maandag 2 mei 2022

Hoera...Jarig

Goedemorgen lieve blogsters, vandaag een verjaardagkaart voor een kereltje wat 6 jaar werd.
Moeilijk om daarvoor iets te verzinnen, ze worden dan toch al wat stoerder...
De Dino's dacht ik dat is stoer maar deze twee zijn ook wel heel lief!!
(inmiddels ben ik ook in het bezit van die grote (nieuwere) engerds).
Samen zijn ze op weg naar de jarige Job, door het heuvelachtige landschap de ballonnen opgeblazen en de kadootjes ingepakt...
Het papier komt van de winkel met de A (dat groen zijn we verliefd op, wat een mooie tinten zijn dat).

Veel meer tijd zouden we willen hebben , die diertjes zijn zo leuk maar zoveel werk...en nu roept de tuin me weer iedere keer naar buiten (en dat doe ik ook heel graag).
Er wordt wel wat minder geknutseld nu en het is zaak om de voorraad ook op peil te houden, daar zijn we telkens druk mee bezig.
We proberen toch nog zo lang het gaat een knutseldagje /middag in te lassen, en  is het mooi weer slepen we alles mee naar buiten !!

Fijne maandag allemaal lieve groetjes Annemarie en Merit.


 

16 opmerkingen:

De Hobbykamer van Petra zei

Prachtige kaart en zeker zeer stoer hoor.

Groetjes, Petra

Anita van Deur zei

Super leuk stoer kaartje voor de jarige, leuk al die kleine details, fijne dag geniet liefs, Anita

Elly zei

Wat een lieve stoere kaart. Gaat hij zeker heel mooi vinden.
Ja de tuin roept ons nu ook, wij hebben nu ook een grote tuin wat wel aandacht nodig heeft. En we vinden het nog fijn ook, zeker met dit weer.
Groetjes Elly

Diny zei

Wat een super GAVE kaart voor een 6 jarige....dat hebben jullie goed gedaan!
Zo grappig met de 6 in de bek!
Ja heerlijk om in de tuin te werken....ik doe het oog graag....maar ja....knutselen is ook leuk he!
Groetjes Diny

Angélique zei

Een heel coole kaart! De dino's zijn echt perfect voor een 6 jarige.

Je@net zei

Wat een super leuke en stoere kaart is dit.
En inderdaad een heel werk, maar het resultaat mag er zeker zijn!

Irene zei

Super leuk voor zo'n 6 jarig manneke! Al die stansen zijn GEDOE vind ik 🥴 maar wél de moeite waard.
XxIrene

Caroline zei

leuke stoere kaart en het papier is zo veelzijdig. Nu weer zo'n leuke jongenskaart!
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de stoere dino's en het leuke dp leuk tafereeltje is het geworden
groetjes ellen

Eri zei

Deze gave en stoere kaart zal vast in de smaak vallen bij de jarige!
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Geweldige kinderkaart Annemarie en Merit. Zo leuk die 6 in zijn bek en heel veel op te zien, prachtig!!! Ik vind dat jullie nog veel knutselen hoor, bij mij ligt het op een diepte punt door omstandigheden maar komt ook wel weer goed!
Geniet maar van de tuin en het lekkere zonnetje!
xx Gerie

Henriët zei

Hele stoere kaart met deze lieve dino's.
Met het mooie weer ben ik altijd blij dat ik vroeg wakker ben. Dan kan ik eerst een uurtje knutselen en dan lekker naar buiten.
Groetjes van Henriët

Rina zei

Dit een super stoer kaartje voor een jongetje van 6 jaar, maar niet zo eng dat hij er van wakker gaat liggen. Heel mooi gemaakt.

Freubelmina zei

Wat een leuk stoer kaartje is het geworden xx

Nicolette zei

Een heel gaaf kaartje voor een 6 jarige
Het papier is zeker erg mooi.
Groetjes Nicolette

gerrie zei

Wat een s chitterende kaart heb je weer gemaakt.Lievegroetjes Gerry