woensdag 6 oktober 2021

65 jaar getrouwd...


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag een kaart voor de ouders van (onze overleden schoonzus/vriendin en tante), wat een ongelooflijke tijd zijn zij al getrouwd.
Ze zijn dan ook al behoorlijk op leeftijd, en besloot er een  klein beetje feestelijk (met het gouden strikje) maar voor de rest ingetogen kaart voor te maken...
Want het verdriet dat zij ook deze dag niet meer mee mag maken zal best overheersen.
Zie  de ouwetjes wekelijks of voor het raam (dan blijft het bij zwaaien) of even een praatje, ze wonen in  hetzelfde wooncomplex als mijn ouders dus als ik mijn fiets parkeer zie ik ze al zitten voor het raam..
Heb als achtergrond het prachtige SU papier gebruikt de lijn " Harvest Meadow", en ik heb met mijn oude "Boeket vol goede wensen"ook van SU een mooi boeketje gemaakt.
Een klein MD labeltje eraan en ook de cijfers zijn van MD.
Ga hem vanmorgen gelijk in de brievenbus stoppen, doe gelijk even een bakkie mijn ouders....
Fijne dag allemaal,

Lieve groetjes Annemarie en Merit.


 

14 opmerkingen:

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

dat is een prachtige trouwkaart geworden met die mooie bos bloemen.

Groetjes Femke

Sarah zei

Super mooi! Heel stijlvol! Gezellige dag toegewenst en geniet van je bakkie koffie. ☕ Xx

Freubelmina zei

Dit prachtige kaartje zal zeker wel gewaardeerd worden (merk in mijn omgeving dat de oudere mensen dol zijn op zelfgemaakte kaartjes) Annemarie. Geniet van je bakje koffie bij je ouders xx

Elly zei

Het is echt een prachtige kaart!!
Sjiek ook wel, hier gaan ze zeker wel blij mee zijn.
Groetjes Elly

Daphne zei

Het is net een echt bosje bloemen, wat ontzettend mooi gemaakt.
De kleuren van de steeltjes en bladeren zijn precies zoals ze zouden moeten zijn en de kleine plak pareltjes maken het weer wat chiquer.
Voor zijn feestelijke gebeurtenis, met een zwart randje eromheen heb je een perfecte kaart gemaakt.

Angélique zei

Heel mooi, stijlvol. Moeilijk om een kaart te maken met een dubbel gevoel.

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart me dit mooie bosje bloemen. Dit wordt vast erg gewaardeerd. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een prachtige stijlvolle kaart voor deze gelegenheid.
Het kaartje voor Merit is ook leuk zeg....nog van harte gefeliciteerd met haar verjaardag!
Ik kreeg gisteren zo'n leuk berichtje van haar!
Groetjes Diny

Eri zei

Wat een prachtig boeket voor dit speciale jubileum!
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor het 65 jarige jubileum wat een mooi boeket staat erop en zo leuk het strikje erbij
groetjes ellen

Margreet zei

Supermooi boeketje voor dit 65 jarig jubileum. Handig om als postbezorger ergens meteen een bakkie te kunnen doen.
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is een mooie stijlvolle felicitatie-kaart voor de gelegenheid geworden. Mooie zachte kleuren en met dat strikje van goud en de pareltjes oogt het heel chique vind ik.
Lieve groetjes Miranda

marja zei

Wauwie mooie kaart met mijn favoriete su set. Groetjes Marja

Elle-Jeanne zei

Wat een prachtige kaart met dat boeket bloemen.
Groetjes Elle-jeanne