zondag 10 maart 2024

Daphne jarig


 Goedemorgen lieve blogsters, vandaag is Daphne jarig van harte gefeliciteerd, een fijne dag met veel post en lekkere taart.
We hebben weer een Tag kaart om te laten zien maar dit keer met een lief hondje erop, Daphne is gek op haar hondje, wij hebben wel een ander ras, maar deze mag ook vast langs komen bij haar.
Papier is van MD al een ouder serie.
Wat hebben we lekker dagen gehad , zijn heerlijk aan de schoonmaak geweest in de tuin, alles bemest, was 's morgens vroeg nog best koud hoor en zeker met de flinke oostenwind, maar dat mocht de pret niet drukken, dikke trui warme jas en aan de slag!!

Allemaal een fijne dag , veel liefs Annemarie en Merit.

11 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label met het leuke dp en het schattige hondjes erop, die vind Daphne wast erg lief
fijn dat jullie zo lekker in de tuin hebben gewerkt
groetjes ellen

Angélique zei

Een heel leuke labelkaart, die zal Daphne zeker leuk vinden.
Fijne zondag!

Diny zei

Prachtig kaartje voor Daphne....die boft maar even zeg!
Fijn dat jullie zo lekker in de tuin gewerkt hebben.
Mijn man was van de week ook in de tuin bezig....en ik zat er heerlijk bij in de zon met mijn gipsen been!
Groetjes Diny

Eri zei

Een leuk label met het hondje. Fijn gevoel dat de tuin weer wat op orde is.
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Helemaal leuk dit label en wat een schattig hond! Fijne dag.

!neke zei

Wat een leukerd !
groeten Ineke

GerJanne zei

Helemaal leuk voor Daphne. Goed bedacht dat je de hond erop hebt gezet. Altijd een succes bij haar.

Femminde zei

Dit is wel een hele gave tagkaart geworden!! Zo tof met dat lieve hondje erop.
En ook alles al lekker klaar voor het voorjaar in de tuin. Ik had hier even andere prioriteiten en moet dus nog beginnen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

casa crea d' emilia zei

Hey Annemarie en Merit,
Wat een schattige kaart maakten jullie voor Daphne. Echt heel erg leuk gedaan. Mooi zeg.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuk tag is dat geworden. Heerlijk werken in de tuin, ik wa ht nog even tot de grond wat droger is. Wel alle rommel vast opgeruimd en verder genoten van het zonnetje in de tuin. Heerlijk nu nog.

Daphne zei

Jazeker mag deze lieverd bij mij komen wonen🥰.
Haha, ander ras? Ik dacht juist, wat leuk jullie hebben Floortje op mijn kaart gezet. Het witte hondje, met de donkere stipjes, het lijkt "precies"😉
Heel erg bedankt voor deze mooie tag-kaart een de lieve woorden op de achterkant.