vrijdag 22 april 2022

Gefeliciteerd oma van Rylee....

Goedemorgen lieve blogsters beetje later dan normaal maar eerst even druk in huis bezig geweest, en een lekker weekend soepje gemaakt.
Deze kaart heb ik op verzoek van Arie gemaakt, op het werk werd een dame oma van haar eerste kleinkind, en dat werd ook nog eens geboren in Australië.
Wat was ze zenuwachtig, ik snap het je bent zover van elkaar verwijderd..
Toen ik Australié hoorde dacht ik gelijk aan de kangoeroe....die moest erop, Arie de naam van de kleindochter gevraagd, ook hoe dat je het schreef want dat zou toch beetje oenig zijn als het op een andere manier geschreven werd.

De cirkelmal er weer bijgehaald en het mooie papier van de winkel met de A, zachte tintjes roze en lila uitgezocht....
Kangoeroe met klein dametje uit de buidel hangend, klein piepklein bloemetje in haar haartjes...
En een waslijn eroven met de TE schattigste kleertjes voor de kleine dame....
De naam mocht zeker niet ontbreken want was oma trots....
Ze vond het een plaatje had nog nooit zo'n kaart gezien, hij werd op haar bureau gezet zodat iedereen hem kon bewonderen.

Allemaal een fijn weekend, ga nog even de ramen zemen, daar ben ik wel een uurtje of wat zoet mee, dat heb je als je alles gelijkvloers hebt dan zeem je je omver!!

Lieve groetjes Annemarie en Merit.



 

16 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kangoeroe, en de schattige kleertjes aan de waslijn, leuk de zachte kleurtjes allemaal verwerkt in de layout
succes met ramen zemen
groetjes ellen

Trijntje zei

Wat een schattige kaart heb je voor een oma gemaakt. Erg leuk bedacht met de kangoeroe. Mooi met dit roze papier. en deze ronde mal blijft zo leuk om te gebruiken. Groeten Trijntje

Eri zei

Wat een leuke kaart voor de kersverse Oma! Tof om de kangoeroe met haar kleintje de hoofdrol te laten spelen!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

o wat een lief kaartje met deze mooie kleurtjes, de kangaroo is echt een must op deze kaart, fijne dag en succes met de ramen. Liefs Anita

Daphne zei

Dat ga inderdaad een TE lief kaartje.
Dat kleine baby-tje in de buidel, met dat kleine bloemetje, héél schattig.
Haha, "dan zeem jeje omver?", wat een goeie uitdrukking.
Succes, je hebt er heerlijk weer bij.

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk toepasselijk kaartje!! Zo lief!! Succes met ramen zemen ;-)

Margreet zei

Wat een enige kaart en helemaal geschikt voor een Australische baby.
Volgens mij kun je deze kaart mee laten doen bij de nieuwe MD challenge, waar ze een ronde kaart vragen.
Ik hoop voor je dat je inmiddels uitgezeemd bent.
Fijne weekend.
xxx Margreet

Femminde zei

Oh wat een mooie!! Ik kan me voorstellen dat je extra zenuwachtig bent als je kind zover weg moet bevallen. Hopelijk kan ze het kleintje gauw echt zien.
En totdat het zover is vooral skypen en naar jullie mooie kaart kijken.
Kan je hem niet linken bij MD daar vragen ze een ronde kaart.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Freubelmina zei

Wat een TE schattig kaartje maakte je Annemarie, alles klopt, het mooie papier, de kangoeroe en de ieniemiene kleine bloemetjes,ik ben er dol op. Verder heb ik een heel stuk omlaag gescrold want heb weer een en ander gemist: leuke verjaardagskaarten voor Marijke, Epie en een klein meisje en tenslotte de wekelijkse kerstkaart die er ook weer mag wezen. Ik ben weer up to date..
Fijne avond en lieve groetjes xx

Ellen zei

Superlief kaartje!

Rina zei

Superlief kaartje voor de "nieuwe" oma.
Leuk idee om de kangoeroe te gebruiken.
Het papier is weer prachtig.
Misschien een tip om hem bij Marianne Design te plaatsen, hier vragen ze om een ronde kaart.
Groetjes Rina

Angélique zei

Wat een superschattige kaart, alle papiertjes passen perfect bij elkaar en de kangoeroe is zo gaaf op dit kaartje.
Ik heb het een tijdje terug wel gehad dat de naam verkeerd gespeld op de kaart die ik gemaakt had stond, maar dat kwam omdat de grootoma de naam verkeerd had gespeld naar mij toe. Ik vond het toch vervelend ook al was het niet mijn fout.

Debby Kuster zei

Wat een lief geboorte kaartje

Gina zei

Hoe leuk deze ronde babykaart en grappig met dat waslijntje ! groetjes, Gina

Epie zei

Wat een leukerd Annemarie en Merit , Fîjn he schoon huisje
Groetjes Epie

Sarah zei

Wat een SUPER schattig kaartje. En ook zo mooi! X