vrijdag 1 maart 2024

Ellen jarig....


 Goedemorgen lieve blogsters, vandaag laten we een kaartje zien voor de jarige Ellen.
Gisteren was weer eens 1x in de 4 jaar haar echte verjaardag, wij konden toen geen kaart plaatsten omdat het kerstkaarten donderdag was.
We hopen dat je een heel gezellige dag hebt gehad Ellen.
Met veel blogpost!!
Wij maakten een label, in mooie blauw tinten, daar mocht de leuke grote bloem op die de twee lieve heersbeestjes mee namen naar Ellen, Die bovenste gelooft het wel en maakt er nog even een spelletje van.

Vandaag weer een hups kaarten op de post gedaan voor de komende jarigen, wil je hem niet openen voor je verjaardag achterop het ik "verjaardagpost "geschreven kun je hem gewoon dicht laten, maar ik vind het fijn als de kaarten optijd zijn voor de jarige en soms duurt het weleens wat langer bij de post...


Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

14 opmerkingen:

Elly zei

Heel mooi deze label!
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

nogmaals dank je wel voor het leuke kaartje, in het het echt issie nog veel mooier, ik heb een geweldige dag gehad en ben super verwend met leuke post en cadeau's
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Prachtig label mooie kleurtjes. Fijne dag.

Nicolette zei

Een superleuke tag. De lieveheersbeestjes zijn zo schattig.
Groetjes Nicolette

Caroline zei

Wat ontzettend leuk gedaan zeg!
Groetjes Caroline

Femminde zei

Wat een toffe labelkaart voor Ellen!! Blijft mooi dat model. Heb er vandaag ook eentje op mijn blog.
En ja die post.. ik doe het ook. Ineens een stapeltje en dan maar weer zien wanneer het aankomt.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

!neke zei

Wat een mooi label !!!!
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk en kijk dat lieveheersbeestje eens stoer doen, hij gaat zo van de bloem afglijden. Zo leuk bedacht en gemaakt weer!
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Wat weer een leukerd! Blijft leuk die labels. En die lieveheersbeestjes zijn ook zo leuk.
Ik las deze week ergens dat Postnl de bezorgtijd wil oprekken tot 72 uur.....
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Een heel leuke labelkaart, heel speels.

Daphne zei

Ook dit is weet en hele leuke.
Wat weten jullie toch altijd lieve tafereeltjes op jullie kaarten te maken.
Oh, zal ik je eens wat vertellen.... ik kreeg vandaag een kaart in de brievenbus met achterop "verjaardag post" geschreven 🥰

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

wat een lief kaartje met die pimpampoentjes. Die insecten van Eline blijven toch superleuk om te gebruiken.

Groetjes Femke

casa crea d' emilia zei

Wat een ontzettend leuke kaart hebben jullie gemaakt. Echt ontzettend lief. Mooie kleuren ook.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Nancy zei

Hey Annemarie,
Wat een geweldig leuke kaart is dit voor Ellen.
Ik wist niet dat ze jarig was en maakte haar kaart dit weekend, ze is ondertussen onderweg en hopelijk goed aangekomen. Post vanuit B naar NL is best duur geworden maar ik stuur toch graag verjaardagswensen...
Alleen lukt het me niet echt altijd om op tijd te zijn, daar moet ik toch eens iets op vinden... haha!!
Liefs,
Nancy