donderdag 21 april 2022

52Weeks To Christmas week 16 Fijne kerst.


Goedemorgen lieve blogsters, het is weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart...
Deze hebben we afgelopen winter  al gemaakt maar stond nog in de wachtlijst...deze week geen leuke kerstkaart gemaakt (maar wel heel veel andere kaarten) dinsdag samen met Merit.
 En afgelopen dagen (Arie is weg dus ben alleen thuis wat kun je dan beter gaan doen dan al je kerstpapier (alleen van Stampin Up hoor )  eens goed uitzoeken en sorteren...
Jeetje ik kom niet meer bij wat ik allemaal bewaar, de kleinste snippertjes....nu alles lekker uitgezocht en wat papier bij elkaar gecombineerd, gelijk maar wat kaarten gemaakt en die heb ik woensdag avond (Elise komt dan altijd eten) en zat lekker te knutselen.... in elkaar geplakt en onderdeeltjes geknipt.
Heb weer lekker wat voorraad kerstkaarten , weet niet of alles op de blog komt hoor maar jullie zullen er vast wel wat van zien.
Deze kaart is gemaakt van crumb cake papier en daarop een kerstboompje willekeurig gestempeld in dezelfde kleur.
1 grote kerstboom uitgedraaid en opgehoogd wat takjes eronder, en twee dennenappels.
Stukje leuk goud draad erom gebonden, met daaraan een label met fijne kerst.
Vandaag hoop ik tussen de bedrijven door bij jullie te komen kijken hoor...
Gezellig dat jullie weer meedoen en hier een kijkje komen nemen...

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.



 

28 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is heel leuk dacht eerst dat het design papier was, mooie combi met de andere papiertjes. Fijne dag liefs Anita

Elly zei

Het is een mooie kerstkaart geworden en fijn dat je al een voorraadje heb.
Ik heb totaal nog geen kerstkaart gemaakt...oeps ga ik weer.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi strak kaartje weer eens wat anders maar niet minder mooi
groetjes ellen

Hobby Hoogland zei

Een mooi kaartje maar vind de kaarten met diertjes toch de favoriet.
Maar af en toe van deze kaarten is ook wel een afwisseling.
groetjes Marjan.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuke kleuren!
Herkenbaar die snippertjes....
Groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Mooie kerstkaart Annemarie.
Groetjes Elle-jeanne

Caroline zei

Heerlijk om alles weer eens op te ruimen!
Een leuke kaart weer zo!
Groetjes Caroline

Angélique zei

Mooi in die naturelkleuren.
Ik ben ook van het bewaren, het komt vaak nog van pas ook.

Trudy zei

Mooie kerstkaart en dit soort kaarten is altijd handig om naar oude tantes te sturen die vinden die diertjes meestal wat minder leuk!
Ik ben ook aan het opruimen en heb me voorgenomen om niet meer ieder snippertje te bewaren!!
Groetjes Trudy

Eri zei

Een mooie kaart met de boom en takken! De tekst met het gouddraadje maakt het extra chique.
Groetjes, Eri

De Hobbykamer van Petra zei

Heel heel mooi.

Groetjes, Petra

Antjes kaartcreaties zei

Mooie kerstkaart met het gouddraadje Annemarie.
Af en toe opruimen kan heel verfrissend zijn!!
Weet je gelijk weer wat er allemaal voorradig is....
Groetjes Antje

Caroline zei

heel mooi en leuk gedaan die achtergrond
groet Caroline

Rina zei

Mooi kerstkaartje, de kleuren passen ook zo goed bij elkaar.
Groetjes Rina

Nicolette zei

Heel mooi gemaakt en fijn om alles weer eens uit te zoeken.
Groetjes Nicolette

Margreet zei

Ik begrijp wel dat ik niet de enige ben die alles tot en met snippers toe bewaar. Er is geen doorkomen aan.
Dit is een erg leuk kaartje geworden.
Gezellig dat Elise iedere woensdag bij je komt eten!
xxx Margreet

gerrie zei

Annemarie, ik zie je nooit bij de weekkerstkaarten staan, zodat ik nooit iets kan zeggen van je kaart.Alleen op je blog dus???? Bij het zien van je kerstkaart dacht ik meteen aan de stempelset van SU Vrede met Kerst met de tekststempel Oh Denneboom, Wat zijn je takken wonderschoon hahaha, misschien heb je nog takken???? en wil je de stempel lenen, heel toepasselijk.
Lieve groetjes, Gerrie.

Henriët zei

Super leuk kaartje met al die denneboompjes en takjes. Mooi geheel.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Klinkt als heel gezellig allemaal.
Mooie kaart had je nog in je mapje zitten....wat is dat toch deze week....ik heb er al een heleboel gezien die blij waren met het mapje van vorig jaar inclusief ik!
Ben al benieuwd naar de kaartjes die je deze week gemaakt hebt!
Groetjes Diny

karien zei

Wat een mooi kerstkaartje!
Groetjes Karien

Suzan zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
Groetjes Suzan

Angelique zei

Mooie kerstkaart, sierlijk. Slim om alles eens uit te zoeken en te combineren. Ik bewaar ook elke snipper maar eigenlijk komt het niet meer uit de kast. Mooie kaart voor Epie, alles is mooi gecombineerd.

Jantine zei

Mooie kaart, Merit en Annemarie. Prachtig in die natuurlijke kleuren.
Leuk karweitje om je papier eens uit te zoeken en er mee aan de slag te gaan.
Groetjes
Jantine

Gina zei

Leuke kerstkaart met de boom en extra dennentakjes ! Groetjes, Gina

Laurespage zei

Een heel mooi kaartje en mooi op het cakepapier gestempeld. Alle kleuren passen mooi bij elkaar.
Groetjes, laurette

GerJanne zei

Wat een prachtige kleurencombinatie! EN dat van die snipper herken ik wel. Ik word soms gek van mezelf... Misschien moet ik ook maar eens rigoreus opruimen. Beginnen is het lastigst.

Nancy zei

Hey Annemarie,

Leuk kaartje, eens helemaal wat anders!
Restjes... goh, je krijgt zo veel bij elkaar... Ik gooi de kleinste stukjes wel weg, de rest bewaar ik in dozen per kleur...

Liefs,
Nancy

Trijntje zei

Ja af en toe moet je de restjes ook eens opruimen. Ik heb ook een restjes doos op kleur. Wel handig. Maar soms wordt het een rommeltje . Dan moet je echt de bezem er door halen.. Leuk kerstkaart heb je gemaakt. Wat verschillende kaarten is altijd leuk. Groeten Trijntjes