donderdag 10 februari 2022

52 Weeks To Christmas week 6 Merry Christmas


Goedemorgen lieve blogsters, week 6 weeral en het is dus weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart.
Deze kaart is gemaakt met SU spulletjes van Elise en MD spulletjes van Merit.
Het papier is van SU en had ik zelf, daarna stempelde ik de lampjes en ponsde ze uit.
Wat takken van MD stansde ik uit mooi groen papier de kleur "soft succelent", dat is een tijdelijke kleur, maar daar sla ik tegen die tijd wel wat van ik...
Ik stempelde de draadjes van de lampjes op de kaart even als de sterren en de tekst.plakte de lampjes eronder en de takken plakte ik zo dat het lijkt of de lampjes aan de takken hangen.
Een heel ander soort kaart dan dat jullie van ons gewend zijn misschien, maar deze kaarten zijn wel heel makkelijk te versturen...die diertjes is toch echt iets voor  knutselaars onder ons, en familie en vrienden die weten wat wij knutselen...
Ik hoop vandaag een bezoekje te brengen bij jullie allemaal, en te kijken of ik nog wat ideetjes op kan doen..want we moeten het hele jaar nog rond.
\
Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit.


 

30 opmerkingen:

Freubelmina zei

Een supermooie en sfeervol kerstkaartje en leuk dat jullie alle3 materiaal hebben aangeleverd hihi xx

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Elly zei

Al is het een totaal een ander kaartje, toch vind ik hem erg mooi, vooral ook omdat waar de kerstballetjes aanhangen gestempeld is, dat maakt het erg apart.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie dp en stempels, leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Heel mooi met de kleine en mooie kerstballen, fijne dag liefs xx

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Dames.
Groetjes Elle-jeanne

Daphne zei

Mag ook best hoor, zo'n anders dan anders kaart. Juist dat maakt het knutselen leuk, verschillende kaarten maken.
Ik vind het wel een hele mooie.

Caroline Cards zei

Super leuke kaart. De draadjes met de lampjes vind ik gaaf!
groetjes, Caroline

Eri zei

Mooie kaart met die lampjes aan de tak! Ik vind de afwisseling juist leuk!
Groetjes, Eri

Caroline zei

leuk om deze voorbij te zien komen, die lampjes blijven tof en leuke kleurencombi
groetjes

!neke zei

Prachtig in dit sage green !!!!
groeten Ineke

Trudy zei

Prachtige kaart en inderdaad anders dan jullie normaal maken maar wel makkelijk om naar oudere mensen te sturen of mensen die niet van schattige diertjes houden!
groetjes Trudy

Scraptastisch zei

Afwisseling is juist heel leuk en ik vind het kaartje heel tof en erg leuk detail zijn de gestempelde draadjes waar de kerstballen aan hangen! fijne dag vandaag,
xx Gerie

Chantal zei

Mooie kaart.
Groetjes, Chantal S

Rina zei

Die kleur groen is inderdaad heel mooi. Groot gelijk dat je er een voorraadje van aanlegt.
Alles prachtig gecombineerd. Jullie diertjes zijn ook altijd mooi, maar ik kan mij goed voorstellen dat je wel eens iets anders uit wilt proberen. Ook handig dat jullie bij elkaar zo goed kunnen lenen.
Groetjes Rina

Marijke zei

Een heel mooi kaartje en net wat je zegt je hoeft niet naar iedereen zo'n heel ingewikkeld kaartje te sturen! Niet iedereen ziet wat een werk je hebt aan je kaartjes! maar deze ook weer leuk hoor! Groetjes Marijke.

Margreet zei

Wat een superleuke kaart!
xxx Margreet

Colien zei

Hele mooie kaart, die lampje zijn tof!
grtz Colien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Teamwork wat betreft het materiaal dus hihi. Een mooie beetje klassieke kerstkaart is het geworden.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart in deze speciale kleur groen, leuk de gestempelde kerstballen en je hebt ze leuk opgehangen aan de takken,
Groetjes,
Ansx

Nicolette zei

Heel mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette

Diny zei

Een hele mooie kaart Annemarie....ik hou van deze kleuren!
Groetjes Diny

Jantine zei

Heel mooi, Annemarie en Merit. en een beetje variatie in wat je op je kaart zet is ook wel leuk toch? Ik heb deze set ook, dit is er weer een leuk idee mee. Voorlopig zit ik echter nog aan mijn op te maken pakketje "vast".
Groetjes
Jantine

Trijntje zei

Het is een hele mooie kaart. Ja het is handig om verschillende soorten kaarten te maken.. voor elk wat wils. Wij kijken anders naar de materialen dan mensen die geen kaarten maken. Maar deze kaart van vandaag is altijd goed. Groeten Trijntje

karien zei

Wat een mooie kaart
Groetjes Karien

Suzan zei

Prachtige stijlvolle kerstkaart Annemarie!
Groetjes Suzan

Laurespage zei

Allebei deze kaartjes zijn super, de kerstkaart heeft prachtige kleuren de kaart voor Petra heeft dan weer mooie details.
Toppie !
Groetjes, laurette

Antjes kaartcreaties zei

Prachtige kerstkaart!
Wat leuk gedaan met de tak waar de lampjes aan hangen.
Heel sfeervol.
Groetjes Antje

GerJanne zei

Geen diertjes inderdaad, maar deze kaart is niet minder mooi!
Ik vind hem prachtig!

Gina zei

Deze is ook weer zo mooi ! Zelfde prachtige groene kleur en mooi afgewerkt met het dennentakje ! Groetjes, Gina