donderdag 17 februari 2022

52 Weeks To Christmas week 7 Fijne kerst


Goedemorgen lieve blogsters, het is weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Dit keer een wiebelkaart, en hij is al verstuurd vorig jaar maar vergeten te plaatsen het was ook een beetje "een op het laatste nippertje" kaart.
Ieder jaar stuur ik naar het buurmeisje een kerstkaart, maar dit jaar was ik het gewoon helemaal vergeten, totdat er op een morgen best wel al dicht tegen kerst aan, een kaart in de bus lag van mijn buurmeisje...ik wist niet hoe snel de knutselspullen op tafel moesten komen.
Roze dacht ik dan zit ik goed, en die lieve ijsbeer, toen bedacht ik het is wel leuk op een wiebelkaart!!
Nou toen het idee er was, ging het heel snel diezelfde dag zat hij bij haar in de bus...en hij stond op haar nachtkastje naast haar bed.
Hoe dom om haar te vergeten!!
We hopen vandaag weer een kijkje bij jullie te komen nemen...
Gezellig dat jullie weer meedoen .

Lieve groetjes Annemarie en Merit.


 

32 opmerkingen:

Freubelmina zei

Hartstikke leuk in de rose uitvoering, ik kan me het gezichtje van het buurmeisje voorstellen toen ze hem vond xx

Anita van Deur zei

Wat een lief en mooi kaartje in deze kleuren en nog op tijd voor het buurmeisje. Fijne dag liefs xx.

Eri zei

Met deze leuke schommelkaart hebben jullie het weer helemaal goed gemaakt! Wat een plezier heeft de ijsbeer op de slee!
Groetjes, Eri

Elly zei

Deze kaart is heel mooi, en heerlijk in deze kleurtjes.
Kan gebeuren dat je het vergeet, maar voor het meisje had dat idd niet leuk geweest en nu hebben jullie haar heel blij gemaakt weer.
Groetjes Elly

GerJanne zei

Nou, dit is een heel goede goedmaker. Hoewel het nog niet eens een goedmaker was, want je was op tijd. Het is een heel leuke kaart! Dat beertje is zo schattig!

Angélique zei

Superleuk, die verdient zeker wel een speciaal plaatsje.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met leuke roze kleurtjes en schattige beertje, leuk tafereeltje heb je ervan gemaakt
groetjes ellen

Jantine zei

Nou, ondanks dat je er op het nippertje aan begon is dit toch een hartstikke leuke kaart! En dat ie op het nachtkastje terechtkwam vind ik heel begrijpelijk!
Gek dat je soms ineens ergens niet aan denkt, he, heb ik ook wel eens. Gelukkig kwam het allemaal nog goed!
Groetjes
Jantine

Elle-Jeanne zei

Wat een lief schattig kerstkaartje hebben jullie gemaakt.
Echte meisjes kleuren.
Groetjes Elle-jeanne

Scraptastisch zei

Een dot van een kerstkaart, blijft leuk hè een wiebelkaart!
Lekker roze en je hebt je buurmeisje heel blij gemaakt!
xx gerie

Caroline Cards zei

Super leuke gezellige wiebelkaart en logisch dat jullie buurmeisje hier blij mee was!
Groetjes, Caroline

Trudy zei

Super schattig kaartje en leuk dat roze papier!
Echt een gezellig kaartje voor jullie buurmeisje!
Groetjes Trudy

Nicolette zei

Een schattige kaart. En inderdaad roze is altijd goed.
Groetjes Nicolette

!neke zei

Heel leuk dat roze op deze gave kaart !!!
Groeten Ineke

Marjan zei

Leuk dat je je buurmeisje altijd een kaartje geeft! Dat dit een last minute was is echt niet te zien, het is gewoon een plaatje!!

Trijntje zei

Wat een leuke wiebel kaart voor jullie buurmeisje. Supermooi opgemaakt. Roze en bruin een hele mooie kleuren combi. Een superleuk geheel met de beer op de slee. Groeten Trijntje .

Suzan zei

Superleuke wiebelkaart hebben jullie gemaakt! Mooie kleur ook.
Groetjes Suzan

Marja zei

Supermooie kaart heb je voor je buurmeisje gemaakt!
Groetjes Marja.

Diny zei

Wat een gave schommelkaart in deze kleuren....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

marian zei

Wat een schattige wiebel kerstkaart hebben jullie gemaakt. En helemaal in de roos. Het ijsbeertje blijft ook nog steeds erg leuk.
Groetjes van Marian.

Gina zei

Superleuke wiebelkaart. Superleuke kleurtjes en zo lief met de roze outfit van het beertje ! Groetjes, Gina

marijke zei

Een superleuk kaartje voor jullie buurmeisje! Groetjes Marijke

Ans Gilbert zei

Wat een superleuke kerstkaart voor je buurmeisje, zo leuk met het beertje en het papier past er perfect bij,
Groetjes
Ansx

Anna's kaarten zei

Wat een superlief kaartje voor je buurmeisje. Zo mooi hoe alles bij elkaar past. Lieve groet Anja.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige en gelijk schattige kerstkaart voor je buurmeisje.
Ik snap dat ze hem op haar nachtkastje heeft gezet.
De kleuren roze en bruin met wit staan heel mooi bij elkaar en het beertje zullen we nog heel veel tegen komen dit jaar!!
Groetjes Antje

karien zei

Supermooie kaart!!
Groetjes Karien

Rina zei

Wat een lief kaartje om je buurmeisje mee te verrassen met kerst. Ik kan mij goed voorstellen dat ze er blij mee was.
Groetjes Rina

Nancy zei

Hey Annemarie,

Oooohhh, hoe leuk is die! Een roze meisjes-kerstkaart! Dat moet ik onthouden. Goed toch dat we kerstpapier in alle tinten hebben tegenwoordig... Jjj hebt in elk geval een gelukkig buurmeisje...
Denk toch dat we tegen kerst een keer adressen moeten uitwisselen... Je kan mijn mailadres rechts bovenaan mijn blog vinden...

Liefs,
Nancy

Daphne zei

Wat een schatje, deze kaart.

Margreet zei

Superleuke kaart voor je buurmeisje en ik denk dat hij nog steeds op haar nachtkastje staat!
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat fijn dat je toch nog op tijd was voor het buurmeisje. Het is een plaatje vind ik en wat leuk dat ze hem op haar nachtkastje heeft gezet. Dat is toch een compliment.
Lieve groetjes Miranda

Laurespage zei

Met zulke mooie kaart is een vergetelheid vlug weggeveegd. En met roze voor een meisje kan je niets misdoen.
Prachtig werkje !
Fijn weekend, en hier in Vlaanderen is het al volop aan het stormen, het wordt een knutselnamiddag.
Laurette