donderdag 21 oktober 2021

Hallo winter!

Goedemorgen lieve bloggers, 

We zijn er vandaag weer gezellig met een winters kaartje voor 52 weeks to christmas! 
Afgelopen dinsdag ben ik op mijn vrije dag heerlijk wezen knutselen bij ma. 
We moeten allebei nog erg wennen aan het alleen knutselen, zo saai als je altijd gewend bent geweest om samen aan de tafel te zitten. Dus een goede reden om steeds een knutselafspraak te plannen :) 
We zijn gezellig van start gegaan met onze nieuwe spulletjes en daarmee kerstkaartjes gemaakt. 
Deze zullen binnenkort wel op de blog verschijnen. 
Pascal kwam gezellig langs uit zijn werk om bij mijn ouders thuis te eten. 
Ik had mijn pa ook al bijna 2 weken niet gezien, zo gek!
Dus gezellig met z'n viertjes gegeten. 
Omdat mams nieuwe knutselspulletjes had en ik ook, zijn we na het eten nog wat dingetjes van elkaar gaan uit stansen om dit mee te kunnen nemen naar huis. 
Zo ook dit té leuke gingerbread poppetje en die heerlijke grote mok met marshmallows. 
Even verzonnen met welk design papier ik het wilde gaan maken en uitgestanst met de malletjes van ma. Gisterenmiddag heerlijk aan de slag gegaan met deze spullen. 
De sketch van Try Stampin On Tuesday erbij gepakt en aan de hand daarvan het kaartje in elkaar gezet. 
Het design papier komt uit de nieuwe paperpad 'winter' van Echo Park. 
Het schattige gingerbread dametje een geruit jurkje aan gegeven van design papier en een strikje. 
De mok vol met marshmallows gestopt, heerlijke warme chocomel, de rook komt eraf. 
Een lepeltje erbij en nog wat marshmallows onderaan bij de mok. 
Op een stukje cardstock 'hallo winter!' gestempeld en nog wat sneeuwvlokjes rond laten dwarrelen. 

Een heerlijk winters kaartje om de dag mee te beginnen. 
Gisteren had ik na mijn knutselmiddag avonddienst en nu vanmorgen weer ochtenddienst. 
Misschien kom ik vanmiddag of vanavond nog gezellig langs bij jullie als ik tijd heb en anders komt mams ook vast nog wel een kijkje nemen bij jullie. 
We zijn weer benieuwd wat jullie hebben gemaakt! 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

37 opmerkingen:

Freubelmina zei

Och kijk dat schattige gingerbread meisje eens mooi staan te pronken.
Het is een hele leuke kaart geworden Merit.
Ja een hele verandering in jullie leven en zal zeker wennen zijn voor jullie allemaal xx

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

wat een heerlijk winterkaartje is dit geworden!!!

Groetjes Femke

Elly zei

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt.
En gezellig deze momenten zo samen eten. Ja de weken vliegen dan voorbij hoor..zie mijn dochter soms ook weken niet, maar ja ieder heeft zn eigen leven.
Groetjes Elly

GerJanne zei

Wat een enig kaartje is het met die nieuwe spullen van Marleen. Dat gingerbread poppetje is zo lief.
Je hebt het maar druk zeg. Ik kan me ook voorstellen dat je nog even moet wennen aan een heel nieuw ritme. En dan zieken op het werk, geeft ook extra werk. Komend weekend vrij?

Angélique zei

Een superleuke kaart, heel leuk met dat schulprandje aan de zijkant. Mooi papier heb je gebruikt. Het snoepneusje staat zo grappig.

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een mooi kaartje met het schattige peperkoek vrouwtje wat heeft ze een mooi jurkje aan. zo leuk met de grote beker erbij
leuk zoals je dat schrijft hoor samen een knutselafspraak het klinkt zo gezellig
groetjes ellen

Henriët zei

Jullie schreven het vorige week al: we hebben regelmatig hetzelfde idee voor onze kerstkaarten. Nu weer beide het peperkoekmannetje.
Jullie kaartje is erg leuk zo met die beker met warme chocolademelk. Mooie papiertjes heb je gebruikt.
Gelukkig wonen jullie bij elkaar in de buurt zodat jullie toch nog regelmatig samen kunnen knutselen.
Groetjes van Henriët

Elle-Jeanne zei

Leuk gezellig kerstkaartje dames.
Groetjes Elle-jeanne

Annemarie en Merit zei

Ja we zijn verliefd ook weer op deze leuke gingerbreads, deze kaart is echt zo schattig....gezellig he om samen te knutselen, proberen we er wel in te houden hoor..
Lieve groetjes Ma.

Annemarie en Merit zei

p.s ik heb hem gelinkt hoor.....

Eri zei

Superleuke kaart met dit schattige gingerbread meisje, ze staat er mooi bij in haar geruite jurk op deze sketch!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Super leuke kaart met het gingerbreadvrouwtje! Jullie hadden hetzelfde idee als ik!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Het is superleuke kerstkaart geworden met deze leuke materialen. Erg leuk samengesteld. Mooi papier. Deze materialen zijn erg mooi. Het zal zeker onwennig voor jullie zijn om alleen te knutselen.. Zeker goed om dan op je vrije dag maar lekker af spreken om samen te knutselen. IK vind het ook altijd gezellig met mijn moeder. Voor mijn moeder is het de mooiste dag van de week. Jullie zijn erg druk met knutselen zo te lezen. Het heeft natuurlijk door allerlei andere dingen wat op een lager pitje gestaan en dan heb je ook altijd weer veel zin om aan de slag te gaan en vooral als je leuke nieuwe spullen hebt. Veel knutselplezier. Bedankt voor het compliment op het maken van toefjes.. Groeten Trijntje

Marjolein zei

Wat een leuke, gezellige kaart! Jullie hebben mooi papier gebruikt. En zo gezellig dat jullie samen blijven knutselen! Groetjes Marjolein (en dank je wel voor het meedoen aan de challenge bij TSOT!)

