dinsdag 8 februari 2022

een Opkikkertje voor jou!!

 


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag een opkikkertje voor een collega blogster..
Ze heeft al de hele maand Januari GEDOE met Corona...nu noemen we het hier ook gedoe!!
Telkens in quarantaine, en nu heeft ze zelf GEDOE!!
En he ook nog niet echt lekker het is te hopen dat je snel mag opknappen, een kaartje doet altijd goed.
De cirkelmal draait hier overuren op het ogenblik, een leuke paperpad van de action erbij gepakt, met lekker vrolijke kleurtjes, en daar de kaart mee gemaakt.
De Kikker was één van mijn eerst diertjes en eigenlijk nooit zoveel gebruikt af en toe een opkikker of zwemdiploma....maar nu met al dat GEDOE, komt de kikker niet eens meer in zijn verpakking en logeert hij ook nog eens in Dirksland, wat ja daar kennen ze ook mensen met GEDOE.
de kaart in het weekend aangekomen....kreeg een lieve mail!!

Allemaal een fijne dag en houdt je zoveel mogelijk vrij van GEDOE (als het lukt)...
Liefs Annemarie en Merit.


18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

O wat een lief en leuk kaartje, heel lief om een kaartje te sturen valt ook niet mee al het gedoe, fijne dag liefs xx

Elly zei

Het is een prachtige kaart en de kleurencombi is zo mooi ook.
Groetjes Elly

Angélique zei

Een superleuke kaart, voor Daphne neem ik aan?
Het is een vrolijk geheel geworden, dat doet goed. Mooi dp heb je uitgekozen. De kikkers waren hier ook de eerdre dieren (of 2e, kan ook) en ook hier worden ze niet heel veel gebruikt, maar het is goed dat ze er zijn.

Irene zei

Je zou bijna wensen dat he GEDOE had als je dan zo'n super kaart in je brievenbus krijgt...keileuke kleurencombi!
XxIrene

Daphne zei

Man man hou op....... wat een GEDOE!!
Haha, wel grappig dat jullie het nu ook zo noemen.
Eerlijk waar, ik had een flinke dip die dag, maar toen kwam jullie kaartje en ik "voelde" de sterke meteen door de kaart heen.
Zo lief, dat deed mij echt goed.
Gisteren de kerstkaarten weggehaald en daarvoor deze leukerd in de plaats gehangen, samen met nog wat kaartjes, ook gekregen van "collega bloggers" (haha ook al zo'n leuk woord, wat ik dan weer over ga nemen van julie)
Heel erg bedankt.

Eri zei

Deze vrolijke kaart heeft instant gewerkt, het GEDOE heeft door deze leukerd een echte knauw gekregen (lees ik hierboven)! Hij is prachtig en schitterend van kleur!
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke kikkertjes en kleurtjes ja op het moment is er veel gedoe met van alles om ons heen maar een leuk kaartje maken voor al dat gedoe geeft ook weer een heerlijke ontspanning en een hoop dankbaarheid van degene die het ontvangt
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Waardeloos al dat GEDOE! Maar dit super leuke opkikker-kaartje daar kikker je wel van op. Heel leuk gemaakt ma!

Liefs, Meer

Margreet zei

Wat een superleuke GEDOE-kaart, waar veel op te zien is. Ik moet ook hoog nodig die mal eens van stal halen.
xxx Margreet

Trijntje zei

Wat een mooie opkikkerkaart. Superleuk zijn en blijven deze kikkertjes. Heel mooi op de ronde lay outmal. Altijd leuk om dit soort kaarten te sturen. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Het kaartje is supermooi Annemarie en kwam zoete lezen op het goede moment voor Daphne.
Zo word haar GEDOE toch een beetje verzacht xx

GerJanne zei

Oh wat ontzettend leuk, dit kaartje! EN het kaartje heeft dus geholpen, want ik lees net op haar blog dat ze beter is en morgen weer mag werken.
Schitterende kleuren hebben jullie gekozen, trouwens....

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Nicolette zei

Een superleuke kaart dames.
Groetjes Nicolette

Femminde zei

Wat een toffe kaart!!
En ja wij houden hier ook niet van gedoe.
De oudste zei: was ik nog maar 6 . Vroeg ik waarom wil je dn weer 6 worden.
J.: toen was er nog geen Corona.
Dan breekt je hart toch??
Dus hopelijk zijn we in NL zo gauw mogelijk vrij van gedoe.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Nancy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Nancy zei

Hey Annemarie,

Wat een leuke kaart en wat een toffe kleurencombo! Super alweer! Ik blijf fan!
En nu moet ik echt die ronde snijmal eens gaan gebruiken... Als ik hem nog vind ten minste... ;o)

Hier in huis nog geen last van 'Gedoe' maar het komt wel steeds dichter bij... In de klas van mijn dochter, in de crèche van mijn andere dochter...
En ook hier was de kikker denk ik mijn allereerste beestjesmal van Marianne, maar was hij ook niet één van de eerste die uit kwam. Sinds dan ben ik ze trouw blijven aankopen en er zitten er nog maar een paar die nooit gebruikt werden... (je kan niet overal even grote fan van zijn hé?)

Ik vind jullie beestjeskaarten echt geweldig maar heb ze nog nooit gecopiëerd... Zou niet netjes zijn hé?

Liefs,
Nancy

Gina zei

Hoe mooi deze ronde opkikkerkaart en deze oranjekleur doet zo vrolijk aan ! Groetjes, Gina