maandag 4 oktober 2021

Warme winter wensen.


Goedemorgen lieve blogsters,  Vandaag is Merit jarig raar idee toen ik vanmorgen opstond, en  niet mijn warrige slaaphoofd door de deur kon stoppen om haar uit bed te halen voor haar werk, en haar te feliciteren. Vanavond maar even om een bakkie !!
Vandaag laten we een winters kaartje zien gemaakt met de nieuwe MD paperpad "Sparkling Snow" wat is dit leuk papier heel mooie geel/blauw en grijstinten.
Dit kaartje gemaakt bij Merit want die heeft dit schattige sneeuwpopje, maar wat een gepriegel dat mondje die oogjes, gelukkig heeft Merit een vaste hand en plak dit zo even op.
Ja jullie lezen het goed er zijn al meerdere kaarten gemaakt aan de Forsythia 26,  De mannen waren bezig met het plaatsen van een douchewand, daar konden we even bij helpen, vasthouden zodat zij het goed konden meten en bekijken waar het precies moest.
Maar na een tijdje waren we overbodig...nou je weet wel waar wij belanden ,heerlijk aan de knutseltafel.
Gezellig hoor, daar dit lieve kaartje gemaakt n.a.v de sketch bij Try Stampin On Tuesday.

Fijn dat we nu weer een beetje lekker in blogland rond kunnen hangen, we blijven de blog samen doen we hebben daar al zoveel jaar zoveel plezier in dat we dat niet willen veranderen...
Alle foto"s die we maken van de kaarten hebben we in One Drive staan (ja die moeder moet flink mee met de tijd ) dus kunnen daar samen in werken......
We hopen zo nog fijn een poos samen te genieten van het bloggen

Lieve groetjes Annemarie en Merit.



 

22 opmerkingen:

Freubelmina zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van Merit en dit is zeker even een moeilijk moment voor jou Annemarie….
Wat maakten jullie samen dit leuke winterse kaartje en gezellig dat jullie de blog samen blijven doen xx

Elly zei

Wat een leukderd deze kaart.
En gefeliciteerd met je dochter, ja zal zeer zeker wennen zijn, stil ook, maar op visite gaan heeft ook weer iets.
Fijne dag vandaag.
Groetjes Elly

Angélique zei

Gefeliciteerd dames!
Jullie hebben een heel leuke kaart gemaakt met die gezellige snëuwman en mooie papiertjes.
Fijne dag vandaag!

Creaellenknutselsite zei

allereerst Merit van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat zal dat wennen zijn nu ze op haar zelf woont, maar op visite gaan is ook weer leuk toch
en als ik lees dat jullie je draai al hebben gevonden aan de knutseltafel ga ik ervan uit dat het helemaal goed gaat komen
wat een gaaf kaartje met de leuke sneeuwpop wat een leuk dp hebben jullie gebruikt
groetjes en een fijne dag
Ellen

Caroline zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag Merit!
En ja Annemarie, dat is raar he ineens geen felicitaties 's morgens vroeg!
Gezellig dat jullie toch samen blijven knutselen en dit blog bijhouden.
Een fijne dag vandaag!
Groetjes Caroline

Diny zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Merit....hopelijk is haar kaartje aangekomen!
Dat is wel heel anders he Annemarie....nu ze niet meer thuis woont....maar gelukkig woont ze niet heel ver bij jullie vandaan zodat jullie elkaar vaak kunnen zien en gezellig kunnen knutselen.
Ik heb prachtige foto's gezien hieronder....de trouwdag was geweldig zo te lezen en met prachtig weer.
Nu weer naar het gewone leven.....en door met kaartjes maken.....dit is al een hele mooie....prachtig papier ook!
Groetjes en een fijne dag,
Diny

Epie zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van Merit en een mooie avond bij der
Leuke winterse kaart heb je gemaakt , fijne maandag
Groetjes Epie XX

Irene zei

Gefeliciteerd met je jarige meissie want getrouwd of niét: dát blijft ze! Ik vroeg me al af of ze een eigen blog zou beginnen maar dat blijft gezellig hoe het is en deze leuke kaart smaakt naar meer dus lekker zo doorfreubelen samen!Geniet van de koffie met lekkers vanavond en doe haar de groetjes!
XxIrene

