vrijdag 25 februari 2022

Gisteren was Wilma van de Wassenberg jarig. Gefeliciteerd


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag laten we het kaartje zien wat we voor Wilma haar verjaardag hebben gemaakt, gisteren was het kerstkaarten donderdag dus laten we hem vandaag zien.
Een kaart gemaakt met allemaal SU spulletjes, en weer veel geleend, het leuke potje (JAR), is van Merit, heb er een aantal uitgedraaid zodat ik wat kan pakken als ik dat leuk vind...en de super mooie achtergond, embossing met allemaal kleine gaatjes is van Elise daar mocht ik ook wat van uitdraaien liggen er ook een paar (tijd is meer een dingetje wil altijd alles gebruiken) en als ik tijd heb is de inspiratie er soms niet dat is ook weer jammer.
Het papier en de stempels van de bladeren zijn wel van mezelf (de bladeren wel kado gehad van Merit ...dus eigenlijk niet veel van mezelf hahaha).
Maar alles bij elkaar heb ik er een  verjaardagkaart van gemaakt met een mooi bosje, in prachtige winterse tinten....
Roze en geel komen binnenkort weer aan de beurt, ik vind dit mooi kleuren voor jarige in de winter.

Allemaal een fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.


 

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige embossing met een mooie jar met bloemen een top verjaardagskaartje, fijne dag liefs xx

Margo zei

Wat mooi zeg en zo leuk inderdaad als je samen aan de slag kan. Ik herken het van dd tijd en de inspiratie, toch een goed idee om dan alvast wat spulletjes klaar te hebben liggen, dan komt de inspiratie wel denk ik.
Groetjes
Margo

Freubelmina zei

En in het echt is hij nog veel mooier! Die geemboste achtergrond is ook zo apart.
Heel erg bedankt voor jullie mooie kaart, hij staat te pronken tussen vele anderen xx

Elly zei

Hij is mooi, en ook in deze tinten.
Vind de achtergrond zo mooi fijntjes.
Groetjes Elly

Sarah zei

Ik mag de set lenen van Ilse en jij van Merkt, dat is toch boffen! Ik vind het een hele leuke set om mee te spelen. In deze tinten is het ook heel mooi. De embossing vind ik prachtig. X

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de pot met bloemen, wat een leuke embossingmal
groetjes ellen

Margreet zei

Heerlijk als je zoveel spulletjes kunt lenen, toch?
Je hebt er mooi gebruik van gemaakt en er een prachtige kaart mee gemaakt voor Wilma.
xxx Margreet

Caroline zei

Dit zijn prachtige kleuren, ik hou ervan! Mooie kaart voor Wilma
Groetjes Caroline

Marijke zei

Heel fijn als jullie nog alles zo samen kunnen doen! En het is nog gezellig ook! Leuk kaartje hoor en zeker mooie kleuren voor de winter! Groetjes Marijke.

Daphne zei

Wat leuk zeg, dit vaasje vol.
Ik ben ook dol op deze kleuren.
Juist leuk om van elkaar knutsel spullen te lenen, zo heb je steeds weer wat nieuws en hoef je niet alles zelf te kopen.

GerJanne zei

Heel mooi kaartje. En die achtergrond stans is zo gaaf!

Gina zei

Heel leuk met die embossing met blaadjes. Past mooi bij die pot met bloemtakken ! Groetjes, Gina

Trijntje zei

Wat een leuke kasrt hebben jullie voor Wilma gemaakt. Edn heel mooi potje . De embossong is erg keuk. Groeten Trijntje