vrijdag 11 februari 2022

Gefeliciteerd

Goedemorgen lieve bloggers, 

Ooooh, ik geloof dat ik verliefd ben geworden op de schattige bijtjes van Marianne Design. 
Wat een leuke verrassing werd er afgelopen woensdag ochtend gebracht door ma. 
Ze zei ik kom een paar logeetjes bij je brengen, ik begreep er niks van.. 
Je zal het zo wel zien, kreeg ik nog een berichtje en daar stond ma ineens voor mijn deur met een pakketje. We hadden het erover gehad of we de bijtjes nog wilde bestellen of niet, twijfelde of we ze wel veel zouden gebruiken. Dus eerst nog even goed verzinnen, we hadden bedacht het dan van het geld te doen wat we verdiend hebben met het verkopen van de kaarten. En dan zouden we de mal gewoon regelmatig met elkaar delen, zodat we er maar eentje hoefde te kopen. 
Want we vonden ze toch wel erg leuk, toen we overal de kaartjes voorbij zagen komen. 
Maar paniek, ze waren overal op. Dus ma had nog gebeld naar een winkeltje in de buurt, daar hadden ze er gelukkig nog 1 (ik wist hier niks van). Ze is woensdag ochtend naar dat winkeltje toe gereden, heeft de bijtjes opgehaald en is daarna gelijk naar mij gekomen, want ze mochten hier komen logeren. 
Echt zo lief, want ik kan me voorstellen dat ma er eerst zelf mee wilde beginnen. 
Maar ze mochten eerst in Dirksland logeren en als ik over een paar weekjes vakantie heb, dan mogen ze terug naar Goedereede om daar in elkaar geknutseld te worden. 
Dus woensdag middag gelijk ermee aan de knutsel gegaan, dat begrijp je wel. 
En ik snap niet hoe we over deze mal konden twijfelen, want wat zijn ze geweldig die lieve, kleine, vrolijke bijtjes! Ze kunnen zo leuk overal bij geplakt worden. 
Twee verschillende design papiertjes gebruikt van Marianne Design. 
Het leuke trappetjes met bloempotjes erop in elkaar gezet, ook die is een poosje hier (is ook van ma). Onderop een gezellig bloementoefje gemaakt met wat blaadjes erbij. 
En de leuke bijtjes vliegen gezellig rond, ook zit er nog eentje beneden bij het trappetje. 
Als laatste op een klein kaartje de tekst 'gefeliciteerd' gestempeld.

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

26 opmerkingen:

Suzan zei

Het is een superleuke kaart geworden Merit. Ik heb ook de bijtjes gekocht, twijfelde ook eerst omdat ik de oude versie ook nog in mijn bezit heb, maar vind ze ook top. Misschien dat ik de oude en nieuwe eens samen ga gebruiken.
Groetjes Suzan

Annemarie en Merit zei

He Merit wat een super leuke kaart heb je er al mee gemaakt!!
Zijn lieve logeetjes he , niks geen dol mee en gebruik ze maar lekker als je daar de tijd voor hebt!!
Ja we hebben er weer een nieuwe liefde BIJ.
Lieve groetjes Ma.

Creaellenknutselsite zei

oooooh wat is is het een gaaf kaartje geworden met de superschattige bijtjes, ik wil ze ook zo graag hebben maar zoals je ook al verteld zijn overal uitverkocht, wat heb je er een leuk tafereeltje meegemaakt met de potje trappetje en leuke bloemetjes
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Leuke kaart met deze superschattige bijtjes!! Bzzz en deze steken gelukkig niet fijne dag, liefs xx

Je@net zei

Ooooh....wat een super schattig kaartje is dit geworden.
Veel plezier de komende dagen met je logeetjes, Merit!

Angélique zei

Zo leuk, deze bezige bijtjes, je hebt er een heel leuke kaart mee gemaakt, zo gezellig.

