vrijdag 8 april 2022

Daar proosten we op

 
Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag twee mannenkaartjes op de blog met de biertjes van Marianne Design. 
We moesten weer aan de bak, vorige week heb ik 40 kaartjes verkocht.. ik was er niet op berekend dus ineens was mijn voorraadbak een heel stuk uitgedund haha. 
Ik had bijna geen mannenkaartjes meer, dus we moesten weer voorraad maken. 
Afgelopen dinsdag is ma gezellig een dagje hier geweest en zijn we aan de slag gegaan met mannenkaarten. We vinden het altijd lastig voor mannen, maar het is aardig gelukt om de voorraad weer aan te vullen. We hebben kaarten gemaakt met biertjes, wijn, horloges en gereedschap. Dus gelukkig is mijn voorraadbak ook weer aangevuld. Vandaag laat ik twee kaarten zien met de leuke biertjes, blijven leuk voor mannen/jongens. Design papier komt uit de papierblokken van de action, wat maken we daar graag kaartjes mee tegenwoordig. Zoveel mooie papierblokken met gaaf papier. 
Een blauwe en een groen versie gemaakt, allebei dezelfde sketch. Een biertje, een glas vol bier en een bieropener erbij. Verder nog de tekst 'daar proosten we op' erbij gestempeld.

Gelukkig gaat het met mijn oog weer de goede kant op en kon ik gelukkig af en toe weer aan de knutsel afgelopen week. Mijn zicht is eigenlijk weer goed teruggekomen, dus daar ben ik heel blij om. Want dat was toch wel even spannend. Nog wel steeds een pijnlijk oog, maar dat is ook logisch na zo'n harde knal. Dat zal vast even tijd nodig hebben! 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

18 opmerkingen:

LisannesKaartenhobby zei

Hele mooie en stoere mannenkaarten! Leuk dat de verkoop zo goed gaat van jullie prachtige kaarten. Fijn dat het met je oog beter gaat

Fijne dag!

Hobbygroet Lisanne

jackelien zei

Hoi Fijn dat het beter gaat met je oog.
De kaarten zijn prachtig. Toch superleuk als je zoveel kaarten verkocht hebt.
Lekker weer aan de knutsel.
Fijn weekend
Groetjes Jackelien

Elly zei

Ze zijn mooi de mannenkaarten, fijn te horen dat het beter gaat met je oog.
Groetjes Elly

GerJanne zei

Wat een leuke kaartjes zijn het! En inderdaad de meeste mannen houden wel van een biertje, hoewel er ook een heleboel vrouwen zijn die er gek op zijn.
Toevallig heb ik deze week ook een aantal kaartjes gemaakt met de set.
En ik heb het bericht even opgezocht van je oog. Dat had ik helemaal gemist. Wat een verhaal zeg! Ik ben een beelddenker, dus ik voelde het bijna zelf toen ik je verhaal las. Auw! Gelukkig dat het nu weer beter gaat. Wat zal je geschrokken zijn.

Danielle zei

Wat een leuke mannen kaarten! Het papier is ook gaaf! Ik ga even terug zoeken wat er gebeurd is met je oog, maar alvast fijn om te lezen dat het beter gaat. Je zicht is zoveel waard en niet alleen om te kunnen knutselen ;-)

Diny zei

Twee prachtige mannenkaartjes hebben jullie gemaakt!
Fijn dat het zicht in je oog terug gekomen is Merit.
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de stoere elementen erop ik gebruik ook graag de blokken van de action ze zijn zo mooi
fijn dat het de goede kant op gaat met je oog
groetjes ellen

Caroline zei

Superleuke kaartje! Ik heb het papier ook en vind ze erg mooi!
Groetjes Caroline

Daphne zei

Tja, dan moet je meteen aan de bak, maar dat vinden jullie niet erg volgens mij😁.
En gezellig samen, hoe leuk is dat?!
Het idee is leuk, dus meteen 2 maken is een goed idee.
Ik ben alleen bang dat je deze ook weer snel kwijt zal zijn als ze in de kaarten bak komen😉

Angélique zei

Heel leuke kaarten met mooie kleuren en dp.
Gelukkig dat je zicht weer goed is, beterschap met de pijn, dat is wel vervelend om nog te hebben.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk deze biertjes op jullie mooie kaarten. Dan heb je zeker veel verkocht, wat een compliment ook toch?
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Mooie kaarten! En die biertjes doen het hier ook altijd goed op de mannenkaarten.
Die papiertjes zijn echt leuk. Hier bij de Action hebben ze amper papierblokjes. Ook wel beter voor mij.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Wat fijn dat het met je oog dd goede kant op gaat en je zicht hoed Is!. Mooie mannenkaarten hebben jullie gemaakt. Een biertje erop is altijd goed. Ik heb deze set dd afgelopen week ook nog gebruikt... Groeten Trijntje

Rina zei

Prachtige mannenkaarten zijn het geworden.
De verkoop loopt van de kaarten loopt goed bij jullie.
Fijn om te horen dat het de goede kant op gaat met je oog Merit.
Groetjes Rina

Nicole Parmentier zei

Helemaal leuk deze stoere mannenkaarten! Altijd goed om op voorraad te hebben want een biertje kan altijd toch? Ik ben ook erg benieuwd naar de andere mannenkaartjes die jullie gemaakt hebben. Fijn dat het met je zicht weer beter gaat, je moet er niet aan denken dat je blijvende schade houdt...

Femminde zei

Oh wat super leuk die biertjes kaarten!! En tof om te zien wat kleurtjes dan voor verschil maken.
Fijn weekend verder!!
Groeten van Femminde

Nicolette zei

Wat een leuke mannenkaarten. Bierkaartjes doen het altijd goed.
Fijn dat het met je oog beter gaat.
Groetjes Nicolette

Gina zei

Twee leuke bierkaartjes ! Mooie papiertjes gecombineerd ! Groetjes, Gina