maandag 11 maart 2024

Caroline jarig.

Goedemorgen lieve blogsters ja hoor daar zijn we weer al met een tag kaart voor een jarige.. Vandaag is Caroline jarig, van harte gefeliciteerd en een gezellige dag toegewenst.
Nu hebben we de paraplu op zijn kop gebruikt en volgepropt met bloemetjes, een lekker boeketje voor Caroline. nog een libelle er bij laten vliegen.
Papier wat we hebben gebruikt is van de action, komt er verschillende paperpads.

Nog even een klein berichtje van mij (Merit). Zoals jullie gelezen hebben is mijn verlof alweer voorbij. Wat is het hard gegaan, de 4 maanden waren zo om! Vorige week maandag ben ik weer gestart met werken. Heb nog ouderschapsverlof opgenomen, dus ik bouw langzaam op. Dat is wel lekker! En die lieve ma / oma is aan het oppassen geweest. Zo fijn dat Nomé lekker naar oma kan, een heerlijk plekje voor Nomé waar ze lekker vertroeteld wordt! Af en toe is opa er ook gezellig als ze er op maandag is. Dus dat is extra genieten! Het werken was weer even wennen, maar ook weer alsof ik niet weg geweest was. Het was weer leuk om de collega's en de cliënten te zien. Na een lange werkdag vorige week was ik wel weer blij thuis te zijn en lekker te kunnen kroelen met Nomé :) Toch gek om ze een hele dag niet te zien. Maar extra leuk om dan weer thuis te komen en een grote glimlach te krijgen! 

Een fijne dag toegewenst allemaal veel liefs Annemarie en Merit 

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke bloemige paraplu hebben jullie gemaakt voor de jarige. Fijne dag.

Elle-Jeanne zei

Leuke verjaardagskaart met de paraplu vol bloemen.
Groetjes Elle-Jeanne

Caroline zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Caroline zei

Ik vind het kaartje heek mooi met zulke mooie zachte tinten!
En Nomé is in goeie handen als je werkt dat scheelt maar in het begin een dag zonder haar zal zeker wennen zijn.
Nogmaals bedankt voor de kaart!
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke paraplu vol met bloemen
dat zal zeker wennen zijn een dag zonder Nomé, maar gelukkig is ze in goede handen ook wel weer lekker om dan weer te kunnen werken
groetjes ellen

Eri zei

Een prachtig label met al die bloemen in de paraplu, al hebben we die hier nu op een andere manier nodig.
Zal inderdaad wel even wennen zijn, maar je dochter is in goede handen, en Oma zal er heel erg van genieten.
Groetjes, Eri

casa crea d' emilia zei

Wat een prachtig label met al die bloemen in de paraplu. Echt zo leuk bedacht. Heerlijk vrolijk. Prachtig.
Het zal wel wennen zijn idd, maar fijn dat je het ook weer leuk vind om op het werk te zijn. En Nomé is in goede handen zo te horen.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Marjolijn van Elsberg zei

Mooie tag hebben jullie weer gemaakt en weer aan het werk, dat zal toch wel wennen zijn. Fijn dat je er zin in hebt.

Nicolette zei

Heel leuk om de paraplu zo te gebruiken.
En fijn dat het werken weer bevalt, je hebt gelukkig een goeie oppas.
Groetjes Nicolette

Femminde zei

Wow weer zo'n leuke tagkaart!! Super in deze kleurtjes.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Je@net zei

Wat een gezellig en fleurig kaartje is dit.
Fijn dat het werken je weer goed bevallen is. En helemaal fijn dat je de kleine Nomé in goede handen kunt achterlaten!

Irene zei

Alsof jullie wisten dat het zou miezeren vandaag maar deze plu vol leuke bloemen maakt alles goed!
Ik geloof graag dat je Nomé mist als je een dag van huis bent maar bij Oma is ze in liefdevolle handen 🥰.
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou ik heb vandaag een paraplu al heel de dag nodig gehad, alleen maar regen hier. Dan kijk ik toch liever naar de fleurige paraplu die jullie laten zien. Wat een gezelligheid. Dat zal zeker wennen zijn om weer te gaan werken maar gelukkig zal Nomé het heel fijn bij oma en opa hebben ;)
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou ik heb vandaag een paraplu al heel de dag nodig gehad, alleen maar regen hier. Dan kijk ik toch liever naar de fleurige paraplu die jullie laten zien. Wat een gezelligheid. Dat zal zeker wennen zijn om weer te gaan werken maar gelukkig zal Nomé het heel fijn bij oma en opa hebben ;)
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou ik heb vandaag een paraplu al heel de dag nodig gehad, alleen maar regen hier. Dan kijk ik toch liever naar de fleurige paraplu die jullie laten zien. Wat een gezelligheid. Dat zal zeker wennen zijn om weer te gaan werken maar gelukkig zal Nomé het heel fijn bij oma en opa hebben ;)
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Een heel fleurig label met de paraplu met bloemen. Ik herken de papiertjes. liggen hier ook nog in de bak.
Fijn om te weten dat Nomé in goede handen is als jij moet werken. En zo'n glimlach bij thuiskomst is onbetaalbaar.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Enige kaart voor Caroline.
En dat geloof ik graag, dat het wennen is om weer te werken en om Nomé achter te laten. Je hebt wel de beste oppas van de wereld natuurlijk...

Epie zei

Mooie serie labels hebben jullie gemaakt wwooww
Groetjes Epie