Mooie kleurencombi.
Als het goed is komt de mal morgen bij mij op de mat. Ik verheug me al.
Ja het is inderdaad een gepriegel, maar dan heb je ook wat!!!
Stoere meid je dochter, wens der maar heel veel plezier.
Geniet van het mooie weer, liefs Crealientje.

Suzan zei

Supermooi gemaakt! Succes met de challenge!
Groetjes Suzan

Henriët zei

Wat een schatje!! Super leuk deze kaart.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Rina zei

Je dieren kaartjes zijn altijd schattig en deze is er zeker zo een.
Groetjes Rina

Cobie zei

Leuke kaart!
Groetjes Cobie

GerJanne zei

Schitterende kleurencombi! EN de kaart is enig. Ja, dat is even wennen zonder Merit. Maar als ze geniet en dat doet ze zo te zien, is het natuurlijk voor jou minder erg alleen te knutselen...toch?

Gina zei

Superleuke kaart met het hondje ! Leuk de foto's van merit op vakantie. Zaten wij daar ook maar, hoog op die mooie bergtop! Groetjes, Gina

Linda Visser - van der Velden zei

Ahhh wat is hij super leuk! Het hondje en de totale kaart allebei trouwens! Ik ga ook gauw eens wat hondjes 'maken' haha. groetjes, Linda

Anita zei

Wat een super gaaf kaartje Annemarie en dat zonder Merit.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Sandra zei

Oo wat een super leuke kaart ,ik heb de mal ook besteld .

Groetjess

Dora zei

Prachtige kaart en eenheid.

Ellen zei

Heel leuk kaartje is het geworden!
En het was voor iedereen een fantastische week wat het weer betreft. Ik heb in ieder geval ook genoten!

groetjes, Ellen