woensdag 27 maart 2024

Verjaardag post!!!!



 Goedemorgen lieve blogsters, wat een fijn begin van mijn verjaardag, alleen thuis iedereen weg voor het werk.
Maar ik heb jullie hier als papieren visite, en het is genieten, de ene na de ander prachtige kaart komt uit de enveloppe.
Was nog beetje donker om de foto te maken maar wilde het toch graag plaatsen.
Nu beginnen aan een grote pan soep voor een vrijdag, boodschappen in huis halen en even met een tompouce op de koffie bij pa en ma.

Morgen nog ochtendje oppassen op Nomé daarna nog even langs de slager en de bakker en proberen nog het gras te  maaien, dan vrijdag lekker met iedereen mijn verjaardag vieren en dan fijn het paasweekend, ik probeer nergens meer te komen in de winkels want oh wat is het hier weer al druk met de toeristen...

Dames heel erg bedankt jullie hebben mijn ochtend tot een feestje gemaakt.
Jantine, Irene, Diny, Daphne, Caroline (cards), Trijntje, GerJanne,Rina,Danielle,Ellen,Anita van Deur.
Jeanet,Ingrid,Eri,Gina,Karien,Margreet,Henriet,Angela,Bep,Ineke,Marijke,Wilma vd Wassenberg, Epie en Miranda.

Alle enveloppen dicht gehouden er waren al hele vroege bij en nu genoten, nogmaals  dames bedankt!!!

Liefs Annemarie.

20 opmerkingen:

Daphne zei

Ook via hier, gefeliciteerd.
Maak er maar een paar mooie, gezellige dagen van.

Colien zei

Hieperdepiep hoera! Van harte proficiat en een fijne (Goede vrij)dag (alvast)! Mijn kaartje is nog onderweg, denk is, is vast gestrand tussen de toeristen ;)
grtz Colien

Creaellenknutselsite zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag wat gezellig al de post zo bij elkaar in de kast, maak er maar gezellige dagen van veel plezier met alle voorbereidingen en het oppassen
groetjes ellen

Danielle zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en een heel fijne dag vandaag! Ik zie dat mijn kaartje snel bezorgd is deze keer, zo fijn als het op tijd aankomt :-)

Eri zei

Ook via deze weg ik je van harte feliciteren met je verjaardag! Een fijne dag toegewenst! En geniet van al je kaartcadeautjes!
Groetjes, Eri

casa crea d' emilia zei

Hey Annemarie,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een mooie kaarten heb je al gekregen. Die van mij is gisteren (een beetje te laat) op de post gegaan dus ik hoop dat ie vandaag nog komt <3.
Een hele fijne dag gewenst.

Lieve groetjes,
emily

Irene zei

Gefeliciteerd Annemarie! Leuk hoe de post weerzin de kast staat, helaas géén foto op mijn blog want ze staan hier oor de hele kamer verspreid maar net als jij genoten van het openmaken en bewonderen!
Gezellige dagen, liefs XxIrene

Marjolijn van Elsberg zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een leuke ochtendpost zo, inderdaad om heerlijk van te genieten. Maak er maar leuke dagen van en alvast proost op een fijn feestje!

Kaartenkraam zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en wat heerlijk om met zoveel kaarten te beginnen.
Die van mij zie ik er niet tussen staan maar is wel onderweg hoor!
Fijne dagen!

groetjes van Ank

Trijntje zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag . Een fijne dag. Je hebt de kaarten gezellig neergezet. Succes met het koken. Groeten Trijntje

Diny zei

Hoi Annemarie,
Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag....je kunt al lekker genieten van de vele kaartjes die je hebt ontvangen!
Groetjes Diny

Elly zei

Van harte gefeliciteerd wat een prachtige kaarten en lekker veel ook.
Geniet maar van deze dag.
Groetjes Elly

Nancy zei

Hey Annemarie,
Ik kom speciaal langs om jou een fijne verjaardag te wensen. Was het helemaal niet vergeten maar heb de afgelopen 3 weken niets in mijn ateljee kunnen doen. Pas vandaag terug een kaart gemaakt en nu terug met voetjes omhoog in de zetel. Maar jouw kaart komt er zeker nog aan, ze zal wel iets te laat zijn...
Geniet nog van jouw dagje! Fijn dat er zo veel blogvriendinnen aan je dachten!
Liefs,
Nancy

Sarah zei

Hip hip Hoera!! De mijne is nog onderweg met de postduif! Kan je nog wat nagenieten! Xx

karin zei

Proficiat met je verjaardag. Geniet lekker van alle kaartjes en nog een fijne dag verder.
Groetjes,
Karin

Margreet zei

Van harte proficiat Annemarie en geniet van al die mooie kaarten en vrijdag van je feestje.
Hier ligt ook een enorme stapel te wachten om morgen uitgepakt te worden.
xxx Margreet

Angela zei

Wat heerlijk dat je zoveel papierenvisite hebt 😉.
Nogmaals van harte gefeliciteerd Annemarie; geniet van je verjaardag en vrijdag van je feestje! Alvast een goed Paasweekend.
lfs Angela

GerJanne zei

Wat leuk dat je er zo blij mee bent! Graag gedaan!

martina's kaartjes zei

wat een leuke reeks kaartjes mocht je al ontvangen, de mijne ligt nog ergens op mijn knutseltafel jammer genoeg, raak er even niet...
Komt goed, geniet van je dag en nog een dikke proficiat alvast
grtjs,martina

Nelleke zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dat was vanmorgen al een feestje op zich al die verjaardagpost. Geniet ervan, en vrijdag nog een gezellig feestje. Groetjes Nelleke