maandag 4 maart 2024

Geslaagd!!!

Goedemorgen lieve blogster ja jullie lezen het goed geslaagd!!!

 We hebben een nicht die iets langer over haar diploma heeft gedaan, dus toch geen eeuwige studente.

Eindelijk het fel begeerde papiertje binnen, en daar hoort een kaartje met een fooi bij natuurlijk, geld opsturen doen we niet aan en nu komt ze richting Goeree dus kunnen we het haar persoonlijk geven.
Papier is een heel onbekende papiersoort, maar vond het afvink lijstje zo leuk, daar  geslaagd achter gestempeld.
De lieve uil staat trots met zijn behaald diploma onder zijn arm wat ballonnen en slingers voor een feestelijk gevoel.

Allemaal een fijne maandag, hier is mijn vaste nieuw job begonnen, en de aller aller leukste die je je maar kan verzinnen..
OPPAS OMA!!! ( maar heb al wat dagen geoefend hoor, dus we zijn al aan elkaar gewend).

Fijne dag allemaal groetjes van Annemarie, Merit en Nomé vandaag.

Gaat prima met de dame, groeit lekker en is een tevreden vrolijke baby, 

12 opmerkingen:

Diny zei

Hoi Annemarie en Merit,
Eindelijk weer een berichtje van mij.
Ik ben nog niet helemaal terug in blogland.....
Ik heb veel moois gemist bij je zag ik......ook dit is een een hele leuke kaart!
Hopelijk kan ik het weer een beetje oppakken.
Groetjes Diny

Elly zei

Een hele mooie kaart voor jullie nichtje.
En veel plezier met oppassen, dat is genieten.
Groetjes Elly

Angélique zei

Een heel leuke kaart, de wijze uil past zo goed bij het halen van diploma's.
Veel plezier samen met Nomé!

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart voor het geslaagde nichtje.
De wijze uil past er goed bij.
Fijne oppas dag.
Groetjes Elle-Jeanne

Femmy zei

Prachtige kaarten hebben jullie weer gemaakt. Veel plezier en succes met je nieuwe baan, een hele uitdaging en soms ook super vermoeiend maar je krijgt er veel voor terug. Groetjes Femmy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige uil hij staat er trots bij, leuk dp en leuke details heb je gebruikt
veel plezier met oppassen
groetjes ellen

Je@net zei

Een heel geslaagd kaartje, daar zal ze blij mee zijn!

Daphne zei

Die kijkt wel heel trots, deze uil.
En zo te lezen mag dat ook.
Leuke kaart hoor en fijn dat je het persoonlijk kan geven want nee, geld opsturen lijkt mij geen goed idee.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! GENIET ervan.

Marjolijn van Elsberg zei

Dat zal zeker gewaardeerd worden, heel lief kaartje voor een doorzetter! Zo knap!

Nancy zei

Hey Annemarie en Nomé,
Zalig toch... oppas-oma... een mooiere titel bestaat niet.
Ik heb ook steeds op vrijdag Eva en Noah mogen bijhouden en nu haal ik hen telkens van school die dag. Zalig toch! Ons derde kleinkindje zien we weinig. Is van de dochter van mijn man... Vind ik jammer maar heb het aanvaard. Niet gemakkelijk...
Jouw kaart is super leuk en de ontvanger zal er maar al te graag voor langs komen...
Ik reageerde ook nog op de post van vrijdag...
Liefs,
Nancy

Femminde zei

Wat een super leuk kaartje voor jullie nicht!! Fijn dat het toch gelukt is met haar studie. En die uil staat er super leuk bij.Gezellig met de slingers en ballonnen.
Fijn dat het zo goed gaat met kleine Nomé. En je verlof al weer om Merit, gaat zo snel.
Fijne avond!!
Groeten van Femminde

Caroline zei

Wat een leuk kaartje voor jullie nichtje!
Gefeliciteerd met je nieuwe baan, de allerleukste baan die er is!!!!!
Heerlijk genieten en lekker knuffelen met de kleine Nomé, veel plezier!

En bedankt voor de leuke verjaardagskaart (en al opengemaakt hoor haha)
Groetjes Caroline