woensdag 6 maart 2024

Gina jarig


 Goedemorgen lieve blogsters, vandaag is het de verjaardag van Gina, van harte gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst.
We hopen dat het kaartje bij de zuiderburen is aangekomen, de laatste sneeuwklokjes staan nog net te stralen, rondom de brievenbus, waar de slak naar op weg is op de kaart te posten, we hebben de slak al ruim optijd gestuurd zodat de kaart optijd bij Gina kon zijn (als de post meewerkt).



Allemaal een fijne dag veel liefs Annemarie en  Merit.

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Lief kaartje voor de jarig! Fijne dag.

Marjolijn van Elsberg zei

WAt een lieverd en erg mooi gemaakt!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige tafereeltje
groetjes ellen

Angélique zei

Een heel mooie kaart die precies bij de tijd van het jaar past. Mooie kleuren en papier.

Elle-Jeanne zei

Mooi kaartje voor de jarige .
Mooie zachte kleuren
Groetjes Elle-Jeanne

femke zei

Heey Annemarie en Merit,
wat een lief kaartje zo met de slak en de sneeuwklokjes.
Groetjes Femke

Eri zei

Wat een leuke kaart hebben jullie voor Gina gemaakt met et slakje tussen de sneeuwklokjes.
Groetjes, Eri

Nancy zei

Hey Annemarie,
Geweldig leuke kaart alweer!
Die sneeuwvlokjes zijn zo mooi, die heb ik nog niet in mijn collectie... Slakje wel, zou ik meer moeten gebruiken want mijn kaarten gaan meestal te laat op de bus, haha... Kan ik meteen een hele serie maken...
Hier ging de Benzine ook weer omhoog, hoorde ik op het nieuws...
En de koffiekoeken waren bij de bakker ook weer duurder afgelopen zondag. 10ct erbij weeral... (koop ze altijd voor moeder en schoonmoeder en ik had het bonnetje van vorige week nog in mijn portemonnee)
Liefs,
Nancy

Margreet zei

Wat een enige kaart voor Gina. Die sneeuwklokjes vind ik zó leuk (moet ze toch nog eens ergens zien te scoren). Nu maar hopen dat de slak op tijd was!
xxx Margreet

Caroline zei

Heel lief kaartje in mooie zachte tinten
Groetjes Caroline

Gina zei

Ja hoor, jullie kaartje was mooi op tijd, ook al is het een slakje dat de post kwam brengen! HAHA! Ik ben er heel blij mee. Ik had je al een mailtje gestuurd, maar kreeg een undeliverable. Misschien van email adres gewijzigd, Groetjes, Gina