woensdag 13 april 2022

Van Harte Sarah....


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag is Sarah jarig, van harte gefeliciteerd..
Het lieve eekhoorntje tot schattig stinkdiertje omgetoverd, en hem met een leuk kadootje richting Sarah gestuurd.
De grote bloem in de kleur blauw gedaan, wat schattige bijtjes erbij, met piep kleine glimmende emmertjes...
De fotos is een beetje overbelicht, is savonds genomen met een daglichtlamp, en bij niet alle kleuren komt dit goed, maar ik wilde de kaart optijd posten want hij moest helemaal naar Belgie.
En het is leuk om je post optijd te krijgen, we hopen dus dat de kaart optijd is aangekomen..

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit,


 

9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Zo leuk dit kaartje en die schattige bijtje met hun glimmende emmertjes enig, fijne dag liefs.

Elly zei

Prachtige kaart...ik ben bang dat ik dit helemaal vergeten ben :0
Groetjes Elly

Margreet zei

Wat een leuke kaart in blauwtinten. Die bloem blijf ik zó mooi vinden. Moet hem ook eens vaker gaan gebruiken.
Fijne dag!
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke stinkdiertje en schattige bijtjes wat een schattige glimmende emmertjes. leuk tafereeltje heb je gemaakt
groetjes ellen

Trudy zei

Hele mooie kaart met het stinkdiertje en de leuke bijtjes!
Ik heb het stinkdier ook maar nog niet gemaakt, zal ik toch eens gaan doen, jullie kaartje is zo leuk!
Groetjes Trudy

Caroline zei

wat leuk om er een stinkdiertje van te maken, hopelijk is het cadeautje niet gaan stinken....
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Wat een leuk kaartje met het stinkdier.
Groetjes Nicolette

Nancy zei

Hey Annemarie,

Doordat wij aan zee zitten, en met de drukte daarvoor, ben ik Sarah's kaartje helemaal vergeten op te sturen... (dat gebeurt mij dus meer hé!)
Maar ze weet het en maandag gaat haar kaart op de bus... Dan viert ze maar wat langer...
Toffe kaart maakte je hier!

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Super bedankt voor dit kaartje. Zo tof om van de eekhoorn een stinkdier te maken.
Lief dames dat jullie aan me denken! Xx