!neke zei

Super leuk jullie kaart !!!!
Laat ze maar dikwijls zoemen!!!
Groeten Ineke

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke uitvoering van deze kaart , ben ook weg van de bijtjes maar zijn uitverkocht dus nog even wachten.
Te lang getwijfeld .
Fijn weekend .
groetjes Marjan.

Margreet zei

Wat een leuke logeetjes kwam jouw lieve moeder brengen en wat een toffe kaart heb je er al mee gemaakt!
Fijn weekend.
xxx Margreet

Nicole Parmentier zei

Ohh ik snap helemaal dat je verliefd bent geworden. Wat zijn ze leuk deze vrolijke bijtjes. De kaart is echt super geworden!!!!

Gina zei

Wat een leuke verrassing voor je Merit en ja hoor, ze zijn superleuk die bijtjes ! Supermooi kaartje heb je er mee gemaakt ! Groetjes, Gina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is zeker een leuke verrassing en het zijn schattige logeetjes. Het is een superleuke kaart geworden.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Wat een lieve verrassing van je Ma, de bijtjes zijn dan ook echt geweldig leuk, en je hebt er een super kaart mee gemaakt. Fijn weekend!
Groetjes, Eri

Marjolein zei

Dat is een leuke verrassing! En je hebt er direct een superleuke kaart mee gemaakt. Groetjes Marjolein

GerJanne zei

Ze zijn enig zeg! Je kaartje is top! Zo enig met het trapje...Ik twijfelde wel... niet omdat ik ze niet leuk zou vinden hoor. Maar gewoon omdat hier nog zoveel ligt dat nog niet gebruikt is. Wie weet dat ze nog eens bij mij komen wonen ;-)

Nicolette zei

Wat zijn die bijtjes leuk. En je hebt er een super leuke kaart mee gemaakt.
Groetjes Nicolette

Elly zei

Het is een prachtige creatie en wat zijn die bijtjes lief! Ook superlief dat je ma ervoor op pad is geweest, we gaan ze zeker vaker voorbijzien komen.
Groetjes Elly

Caroline zei

Wat een leuke logeetjes heb jij gekregen! Kan me voorstellen dat je hier heel blij mee bent en handig om samen de set te delen.
Maar wat een gepriegel! Ik vond dat al met mijn gnome haha maar dit is nog veel fijner.... maar het resultaat is zo leuk! Een goeie aanschaf dus.
Groetjes Caroline

Scraptastisch zei

Een beeldig kaartje Merit, zo gaaf met de trap erbij, super gedaan! Heel leuk dat ze mogen logeren bij je!!!
xx Gerie

Freubelmina zei

Ze zijn te schattig die kleine bijtjes en zeker niet saai want je ziet ze in heel veel verschillende variaties voorbij komen in freubelland en deze van jou is weer geweldig. Zo handig dat jullie dezelfde hobby hebben. Veel plezier met de logeetjes xx

Marja zei

Superleuke kaart heb je met de bijtjes gemaakt!
Groetjes Marja.

Colien zei

Normaal zit je niet te wachten op een bijenzwerm (alhoewel een wespennest vervelender is...), maar ik snap dat deze wel welkom zijn! Geweldig leuk kaartje is het geworden, toffe combi van materialen en lieve kleurtjes!
grtz Colien

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Daphne zei

Ja joh, zo kunnen jullie het prima doen gewoon samen kopen en samen delen.
Wat een ontzettende leuke kaart maakte jij, héél anders dan de kaarten met de bijtjes die ik overal voorbij zie komen maar heel heel leuk,

martina's kaartjes zei

Nope, geen bijtjes hier... heb me betrapt dat ik de laatste reeks(en) nog steeds niet gebruikt heb, dus ook deze bijtjes zullen toch nog wat geduld moeten hebben of ze in mijn collectie terecht komen.
Het is wél een superleuke kaart geworden ! mooi gedaan, top
grtjs,martina

Trijntje zei

Ik loop wel erg achter bij jullie. Masr dit is ook weer zo'n leukerd erg mooi gemaakt met de bijtjes. Groeten Trijntje