Kaartenkraam zei

Ja als je altijd gewend bent om samen te knutselen zal het wel heel vreemd zijn om dat nu regelmatig alleen te moeten doen. Maar gelukkig kunnen jullie samen afspreken, heel fijn zo'n gezamenlijke hobby!
De kaart is superleuk, mooie kleurtjes en perfect afgewerkt.

groetjes van Ank

karin zei

Wat een leukerd! Mooi gemaakt dames.
Groetjes,
Karin

Marijke zei

Ik kan me het voorstellen dat alleen knutselen heel anders en dan weer saai is als je altijd samen hebt geknutseld! Inderdaad wel een excuus om even langs te komen en lekker mee te eten! haha! Je kaartje is weer een leukerd! Ik vind die koekmannetjes en vrouwtjes zo leuk! En die marshmallows erbij maken het helemaal af! Groetjes Marijke.

Caroline Cards zei

Super leuke kaart met deze mok en het koekvrouwtje! Ik geloof best dat het wennen is om alleen te knutselen. Het is dan wel fijn dat jullie regelmatig een knutselafspraak maken en spulletjes uitwisselen.
groetjes, Caroline

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een gave kaart met de heerlijke koffiemok, en die gingerbread staat op mijn verlanglijstje, zo gaaf...Heerlijk al die nieuwe spulletjes. Wat gezellig dat jullie samen nog even geknutseld hebben, ik geloof best dat het allemaal even wennen is..Groetjes Ingrid.

Nicolette zei

wat een leuke winterse kaart. Het gingerbread mannetje is echt heel leuk.
Groetjes Nicolette

Ans Gilbert zei

Het gingerbread poppetje is favoriet deze week, die kom ik vaker tegen. Jullie kaart is echt zo leuk met de mok erbij en tof papier,
Groetjes
Ansx

Caroline zei

jammie mag ik ook zo een koekje en een kopje cacoa, zou me echt opwarmen, heel leuk
Groet Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke, gezellige kaart met dat leuke dametje en die warme chocolademelk ziet er yummie uit.
Lieve groetjes Miranda

Heather zei

SUPER YUM, Annemarie! What a perfect holiday set of dies, beautiful papers to go with, and my mouth is watering, lol. Thanks so much for playing at TSOT!

karien zei

Wat een superleuk winterkaartje!!
Groetjes Karien

Rina zei

Wat leuk dat jullie samen blijven knutselen.
Dit kaartje mag er dan ook weer zijn, het is prachtig geworden.
Groetjes Rina

Margreet zei

Superleuke kaart met het gingerbread dametje in haar mooie jurk. De mok is ook een plaatje, hij is net echt.
Het alleen knutselen zal voor jullie idd best wel wennen zijn. Maar ook wel weer leuk om samen af te spreken.
xxx Margreet

Daphne zei

Lijkt mij heel gek, jullie zijn zo gewend om altijd samen te knutselen, jullie moeten daar echt even je draai in vinden!
Maar komt goed, gewoon vaak afspreken en spullen van elkaar lenen, dan komt de zin en inspiratie als jullie allen zijn ook vanzelf.
Dit is een lief kaartje zeg, dat jurkje doet het hem, dat is zo leuk vind ik.

Diny zei

Wat een schattig kaartje hebben jullie samen gemaakt met de nieuwe spulletjes!
Groetjes Diny

Sarah zei

Het zal wat wennen zijn, maar samen knutselmomenten inplannen in gezellig en als aanhang dan ook nog komt aanschuiven dan wordt het al bijna een feestje.
Lieve Merit, heb jij mijn post ontvangen?
Soms gaat de post wel een keer verloren, daarom dat ik het even vraag... 📮

Nancy Soetaert zei

wat een leuk jurkje voor het poppetje! heel toffe kaart, je zou zo naar een koude winterse dag verlangen!
gezellig dat jullie knutselafspraakjes inplannen, kan je lekker bijpraten ondertussen... Wel tof als je niet zo heel ver van mekaar woont he, ik moet meer dan een uur rijden om naar mijn vroegere thuis te gaan.
groetjes
Nancy

Laurespage zei

Superleuk dit winterse kaartje en gezellig dat jullie weer samen aan de slag zijn gegaan.
Fijn weekend. Laurette

marian zei

Een super gezellige kaart met het peperkoekpoppetje.
Groetjes van marian.

Alyson Mayo zei

Oh, this is so cute - love the colours you used! Thanks for sharing with us at TSOT :)

Donna Scholz zei

What a wonderful winter card, Annemarie and Merit! Love all the detail and choice of papers. It's good to have you join us once again... I always enjoy your creations! Great use of our Try Stampin' on Tuesday sketch, too!! -Donna

Melanie R zei

What a delightful card, Annemarie! I was not able to find a translation option to read about your creative process but it made me smile to see the sweet card. Thank you for joining us for TSOT #530.

Linda Visser - van der Velden zei

Jaaaa bedankt voor deze leuke kaart! Ik ben er heel blij mee. Ben gek op gingerbread poppetjes! De eerste kerstkaart die ik ontvangen heb dit jaar. Hij krijgt een mooi plekje! Ik zou jullie ook graag een kaartje willen sturen, mag ik jullie adres? Misschien kan je het mailen aan velden.vd.linda apenstaartje Gmail.com liefs!!