dinsdag 22 februari 2022

Opkikker-kaartjes!

Goedemorgen lieve bloggers, 

Twee vrolijke opkikker-kaartjes op de blog vandaag. Ze zijn allebei hetzelfde geworden, alleen met iets ander papier. Wel beide design papier van de action, prachtig papier is dat! 
De ene met wat feller roze en de andere met wat lichter roze papier gemaakt. Ook nog wat groen toegevoegd, want dat paste dan wel weer leuk bij de groene kikkers. 
De laatste tijd veel opkikker-kaartjes verstuurd, dus er moest weer een flinke voorraad gemaakt worden. Deze leuke kikker mocht eventjes bij mij logeren, ook had hij zijn ziekenhuis spulletjes meegebracht om de kaarten wat mee op te leuken. Ik ben een aantal dagen aan de slag gegaan met deze leuke malletjes en heb een heleboel voorraad opkikker-kaartjes kunnen maken. In totaal 8 meisjes en 8 jongens versies gemaakt, zo fijn nu de voorraad bakken weer wat leeg waren na de verkoop.
Ik vond het zo leuk om ze te maken, ik was niet te stoppen haha. 
Dus dan maar gewoon door gaan en genieten van de grote voorraad opkikker-kaartjes nu. 
Ik heb de grote kikkers een roze stethoscoop gegeven, helemaal in stijl. 
Het leuke mandje naast ze gezet, vol met pilletjes en pleisters, ook nog wat pilletjes op de grond erbij. Die spulletjes maken het zo leuk, gelukkig heeft ma deze malletjes zodat ik ze af en toe kan lenen. Want ze zijn helaas nergens meer te koop. Als laatste de tekst 'opkikkertje' er nog bij gestempeld. 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

15 opmerkingen:

Freubelmina zei

Hihi ik dacht dat is allebei hetzelfde kaartje in ander licht gefotografeerd 😄
Het zijn hele leuke kaartjes met mooie details erbij,daar gaan weer mensen een big smile van krijgen xx

Anita van Deur zei

Super leuke kaartje beide versies, moet toch echt eens gaan kijken voor dokters spulletjes, fijne dag liefs xx

Elly zei

Ze zijn heel mooi de kaarten, hetzelfde maar toch weer anders. De ene fel de ander wat lichter.
Groetjes Elly

Angélique zei

Heel leuke kaarten, daar kun je ook maar beter een voorraadje mee hebben.

LisannesKaartenhobby zei

Hele leuke en vrolijke kaartjes! Daar kikkeren de zieken zeker van op! Leuk die gevulde mandjes naast de kikkers

Hobbygroet
Lisanne

Eri zei

Daar worden weer heel veel mensen blij van, ze zijn dan ook heel erg leuk!
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie opkikker kaartje hetzelfde maar toch anders leuk de frisse kleurtjes
groetjes ellen

Unknown zei

Wat zijn ze leuk!!
En die paracetamolletjes erbij..., geweldig!

liefs, Durvina

Unknown zei

Blogger Unknown zei...
Wat zijn ze leuk!!
En die paracetamolletjes erbij..., geweldig!

liefs, Durvina

Scraptastisch zei

Jullie boffen om bij elkaar te kunnen lenen en ja soms zijn ze echt nergens meer te krijgen, Heerlijk als je er zo lekker mee bezig bent Merit en meteen een hele serie maakt. Ik vind ze keigaaf en ik vind het papier van de action ook super, stevig papier!
xx Gerie

Margreet zei

Wat doet ander DP toch veel hè? Het lijken dan net heel andere kaartjes. Ze zijn ontzettend leuk. Fijn dat jullie zo dicht bij elkaar wonen en met elkaars spullen kunnen spelen.
xxx Margreet

Angelique zei

Hele leuke opkikkerkaartjes, de dokterspulletjes zijn zo leuk, helaas heb ik ze ook nog niet gevonden. Nog even genoten van al jullie vorige kaartjes, ik geniet daar altijd zo van. Leuk om te lezen hoe jullie alles samen delen en elkaar nu ook verrassen.
lieve groetjes Angelique

Trijntje zei

Wat een superleuke opkikker kaartjes. Deze onthou ik even..ze zijn enig! Groeten Trijntje

Gina zei

Hele leuke opkikkerkaartjes ! Die doen vast weer een glimlach verschijnen! Groetjes, Gina

Rina zei

Prachtige opkikker kaartjes.
Wat doet papier toch veel op de kaartjes, dat is bij deze 2 goed te zien.
Groetjes Rina