donderdag 14 maart 2024

52 Weeks To Christmas week 11 KERST.


 Goedemorgen lieve blogsters, vandaag een eenvoudig kaartje, maak er vaak meerder met een roodborstje, want heb twee tante's die er weg van zijn... EN IKKE ook heb ik vast van hun.
(toevallig gisteren ook al een roodborstje voor de jarige Anita).

Herfstpapier van MD gebruikt, maar past ook leuk bij de winter, sneeuw kadootjes en een lantaarn voor een beetje licht.
Onze roodborst zit keurig te wachten op het besneeuwde hekje.
Doen jullie gezellig mee met een wekelijkse kerstkaart of miss nog met de uitdaging.
We hopen een kijkje te komen nemen vandaag.

Lieve groetjes Annemarie en Merit.

27 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Zo`n leuk winterkaartje met deze roodborstjes. Je kaart is goed aangekomen super leuk deze vogeltjes.

Freubelmina zei

Denk dat heel veel mensen iets met dit mooie vogeltje heeft al zijn het wel krengetjes tussen de andere vogeltjes in de tuin….
Kerstkaartje is supermooi xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke roodborstje op het hekje ben benieuwd waarop hij wacht
groetjes ellen

Caroline zei

ja een roodborstje vind ik altijd heel leuk groetjes Caroline

Nicolette zei

Heel mooi met het lieve vogeltje.
Groetjes Nicolette

Femmy zei

Erg leuk je kaart en vogeltjes zijn altijd leuk op een kaart. Groetjes Femmy

De Hobbykamer van Petra zei

Ook al is het een eenvoudige kaart, hij is prachtig en bedankt voor de inspiratie. ik weet zeker dat als ik zoiets zou maken dat ik daar iemand heel blij mee zou maken.


Lieve groet, Petra

Eri zei

Ik vind al die vogeltjes ook zo leuk, je hebt er een toffe kaart mee gemaakt op het besneeuwde hek.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie winterse kaart met dat lieve roodborstje. Mooie kleurencombinatie en leuk tafereeltje.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Die roodborstjes blijven leuk! Je hebt er gelijk een paar gemaakt en mooie kaartjes mee gemaakt! De kaartjes hieronder ook allemaal leuk! Wat een verjaardagen deze maand! Mooi gemaakt hoor! Groetjes Marijke

Trijntje zei

Hele mooie winterse kerstkaart met dit enige vogeltje. Groeten Trijntje

Je@net zei

Wat een super schattig winters kaartje met het lieve roodborstje!

casa crea d' emilia zei

Hey Annemarie en Merit,
Wat een leuke kaart hebben jullie weer gemaakt voor deze donderdag. Schattig geworden zeg.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

karin zei

Heel mooi kaartje met het roodborstje, die kan je op veel soorten kaartjes gebruiken.
Groetjes,
Karin

Ans Gilbert zei

Wat een superleuke kaart met het roodborstje op het hek en de mooie papiertjes,
Groetjes,
Ansx

Diny zei

Wat een prachtig kaartje....heel erg leuk in deze kleuren!
Groetjes Diny

!neke zei

Helemaal leuk !!!
groeten Ineke

Suzan zei

Prachtig kaartje Annemarie met het leuke vogeltje erbij.
Groetjes Suzan

Karien zei

Wat een leuke kaart!
Groetjes Karien

Margreet zei

Superleuke kaart met dat lieve roodborstje. Zit er ook altijd van te genieten als ze in de tuin zijn.
xxx Margreet

Laurespage zei

Een superlief kaartje met dit vogeltje en heel mooi papier heb je gebruikt.
Ja, in onze tuin zit er ook altijd een roodborstje en dan zitten wij ervan te genieten.
Groetjes, Laurette

joke zei

Schitterend kaartje met dit leuke roodborstje op het hek.
Groetjes Joke

Henriët zei

Leuke kaart met het roodborstje op het hekje.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Een van mijn vriendinnen is ook helemaal gek op roodborstjes. Ze heeft er van alles van: placemats, kopjes, beeldjes, etc.
De kaart is erg leuk!

GerJanneke zei

Een van mijn vriendinnen is ook helemaal gek op roodborstjes. Ze heeft er van alles van: placemats, kopjes, beeldjes, etc.
De kaart is erg leuk!
ik reageer met mijn DT account, want met mijn zonnetjesaccount wordt de reactie niet geplaatst.

Nancy zei

Hey Annemarie,
Wat een geweldig leuke kaart is dit! Wat een super leuke kleurencombinatie is dat weer!
Ik heb mijn bericht gisteren om 5u gepost en ben het vergeten te linken aan de 52-weeks-blog... Niet slim van me!
Liefs,
Nancy

Jantine zei

Heel leuke kaart met die lieve roodborstje, Annemarie en Merit. Zulke schattige vogeltjes, altijd leuk om die te zien.
Groetjes
Jantine