Daphne zei

Wat een lieverd.
Maar inderdaad, ik zat al te kijken naar al die kleine priegel dingetjes.....pff, gelukkig heeft Merit goeie ogen èn een vaste hand😅, ondanks dat ze een jaartje ouder is geworden (gefeliciteerd Merit)😂.
Ik vind het leuk dat jullie het blog samen blijven doen, wel zo vertrouwd en heel gezellig!!
(Ik heb een mail gestuurd, voor het adres van Merit en Pascal, heb je die ontvangen)

Elle-Jeanne zei

Gefeliciteerd met je dochter
je kaart is super leuk ,met deze sketch
Groetjes , Elle-Jeanne

Trijntje zei

Annrmarie maar vzn harte gefeliciteerd met Merit.. Het is wel even anders voor jou... vanavond maar om een bakkie. Merit ook vzn harte. Leuke kasrt met deze mooie sneeuwpop gemaskt. Fijn dat er al een heel azmtsl kaarten op de Forsytia xijn gemaakt. Lekker doorgaan. Mijn moeder is 86... en wij doen het ook nog. Elkaar wat helpen en dan lukt het prima. Alvast een gezellige avond
Groeten Trijntje

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en Merit leest dit ook dus jarig jetje van harte met je verjaardag na alle feestelijkheden is dit het toetje, hihi Die hele kleine onderdeeltjes stans ik uit met connect tape en dan plak ik ze met een pincet als stickertje op z'n plaats, werkt als een trein! Mooi rustig kaartje met de sneeuwpop in mooie tinten! Fijne knutsel jaren en gezellig op de oude voet verder.
xx Gerie

Je@net zei

Allebei gefeliciteerd en wat gezellig dat jullie samen dit blog blijven bemannen!
En wat een super leuk winters kaartje is dit geworden!

Margreet zei

Proficiat met Merit en zo'n 1e keer is altijd vreemd en even wennen.
Wat een gave kaart met die leuke sneeuwpop. Hij staat klaar om Merit een hand te geven.
xxx Margreet

Eri zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je jarige dochter, Merit gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk dat jullie samen het blog blijven beheren! De sneeuwpop staat er gezellig bij in het winterse landschap.
Groetjes, Eri

Rina zei

Gefeliciteerd Merit met je verjaardag (en jij Annemarie natuurlijk met je dochter)
Gezellig dat jullie samen deze blog blijven houden.
Dit kerstkaartje is weer heel mooi geworden.
Groetjes Rina

Heather zei

What a GREAT snowman, A-M! Love his warm scarf and hat, and what a lovely landscape he is gracing! Thanks so much for playing at TSOT!

Gina zei

Fijne verjaardag Merit ! Leuke winterse kaart heb je gemaakt met de sneeuwpop Annemarie. Modern om met one drive te werken ;) zo ver ben ik nog niet - hihi ! Groetjes, Gina

Debby Kuster zei

Gefeliciteerd met je dochter en merit Gefeliciteerd met je verjaardag. Toch lekker om.nig steeds samen te fröbelen en creatief bezig te zijn.

GerJanne zei

Nou, gek is dat he?? Kan ik me ook nog zo herinneren, dat ik het eigenlijk net zo leuk vond (bloos). Maar als je ze dan ziet in hun eigen bedoening helemaal blij, dat maakt alles weer goed.
Van harte gefeliciteerd ook hiervandaan. De kaart is erg leuk. Ik geloof dat ik deze sneeuwman ook heb. Nog niet zo lang en nog in de verpakking... ik zal eens kijken of ik het op mijn leeftijd ook zo netjes kan, whahahaha...
Leuk hoor om het samen te blijven doen, het blog. Wij zijn er ook zo aan gewend..

Danielle zei

Gefeliciteerd Merit met je verjaardag en Annemarie met je dochter! De eerste verjaardag uit huis, dat is voor allebei even wennen denk ik ;-) Maar wat leuk dat er ook bij Merit al geknutseld is, houd dat lekker vol samen!! Erg leuk kaartje, zo’n lieve sneeuwpop!

Simply Sara Stampin' zei

What an adorable snowman you put on this winter card...so cute! I understand what you mean about kids moving out...all three of mine were gone within six weeks of each other. Talk about a total life change! And a Happy Belated Birthday to Merit! :) Thanks for sharing your card with Try Stampin' on Tuesday.