zondag 31 oktober 2021

Een spoedig herstel...


Goedemorgen lieve blogsters, zo vanmorgen komen we fris een fruitig uit bed we hebben natuurlijk een uurtje langer van ons bed kunnen genieten...
Gisteravond een heerlijk gezellig avond gehad met de kids...moeten we veel vaker doen zo met z'n allen.
We zitten hier op het ogenblik volop in de beterschapskaartjes...de ene na de andere moet de deur uit,
Deze is voor een neef van Arie, die is met de moutainbike met een hond in aanraking gekomen op het strand.
7 gebroken ribben klaplong en een gekneusde long, die moest gelijk onder het mes.
is nu een week geleden ligt nog in het ziekenhuis, kaartje stoppen we maar even thuis door de bus, kan iemand hem meenemen van thuis.
Die zal nog wel een poosje zoet zijn,.
Nog meer beterschapskaartjes gemaakt , die laat ik later wel zien op de blog..
Heb zo'n zin om kerst/winter te maken maar er komt telkens wat tussen, de halve familie vraagt dan gelijk om kaarten, gelukkig had ik nog een beetje op voorraad, maar dat is nu op en moet weer aangevuld worden.
Deze kaart heb ik zelf gestuurd, het papier en stempels en stansen allemaal van Stampin Up...
Fijne zondag allemaal, hoop vandaag nog lekker wat te knutselen...

Liefs Annemarie en Merit.



 

18 opmerkingen:

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

dit is een heel mooi beterschapskaartje geworden!!! Prachtige kleurencombinatie ook.

Groetjes Femke

Anita van Deur zei

Heel mooi je beterschap kaartje, prachtig papier is het. Gezellig zo'n avond samen dat is genieten.
Fijne zondag liefs xx

Elly zei

Mooie kaart in mooie kleuren, jee die is flink terecht gekomen dan.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Creaellenknutselsite zei

sorry ging wat mis.
wat een mooi kaartje met de blauwe tinten en mooie takjes voor de neef van Arie, die is effe slecht terecht gekomen, ik hoop dat ie van het kaartje wat opknapt
groetjes ellen

Je@net zei

Erg mooie beterschapskaart voor de patient. Dat is een flinke valpartij geweest!

Angélique zei

Mooie kaart. Oef, die neef heeft echt pech, hij zal helaas nog lang naar het kaartje kunnen kijken (omdat hij niets anders zal kunnen).

Marja zei

Mooie beterschapskaart!
Hier ook ben lekker bezig met de kerstkaarten ...komen dochters ook steeds mam heb je nog een kaartje voor me. Dus dat doen we dan maar weer even tussendoor mijn voorraad is niet meer zo groot en telkens als ik denk dit is voor de voorraad zien ze het op mijn blog komt er al weer een berichtje mag ik die hebben dus kan ik weer opnieuw beginnen...maar goed doe ik graag.
Groetjes Marja.

Margreet zei

Wat een mooie beterschapskaart. Lijkt een beetje delftsblauwig.
xxx Margreet

Henriët zei

Mooie kaart in een hele mooie kleurstelling. Mooie spullen zijn dat van SU. Ik houd me maar bij MD. Anders wordt mijn huis veel te vol.....
Je kunt raar terecht komen met mountainbiken. Dit verhaal klinkt best heftig. Onze overbuurman mistte aan het begin van de zomer een plank over een sloot en kwam met zijn hoofd volop tegen de walkant. 2 nekwervels gebroken.... Hij loopt er nu weer maar nog wel met zijn hoofd/nek in een steun. Ik houd het maar bij gewoon fietsen.
Groetjes van Henriët

Femminde zei

Wat een mooie beterschapskaart voor een man. Tof is ook die denneappel. Jullie hebben die vast nieuw. Leuk bij elkaar gezocht allemaal!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Eri zei

Een heel mooie beterschapskaart in dit blauw en bruin.
Groetjes, Eri

GerJanneke zei

Oh wat kun je daarvan geniet he, de kinderen bij elkaar en gezellig samen zijn, eten, spelletjes doen. Heerlijk!
De kaart is heel mooi en wel jammer dat je er zoveel nodig hebt! Geen goed teken...maar een kaart doet goed.

Patti zei

This is just gorgeous, I love those dies and ALL the colors you used!!! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Miorning Sketches!

Debbie zei

Beautiful colors and beautiful dies!
Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches
Debbie - TMS DT
Debbie's Dash of This and That

Annemarie en Merit zei

Mooi kaartje in het blauw en beige! Papier blijft ook prachtig!

Liefs, Meer

Nicolette zei

Hele mooie kaart. Klinkt wel heftig als hij nog steeds in het ziekenhuis ligt.
Groetjes Nicolette

Gina zei

Supermooie beterschapskaart in deze blauwtinten. Groetjes, Gina