zondag 3 april 2022

Gefeliciteerd Jurrian

Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag een stoer verjaardagskaartje voor het neefje van Pascal. 
Hij was afgelopen donderdag jarig en natuurlijk moet daar dan een zelfgemaakt kaartje voor gemaakt worden, want dat zijn ze ondertussen wel gewend dat ze die krijgen van tante Merit :) 
Een oude sketch opgezocht en met verschillende design papiertjes van Marianne Design dit kaartje gemaakt. De grote bladeren even van ma geleend om er een beetje een jungle-kaart van te maken. 
De stoere leeuw uitgestanst en voor de bladeren gezet. En op de grote strook in het midden de tekst gefeliciteerd gestempeld en vervolgens van zwart cardstock groot zijn naam uitgestanst. Maakt het altijd net wat persoonlijker met iemands naam erop. 
Ik had het kaartje een tijdje geleden al gemaakt, had ineens een idee, dus dan moet je beginnen! Het is alleen maar fijn als je iets zo kunt pakken en niet op het laatste moment nog moet maken. 

En nu kwam het helemaal goed uit.. want ik had afgelopen week een ongelukje helaas.
Ma en ik waren afgelopen woensdag hier bij mij de overkapping aan het schoonmaken. Alle spinnenwebben en bladeren weg, lekker gesopt en schoongemaakt. Want ze kwamen afgelopen vrijdag ons nieuwe lounge set leveren, dus we dachten dan is het lekker grondig schoongemaakt, kan het er zo ingezet worden. Helaas tijdens het schoonmaken een ongelukje.. ik deed een beetje onhandig vind ik zelf.. voelde me ook heel erg dom. Maar ongelukjes gebeuren nou eenmaal. 
Ik had een bezemsteel in mijn hand en wilde met mijn andere hand het snoer van de bouwstofzuiger even aan de kant gooien. Ik gooi het snoer weg en doe vervolgens (heel dom) met de andere hand waarin ik de bezemsteel vast had dezelfde beweging. POF, het uiteinde van de bezemsteel middenin mijn oog.. auw auw auw. Ik zag gelijk niet goed, eventjes gewacht nog maar ik bleef slecht zicht hebben. Nog even in de spiegel gekeken en ik zag echt een beschadiging in mijn oog.
Dus ik moest gelijk naar de huisarts, wat was ik blij dat ma er was zodat ze met mij kon rijden. 
Ja, helaas zoals ik zelf al had gezien had ik een scheurtje in mijn hoornvlies... dikke pech! 
Ik heb oogzalf gekregen en mijn oog werd afgeplakt, hopelijk zouden de klachten na 1 of 2 dagen al weer weg moeten zijn, een oog geneest heel snel zei de huisarts. 
Gelukkig had ik de dag erna al wel wat beter zicht en dit is iedere dag weer verbeterd. Het doet af en toe nog wel pijn, maar dat is ook niet gek na zo'n dreun. 
Nu gaat het gelukkig weer goed en zie ik alles weer zoals het hoort. Was wel even schrikken, maar gelukkig goed afgelopen. 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

16 opmerkingen:

Margo zei

Wat een superleuke kaart maar wat is dat schrikken Merit, pfffff ... wat een opluchting dat er geen blijvende schade is.
Groetjes
Margo

jackelien zei

Oh bah wat schrikken. Fijn dat een oog idd zo snel herstelt.
Super stoer kaartje heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

Anita van Deur zei

Super leuk en vooral een stoer kaart, en dat was even schrikken en pijnlijk fijn dat het aan de beter gaat. Fijne zondag liefs.

gerrie zei


Waf eengeluk dat die superleuke kaart klaar was.Veel sterkte met je oog hoop dat alles goed komt.?Lieve groetjes,Gerrie

Gina zei

Superleuke kaart met die stoere leeuw en wat past dat papier er perfect bij ! Heel veel beterschap met je oog! Groetjes, Gina

Daphne zei

Dat is een stoere kaart en zijn naam zo groot vind ik altijd erg leuk, zeker voor kinderen die hebben dan echt het gevoel dat je de kaart speciaal en alleen voor hun hebt gemaakt!
Oooooooh, kippenvel bij het lezen van je ongelukje...... het had zo anders af kunnen lopen, bah, wat een schrik.
Gelukkig lijkt het goed te gaan, maar bij zoiets denk ik altijd, een ongeluk zit in een klein hoekje en binnen een paar seconde kan alles anders zijn.

Creaellenknutselsite zei

wat een stoer kaartje met de leuke leeuw, leuk dp en leuke details heb je gebruikt
gelukkig maar dat je geen blijvende schade hebt aan je oog
beterschap ermee
groetjes ellen

!neke zei

Gelukkig dat je weer kan zien !!!!
Wat een schrik !
De kaart is gaaf !!!
En alles is schoon....
Groeten Ineke

Angélique zei

Oei gelukkig dat dat goed afgelopen is, dat was een heel naar ongelukje.
De kaart is geweldig, heel stoer, neef Jurrian zal hem vast erg waarderen.

Margreet zei

Gave kaart voor Jurrian!
Oeps, dat was schrikken. Gelukkig dat het oog al weer zo goed als hersteld is.
xxx Margreet

Rina zei

Heel mooi kaartje is het geworden voor je neefje.
Wat heb jij een pech, hopelijk is het weer snel hersteld want aan je ogen wil je toch niets hebben.
Groetjes Rina

Chantal zei

Super stoere kaart. Heel veel sterkte met je oog.
Groetjes, Chantal S

Nicolette zei

Wat een leuke kaart voor Jurriaan. En wat een pech heb jij zeg. Gelukkig gaat het al wat beter, maar iets met je oog hebben is geen pretje.
Groetjes Nicolette

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

Oei, dat is inderdaad ff schrikken Merit maar gelukkig valt de schade mee.
Ik hoop dat je snel weer kan knutselen. Dat is een heel lief en stoer kaartje geworden voor Jurrian.

Groetjes Femke

Trijntje zei

Wat een leuke kaart voor Jurrian. Wat een naar ongeluk… en wat een schrik.. Gelukkig gaat het beter. Nog veel sterkte met je oog.. groeten Trijntje …

Danielle zei

Ohhh ik kan me helemaal voorstellen hoe zoiets gaat. Je doet het en denkt meteen, wat dom…. Dat is het natuurlijk niet maar ik ben blij dat het zo goed is afgelopen Merit!! Staat de lounge set mooi? Het kaartje is echt gaaf, stoer en lief tegelijk. En extra leuk met de naam erop.