donderdag 28 april 2022

52Weeks To Christmas week 17 challenge cirkels op je kaart in combinatie met geel.


Goedemorgen lieve blogsters, het is weer donderdag kerstkaartendag!!!
En ja het is weer de laatste donderdag van de maand dus dat betekend weer een nieuwe uitdaging.
Dit keer vragen we cirkels en de kleur geel op je kaart.
We moesten toch nog even nadenken wat het zou worden, maar met het MD papier was het idee snel geboren.
De wasbeer kon mooi in de grijstinten die ook bij het papier zaten..., dus hup gele sjaal aan en de kerstversiering ophangen buiten.
(als ik het type krijg ik er weer al zin in, zo gezellig altijd al die lampjes).
Nog een grote kale boom waar hij even tegen aan kan zitten om uit te rusten.
Het woordje winter ook nog in het geel uitgedraaid. en klaar was de kaart.
We komen eens even kijken wat jullie vandaag allemaal laten zien.
vanaf morgen kun je de challenge kaart linken op de blog van 52WTC.

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.



 

22 opmerkingen:

GerJanne zei

Hihihihi..... de zomer moet nog beginnen. Maar toch herken ik het wel hoor. Ik vind elk seizoen leuk, maar ik houd ook erg van de herfst en winter. Gezellig!
Jullie kaart ziet er ook heel gezellig uit. Mooi geel met dat grijs!

Nicolette zei

Een hele mooie kaart met die leuke wasbeer.
Groetjes Nicolette

Elly zei

Prachtig jullie kaart. Ja gezellig is het zeker, maar als ik nu buiten kijk vind ik dat leuker het zonnetje en buiten kunnen zijn.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het gezellige tafereeltje met de wasbeer
echt genieten weer lekker met het raam open en het zonnetjes erbij
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart met de wasbeer.
Groetjes Elle-jeanne

Caroline Cards zei

Mooie kaart met de lieve wasbeer. De kaart van gisteren vind ik super!
Groetjes, Caroline

Caroline zei

Superleuk! Ik dacht: geel.....pfff... een uitdaging maar zo bij jullie te zien, dat papier heb ik (natuurlijk haha) ook. Ik ga eens kijken of het lukt deze keer.
Groetjes Caroline

Rina zei

Prachtig kaartje met al die cirkels.
Op jullie kaartje is goed te zien dat er wel kleuren geel zijn die je ook op een kerstkaartje kunt gebruiken. Ik vind het nogal een uitdaging.
Groetjes Rina

Marijke zei

Een prachtig kaartje en ook jullie goed geslaagd met het geel! Past mooi bij elkaar en de das mooi in het grijs erbij! Mooi hoor! Groetjes Marijke.

gerrie zei


Wat is dit een schitterende kaart geworden. Die takjes en die lichtjes erboven, een prachtige combi. Groetjes,Gerrie.

karin zei

Wat een leuk kaartje met het vosje erop.
Groetjes,
Karin

Nancy zei

Hey Annemarie,

Ik zag jouw kaart vanmorgen al toen ik de mijne plaatste op het blog van 52 weeks. Wat heb jij toch weer een geweldige eigen interpretatie gemaakt van de opdracht. Geweldig toch! Ik moest ook meteen aan lampjes denken, zal morgen eens zien wat ik er van kan maken...

En iemand mag haar brievenbus in de gaten houden... ;o)

Liefs,
Nancy

femke zei

Heey Annemarie en Merit,
wat een schattige kerstkaart met die lieve trashpanda.

Groetjes Femke

Angélique zei

Die wasbeer past ook overal bij lijkt het, hij is ook zo leuk! Nu ook weer met de gele cirkels, een goede match.

Ans Gilbert zei

Mooie, gezellige kerstkaart heb je gemaakt, leuk de combinatie van geel en grijs en de wasbeer weer in de hoofdrol.
Ik heb net van die gekleurde solar lampjes gekocht, dat is ook wel sfeervol, als het donker wordt 's avonds,
Groetjes,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zo knap zoals jullie de challenge ingevuld hebben. Prachtige kleuren zo bij elkaar en een heel lief tafereeltje opgebouwd. Ik vind het een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Gina zei

Wat is deze leuk met het wasbeertje ! Hele mooie kleurencombinatie ! Groetjes, Gina

Trudy zei

Wat een super lief kaartje met het leuke wasbeertje! Laat die kerst en winter nog maar even wegblijven!
Groetjes Trudy

Jantine zei

Heel leuk, die wasbeer met zijn gele sjaal! En wij hebben nu zomerse lampionnetjes in de tuin hangen, ook heel gezellig :-)
Groetjes
Jantine

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Annemarie!
Groetjes Suzan

karien zei

Wow wat een mooie kerstkaart
Groetjes Karien

marian zei

Wat een schattige winterse kaart hebben jullie gemaakt.
Groetjes van Marian.